Mr. Jack!
Legacy Member
Brick Top zei:Iemand trouwens die 'oude' beelden gezien? Die kerel die met de vlag zwaaide voor de start van de race moest maken dat die van de baan was of die werd gewoon plat gereden!
LET THERE BE RAIN!!!!![]()
Ja da viel mij ook meteen op dat die daar wel erg gevaarlijk stond gepossitioneerd.





en alonso ook tegen de vangrails