falc.be
Legacy Member
marlboroken zei:Ik zou niet weten waarover je het in godsnaam hebt?En je kan niet objectief reageren als je zo anti-schumacher bent hoor en dat ben jij,das wel heel duidelijk.
Noem mij eens 1 rijder dan aub die totaal nooit wat mispeuterd heeft in de F1 en dan spreek ik vooral over de kampioenen?Senna ramde er ook express prost uit en omgekeerd?
In 97 was het in heetst van de strijd en villeneuve zijn wagen was gewoon veel sneller dan schumacher de zijne en tja,villeneuve passeert schumacher en schumacher is iemand die ervoor gaat en probeerde dan iets die niet goed te keuren valt en verkeerd afliep voor hem.
Ik zou trouwens hetzelfde hebben gedaan hoor in zo'n situatie en op zo'n moment toch.
In 94 heeft men schumacher 1maal ten onrechte bestraft en dus is die titel sowieso verdiend.
Hill moest veel slimmer en voorzichtiger zijn geweest toen deze schumacher wilde passeren.
Ik heb zelf nu net nog eens naar die beelden gekeken en schumacher zit nog steeds voor hill toen deze gewoon z'n lijn aanhoud.
Als je iemand dan nog langs binnen wil inhalen maar die rijder zit dan nog voor je dan moet deze sowieso inhouden en z'n verstand gebruiken en zeggen,ik haal die toch subiet zonder probleem in.
Had hill slimmer geweest en gezegd,ik zal hem op een plaats inhouden waar het minder risico is en makkelijker nog is dan had hij zeer makkelijk de titel kunnen behalen.
wth kerel schumacher heeft letterlijk toegegeven dat hij villeneuve eruit wou rijden. op de beelden is duidelijk te zien dat villeneuve al te veel langszij was en schumacher gewoon de deur dicht gooit.
als ge er nog voor wilt gaan moet ge aan de binnekant zitten, niet de buitenkant
over hill, ook gezien dat schumacher enkele seconden daarvoor de muur geraakt heeft en zijn ophanging kapot was ?? waarom nog doorrijden als het toch niet meer gaat, juist ja om hill er nog af te rijden.
en het is een publiek geheim dat de benneton van 94 niet bepaald een legale wagen was, alleen konden ze het niet bewijzen. Als ze met de methoden van van die wagen zouden controlleren, gaan ze wat anders zien denk ik. en voor het verwijderen van bepaalde ringen in de brandstofinstallatie alleen al hadden ze minstens uit het constructeurs kampioenschap gegooid moeten worden, verstappen is er met de schrik vanaf gekomen.
noem 1 rijder die nooit iets mispeutert heeft ? : mika hakinnen.
gij zijt veel te pro schumacher en ge kunt zelf niet objectief reageren ...
.
.
)


