Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
marlboroken zei:Nu eens zien morgen hoe zwaar alonso geladen zal geweest zijn want het zou niet de eerste keer zijn ze minder benzine indoen om zo een betere resultaat te behalen in qualificatie.
jeltex zei:Ja duh, maar dan nog.
Gelijk welke rijder mag het hem eens na proberen te doen om met een Renault tussen de 2 Ferrari's te kwalificeren, licht geladen of niet.
Chapeau dus! Renault lijkt me echt wel het team dat de meeste vooruitgang heeft geboekt in de laatste 3 weken.
Ook Kubica was weer verduiveld snel, Heidfeld is al heel het seizoen op achtervolgen aangewezen. En zeggen dat het vorig jaar nog andersom was, hij heeft duidelijk veel progressie gemaakt. 2008 wordt echt het jaar van Kubica als je het mij vraagt.
jeltex zei:Je doet precies of je had het zelf ook gekund :ironic:
Piquet is met hetzelfde materiaal anders wel niet verder geraakt dan een 9de plaats.
Nu weet ik wel dat je lang geen Alonso-fan bent, maar als je dit al geen mooie prestatie meer durft te noemen dan ben je wel bijzonder bevooroordeeld.
.B.U.R.N zei:Mooie kwalificatie. Eigelijk vind ik de kwalificaties een pak spannender dan de races.
Mclaren stelt toch wel teleur. Renault en Mclaren zitten volgens mij in de strijd voor de derde plek en het kampioenschap gaat tussen Ferrari en BMW.
En bravo voor Alonso :applause:
, echt magnifiek!!! (hoewel die wel licht zal staan blijft het zéér mooi hoe die de Renault daar plaatst) Is ook de 1ste keer (dacht ik
) dat de beide Renault's de top 10 hebben gehaald in de qualify's.
.
.falc.be zei:een gat in de neus, moeten ze nu daar zoveel fuzz om maken ???
Ik vrees ook dat Raikkonen vanaf de start gewoon zal wegrijden en zal winnen, very boring dus.falc.be zei:raikonen zal wel winnen, derachter dnno