denkimi
Legacy Member
marlboroken zei:Maakt niet uit.
Hij reed nog en zat nog steeds ondanks alles op een correcte positie en zolang een wagen rijdt en je niet gedubbeld word mag je je positie verdedigen en dat heeft schumacher gedaan en verdedigde zijn positie waar hill zich domweg liet vangen.
Uiteindelijk is em ook niet bestraft geweest en dat zegde toen ook al wel wat toch?Schumacher was belange zo bekend nog niet en twas ook z'n eerste titel dan,je kan niet zeggen toen dat schumacher voorgetrokken werd door eender wie?
Uiteindelijk maakt het niets uit;ze hebben dat seizoen schumacher ten onrechte bestraft en daardoor kon hill dichter komen.
Uiteindelijk mag men het draaien en keren zoals men het wil,het is en blijft een verdiende titel.
Wat heeft alonso in 2006 dacht ik gedaan samen mee fisico?Alonso z'n wagen ging ook niet meer vooruit zoals het moest en alonso en fisico reden constant aan dezelfde snelheid met 2 naast elkaar?Waarom hoor ik daar dan niemand wat over zeggen,dit is praktisch hetzelfde want alonso z'n wagen mankeerde ook en moest als ik op uw uitleg dan voort gaschumacher gewoon voorbij gelaten hebben en dan fisico die wel veel vlugger kon gaan express z'n tempo fors verlaagde en zo naast alonso bleef rijden dus om zo ervoor te zorgen schumi niet voorbij zou kunnen passeren???
Schumacher heeft nu eenmaal slimmer gereageerd dan hill toen en heeft gezegd;laat ze maar doen,uiteindelijk zal ik ze wel hebben wanneer het veiliger is en wanneer ik een goeie kans zie en dat lukte uiteindelijk,schumacher z'n aanpak werd ferm beloond.
omdat alonso ook een smeerlap is, is schumacher plots geen smeerlap meer ofzo?
dus een renner die doping pakt mag dat doen, omdat een andere renner dat ook doet? leuke redenering
.
schumacher gewoon voorbij gelaten hebben en dan fisico die wel veel vlugger kon gaan express z'n tempo fors verlaagde en zo naast alonso bleef rijden dus om zo ervoor te zorgen schumi niet voorbij zou kunnen passeren???


