Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

denkimi

Legacy Member
marlboroken zei:
Maakt niet uit :-).
Hij reed nog en zat nog steeds ondanks alles op een correcte positie en zolang een wagen rijdt en je niet gedubbeld word mag je je positie verdedigen en dat heeft schumacher gedaan en verdedigde zijn positie waar hill zich domweg liet vangen.

Uiteindelijk is em ook niet bestraft geweest en dat zegde toen ook al wel wat toch?Schumacher was belange zo bekend nog niet en twas ook z'n eerste titel dan,je kan niet zeggen toen dat schumacher voorgetrokken werd door eender wie?

Uiteindelijk maakt het niets uit;ze hebben dat seizoen schumacher ten onrechte bestraft en daardoor kon hill dichter komen.
Uiteindelijk mag men het draaien en keren zoals men het wil,het is en blijft een verdiende titel.

Wat heeft alonso in 2006 dacht ik gedaan samen mee fisico?Alonso z'n wagen ging ook niet meer vooruit zoals het moest en alonso en fisico reden constant aan dezelfde snelheid met 2 naast elkaar?Waarom hoor ik daar dan niemand wat over zeggen,dit is praktisch hetzelfde want alonso z'n wagen mankeerde ook en moest als ik op uw uitleg dan voort ga ;) schumacher gewoon voorbij gelaten hebben en dan fisico die wel veel vlugger kon gaan express z'n tempo fors verlaagde en zo naast alonso bleef rijden dus om zo ervoor te zorgen schumi niet voorbij zou kunnen passeren???
Schumacher heeft nu eenmaal slimmer gereageerd dan hill toen en heeft gezegd;laat ze maar doen,uiteindelijk zal ik ze wel hebben wanneer het veiliger is en wanneer ik een goeie kans zie en dat lukte uiteindelijk,schumacher z'n aanpak werd ferm beloond.

omdat alonso ook een smeerlap is, is schumacher plots geen smeerlap meer ofzo?
dus een renner die doping pakt mag dat doen, omdat een andere renner dat ook doet? leuke redenering

marlboroken

Legacy Member
den-kimi zei:
omdat alonso ook een smeerlap is, is schumacher plots geen smeerlap meer ofzo?
dus een renner die doping pakt mag dat doen, omdat een andere renner dat ook doet? leuke redenering

Leren lezen man,leren lezen.
Schumacher heeft uiteraard zaken gedaan die niet mooi waren net zoals de meeste ander rijders.
Alleen zie ik mensen als jullie en uw vriend hieronder die duidelijk anti-schumacher is wat meer zegt over hem dan mij zie ik jullie altijd maar over schumacher bezig zitten terwijl er dus meer dan genoeg andere rijders zijn die minstens even erg zijn.

falc.be

Legacy Member
de race is blijkbaar niet live, of toch maar stukken, spijtig.

de kwaliteit van commentaar en reportages is idd echt bangelijk.

squan

Legacy Member
Lekker die laatste seconden van Q1 :) Jammer voor Fisi

Wie zei trouwens dat Force India nog serieus potentieel had? Ik ga 'm moeten gelijk geven

Mee

Legacy Member
Not gonna happen.

Kubica blijft mij wel altijd weer verbazen :).
Ik denk dat hij wel eens weer helemaal vooraan mag starten morgen.

protnie

Legacy Member
Mee zei:
Not gonna happen.

Kubica blijft mij wel altijd weer verbazen :).
Ik denk dat hij wel eens weer helemaal vooraan mag starten morgen.
Inderdaad, denk dat die nog veel meer te tonen heeft.

marlboroken

Legacy Member
Nu eens zien morgen hoe zwaar alonso geladen zal geweest zijn want het zou niet de eerste keer zijn ze minder benzine indoen om zo een betere resultaat te behalen in qualificatie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan