Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
666-Damarus-666 zei:Blijkbaar toch vrij effectief ^^

TX.Conn zei:Is hier dus al ter sprake gekomen over dat gat in de voorvleugel van de Ferrari...
Ben es benieuwd hoe lang dat het gaat duren vooraleer een ander team Ferrari gaat kopiëren met dat idee, (zoals ze ook hebben gedaan met die pods die aan de banden hangen, was ook een Ferrari idee... en werd nogal vlug gekopiëerd herriner ik me) zoals het ook in het artikel staat vermeld:
"Waarom Ferrari zo lang wachtte, tot en met het Europese seizoen dus, met het daadwerkelijk testen ervan is onbekend. Misschien om de concurrentie niet de kans te geven het snel te kopiëren."
Wesdude zei:Ze zijn daar mee aan het testen om het terug toe te laten in 2009.

666-Damarus-666 zei:9/10 zal Renault dat als eerste al hebben gekopieërd... Uit de testen van vandaag kan je o.a. al zien hoe ze Mclaren hun voorvleugel update ook reeds hebben nagemaakt. In de wintertesten hadden ze BMW hun sidepods ook al na een 2 weken nagemaakt... Trieste zaken toch.
666-Damarus-666 zei:En nu test Renault ook al met de Red Bull vin op de motorkap :') Toch ongeloofelijk.


Mao Tse Tung zei:Haha McLaren zal keihard terugslaan in Spanje, dat zie je nu gewoon al aankomen!
Vooral het inhaalmanoeuver van Hamilton op Raikkonen in bocht 1 wordt er eentje om van te likkebaarden, mark my words!!![]()

KIA_Killer zei:Als het omgekeerd gebeurd lach ik u dubbel zo hard uit![]()

marlboroken zei:Ik kijk wel nog naar de F1 maar voor mij is het niet meer hetzelfde.
Ik heb die belevenis niet meer en nu is het ook niet die spanning die ik heb of er zo mee mee leven of bv vol spanning uitkijk naar de volgende race ofzo.
Er is ook geen grootmeester in het veld nu.Je hebt wel alonso en raikkonen en nog een paar anderen maar das toch echt niet het kaliber van een schumacher en geen enkele die echt een grootheid uitstraalt zoals schumacher en prost en senna en nog aantal andere dit wel zo was.
Mao Tse Tung zei:Haha McLaren zal keihard terugslaan in Spanje, dat zie je nu gewoon al aankomen!