falc.be
Legacy Member
tomhuveners zei:mah kerel, zo spannend was het sinds 10jaar niemeer
over het algemeen dan
de races waren 10j geleden echt wel een pak spannender, de meeste toch ...
iemand nog ne werkende link naar botsing Alonso- hamilton ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tomhuveners zei:mah kerel, zo spannend was het sinds 10jaar niemeer
over het algemeen dan
hatetn zei:http://www.formula1.com/news/headlines/2008/4/7615.html
k dan. blijkbaar is het de voorvleugel van hamilton die het begaf die het plotste snelheidsverschil verklaard.

666-Damarus-666 zei:Het valt me op hoezeer ze bij Mclaren elk foutje van Hamilton proberen weg te foefelen.
To be fair to Lewis it could have broken of its own accord, but that has never happened before so contact is the most likely cause. There’s certainly no evidence that Fernando did anything wrong.
User_BELGIUM zei:nog iemand die het gat van 3 weken te lang vindt voor de volgende race?
jet-lag duurt toch geen 3 weken.. en al dat logistiek gedoe en het materiaal doet er toch ook geen week over om in spanje te raken.. of zie ik da verkeerd..

Formule 1 fans kunnen vanaf de Grote Prijs van Spanje over 2 weken, genieten van een Formule 1 wedstrijd in de bioscoop complexen van Kinepolis, dat melden Het Belang van Limburg en De Gazet van Antwerpen.
Voor de prijs van 15 euro kan je Formule 1 bekijken op groot scherm, met commentaar van Sporza. Daarnaast kunnen de kijkers in de bioscoop ook enkele exclusieve cameraposities bekijken.
Wesdude zei:http://www.f1journaal.be/f1_nieuws.aspx?34_5=1948
http://www.gva.be/nieuws/sport/motorsport/default.asp?art=294C9DE8-7AAE-47CF-8DAE-5EAB5F648B9E
Lijkt me wel eens cool voor ne keer, vooral het geluid. Ga ik toch eens doen denk ik.
RB26DETT zei:1. 15 euro
2. Commentaar van Sporza
D'OH :doh:
falc.be zei:de races waren 10j geleden echt wel een pak spannender, de meeste toch ...
iemand nog ne werkende link naar botsing Alonso- hamilton ?
Welke regels zullen ze wel invoeren volgend jaar?falc.be zei:volgend jaar maken ze imo misschien wel een stap in de goede richting met de nieuwe regels, maar ik wacht toch nog af.
protnie zei:Welke regels zullen ze wel invoeren volgend jaar?
