Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee zei:Go Kubica!
Als hij zo blijft sneller rijden dan Raikkonen...
edit: niet dus

FrAnt1c² zei:Dat hij het slachtoffer is van de crash, Hamilton rijdt gewoon op een zeer "amateuristische" manier in zijn gat...
hatetn zei:lol allemaal op canvas aant zien zeker dat je dat gelooft.
je ziet toch duidelijk dat de wagen voor alonso plots enorm snel wegrijdt en hamilton enorm snel op alonso kan inlopen. mclaren overweegt zelfs op klacht in te dienen bij de stewards om de telemetry te laten controleren omdat ze vermoeden dat alonso op zijn rem heeft gestampt
wat gezien zijn verleden aan brake tests en het feit dat em hamilton nie kan uitstaan wel eens zeer goed zou kunnen kloppen


hatetn zei:lol allemaal op canvas aant zien zeker dat je dat gelooft.
je ziet toch duidelijk dat de wagen voor alonso plots enorm snel wegrijdt en hamilton enorm snel op alonso kan inlopen. mclaren overweegt zelfs op klacht in te dienen bij de stewards om de telemetry te laten controleren omdat ze vermoeden dat alonso op zijn rem heeft gestampt
wat gezien zijn verleden aan brake tests en het feit dat em hamilton nie kan uitstaan wel eens zeer goed zou kunnen kloppen
hatetn zei:lol allemaal op canvas aant zien zeker dat je dat gelooft.
je ziet toch duidelijk dat de wagen voor alonso plots enorm snel wegrijdt en hamilton enorm snel op alonso kan inlopen. mclaren overweegt zelfs op klacht in te dienen bij de stewards om de telemetry te laten controleren omdat ze vermoeden dat alonso op zijn rem heeft gestampt
wat gezien zijn verleden aan brake tests en het feit dat em hamilton nie kan uitstaan wel eens zeer goed zou kunnen kloppen

666-Damarus-666 zei:Sure... Want hij gaat wel even zijn eigen race daarvoor verkloten...
Lammens heeft toch weer zijn best gedaan hoor vandaag :')
* Beeld van Felipe Massa
* Gevolgd door beeld van familie Massa
Lammens: 'En we zien gezichten vol met spanning bij de familie Barrichello'.
* Stilte
Vermersch fluistert: Massa...
Lammens: Juist ja, de familie Massa, maar ja we hebben Barrichello net zoveel gezien...
Jezus motherfucking christ!
Who cares.hatetn zei:http://www.planetf1.com/story/0,18954,3213_3392638,00.html
als de beste verslaggevers er zelfs aan twijfelen![]()
Stancke zei:En wat dan? Alonso DQ? Daar schiet ook Hamilton niets mee op maar dan hebben ze wel hun 'revanche'
hatetn zei:volgende race penatly mss
nakajima kreeg toch ook een penatly voor zijn stoot in australie
Stancke zei:Niet dat Alonso een directe concurrent is voor Hamilton, maar goed.
hatetn zei:http://www.planetf1.com/story/0,18954,3213_3392638,00.html
als de beste verslaggevers er zelfs aan twijfelen![]()