Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Sutil heeft toch weer teleurstellende race achter de rug.

BMW toch achter de Ferrari's, niet slecht :applause:

Lucian

Legacy Member
Mee zei:
Go Kubica!

Als hij zo blijft sneller rijden dan Raikkonen...

edit: niet dus

juist of die der voorbij ging raken :)
raikkonen heeft vanaf zen 2de stop gwoon rustig uitgereden

hatetn

Legacy Member
FrAnt1c² zei:
Dat hij het slachtoffer is van de crash, Hamilton rijdt gewoon op een zeer "amateuristische" manier in zijn gat...


lol allemaal op canvas aant zien zeker dat je dat gelooft.
je ziet toch duidelijk dat de wagen voor alonso plots enorm snel wegrijdt en hamilton enorm snel op alonso kan inlopen. mclaren overweegt zelfs op klacht in te dienen bij de stewards om de telemetry te laten controleren omdat ze vermoeden dat alonso op zijn rem heeft gestampt

wat gezien zijn verleden aan brake tests en het feit dat em hamilton nie kan uitstaan wel eens zeer goed zou kunnen kloppen

shiftyke

Legacy Member
hatetn zei:
lol allemaal op canvas aant zien zeker dat je dat gelooft.
je ziet toch duidelijk dat de wagen voor alonso plots enorm snel wegrijdt en hamilton enorm snel op alonso kan inlopen. mclaren overweegt zelfs op klacht in te dienen bij de stewards om de telemetry te laten controleren omdat ze vermoeden dat alonso op zijn rem heeft gestampt

wat gezien zijn verleden aan brake tests en het feit dat em hamilton nie kan uitstaan wel eens zeer goed zou kunnen kloppen

omg, hamilton is gewoon domweg in het gat gereden op een zeer amateuristische manier, alonso gaat zijn eigen wagen niet in gevaar brengen om hamilton zogezegd eens liggen te hebben :s

dit gezegd zijnde door een mclaren fan trouwens

Maar op de race in het algemeen, wat een saaie race pfff, niets te beleven wat matige inhaalacties :sleep:

xDama

Legacy Member
hatetn zei:
lol allemaal op canvas aant zien zeker dat je dat gelooft.
je ziet toch duidelijk dat de wagen voor alonso plots enorm snel wegrijdt en hamilton enorm snel op alonso kan inlopen. mclaren overweegt zelfs op klacht in te dienen bij de stewards om de telemetry te laten controleren omdat ze vermoeden dat alonso op zijn rem heeft gestampt

wat gezien zijn verleden aan brake tests en het feit dat em hamilton nie kan uitstaan wel eens zeer goed zou kunnen kloppen

Sure... Want hij gaat wel even zijn eigen race daarvoor verkloten...

Lammens heeft toch weer zijn best gedaan hoor vandaag :')

* Beeld van Felipe Massa
* Gevolgd door beeld van familie Massa
Lammens: 'En we zien gezichten vol met spanning bij de familie Barrichello'.
* Stilte
Vermersch fluistert: Massa...
Lammens: Juist ja, de familie Massa, maar ja we hebben Barrichello net zoveel gezien...


Jezus motherfucking christ!

shiftyke

Legacy Member
Nog geen 5minuten ervoor had hij trouwens al eens gezegd dat het "papa massa" was, kort termijn geheugen...

Dr. Doezel

Legacy Member
hatetn zei:
lol allemaal op canvas aant zien zeker dat je dat gelooft.
je ziet toch duidelijk dat de wagen voor alonso plots enorm snel wegrijdt en hamilton enorm snel op alonso kan inlopen. mclaren overweegt zelfs op klacht in te dienen bij de stewards om de telemetry te laten controleren omdat ze vermoeden dat alonso op zijn rem heeft gestampt

wat gezien zijn verleden aan brake tests en het feit dat em hamilton nie kan uitstaan wel eens zeer goed zou kunnen kloppen

Was een duidelijke fout van Hamilton hoor ;)

schumi2003

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Sure... Want hij gaat wel even zijn eigen race daarvoor verkloten...

Lammens heeft toch weer zijn best gedaan hoor vandaag :')

* Beeld van Felipe Massa
* Gevolgd door beeld van familie Massa
Lammens: 'En we zien gezichten vol met spanning bij de familie Barrichello'.
* Stilte
Vermersch fluistert: Massa...
Lammens: Juist ja, de familie Massa, maar ja we hebben Barrichello net zoveel gezien...


Jezus motherfucking christ!


Komaan waar zit jij op te vitten :D Who cares.

tis heet daar zunne hehe.



FEESTJEUH !!!!!!!!!!!!!!

hatetn

Legacy Member
Stancke zei:
En wat dan? Alonso DQ? Daar schiet ook Hamilton niets mee op maar dan hebben ze wel hun 'revanche'



volgende race penatly mss
nakajima kreeg toch ook een penatly voor zijn stoot in australie

Stancke

Legacy Member
hatetn zei:
volgende race penatly mss
nakajima kreeg toch ook een penatly voor zijn stoot in australie

Niet dat Alonso een directe concurrent is voor Hamilton, maar goed.

hatetn

Legacy Member
Stancke zei:
Niet dat Alonso een directe concurrent is voor Hamilton, maar goed.



in die logica kan mclaren super aguri geld geven om iedere race een ferrari eruit te tikken

marlboroken

Legacy Member
Hamilton rijdt lompweg en onbegrijpelijk tegen alonso op.
En waarom alonso alweer zat te zwaaien naar glock is mij een raadsel want die gast verdedigde alleen maar zijn positie?

schumi2003

Legacy Member
Hamilton toch tsss.


Als hij geen verkeer heeft...


Pak zo iemand zijn licentie toch af en nu ist nog fonzo zijn schuld :lol:

Muismat

Legacy Member
Ik denk niet dat Alonso zo dom is om opzichtig te remmen om Hamilton eruit te rijden, hij heeft ervaring genoeg om te weten dat er zoveel camera's op dat duel zijn gericht dat het perfect aan te tonen is.

Wesdude

Legacy Member
En gewoon dieje ganse bocht afsnijden mag ook maar. Ahja zijn vleugel lag eraf, dan moogt ge 5 auto's inhalen langs de uitloopstrook. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan