Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tomhuveners zei:alonso gaat niet aankomen denk ik
tomhuveners zei:wat vind je erg
FrAnt1c² zei:Dat hij het slachtoffer is van de crash, Hamilton rijdt gewoon op een zeer "amateuristische" manier in zijn gat...



tomhuveners zei:ah, ja ben aant lopen tusen pc en tv
kzie nie alles dus, mooie wraak dan wel voor hamilton
![]()
FrAnt1c² zei:Kvind het erg voor Alonso...

Dr. Doezel zei:Heeft die schade? Zit nog steeds op 9de plek, met een zware wagen denk ik![]()
Dr. Doezel zei:Heeft die schade? Zit nog steeds op 9de plek, met een zware wagen denk ik![]()
Lapfalc.be zei:ben er bijna zeker van dat kubica relatief licht rondrijd.
ad:.falc.be zei:ben er bijna zeker van dat kubica relatief licht rondrijd.
