denkimi
Legacy Member
Stancke zei:Moet je trouwens normaal niet het stuur lossen om de impact op je polsen te minimaliseren?
ja, als ge u stuur blijft vasthouden is er veel kans dat u armen/polsen breken.
het was trouwens precies alsof hij op een ijspiste zat, dat ze ofwel een grindbak leggen om af te remmen ofwel asfalt zodat ze kunnen verderrijden ipv die gladden brol die daar nu ligt




:applause:, Mario Thiessen was ook extreem gelukkig
.
