volderke89 zei:
Nja, Alonso blijft een enorm talent en een aanwinst voor iedere f1-team.
Alonso is uiteraard geen slechte rijder,absoluut niet maar zijn manier van doen zint mij niet,die kan nooit eens volwassen doen.
Heeft ook niet de kwaliteiten van schumacher,senne en prost ect....
Nu krijgt alonso de kans om aan te tonen ook hij samen met renault nu deze aan de top kan brengen zoals bv schumacher met ferrari heeft gedaan.
Alonso wil daar niet voor werken en heeft liever dat alles op zijn schoot word gebracht;dit is geen grote kampioen voor mij.
Villeneuve heeft dat tenminste aangedurft ook al was het met nie zoveel succes uiteindelijk maar respect dat'em het toch nog gedurfd en geprobeerd heeft.
Nu goed;ieder zijn gedacht,alonso verdiend het niet om bij ferrari te rijden en ik denk dat vele ferrari fans die niet in een ferrari willen zien.FERRARI is professioneel ingesteld en daar behoren geen kinders toe.