Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tsubasa

Legacy Member
hatetn zei:
ze staan dus eigenlijk waar ze moeten staan volgens het regels. wat wil zeggen dat alle teams vanaf het 5e nu ook eindelijk krijgen waar ze recht op hebben

zo zou het moeten geweest zijn van int begin, welk excuus dan ook

Kermit

Legacy Member
de eerste garages zijn groter, en mclaren heeft als groot team ook veel plaats nodig, dus nu zullen ze het krap hebben

jeltex

Legacy Member
Is idd niet meer dan rechtvaardig, al vraag ik me wel af waarom die garages gewoon niet allemaal even groot zijn ...

marlboroken

Legacy Member
Ik heb hier al meermaals gelezen van sommige dat ze alonso bij ferrari willen zien?
Dit is een nachtmerrie voor iedere ferrari fan.Dzjeezes,ik wil die niet bij ferrari.
Dat verdiend'em niet en wil er ook niet voor werken zoals bv een schumacher heeft gedaan.

schumi

Legacy Member
marlboroken zei:
Ik heb hier al meermaals gelezen van sommige dat ze alonso bij ferrari willen zien?
Dit is een nachtmerrie voor iedere ferrari fan.Dzjeezes,ik wil die niet bij ferrari.
Dat verdiend'em niet en wil er ook niet voor werken zoals bv een schumacher heeft gedaan.


Is nu ook één van de zaken die ik absoluut niet graag zou hebben, dat Alonso naar Ferrari zou komen. Dat die maar goed wegblijft en wat blijft aanmodderen bij Renault.

falc.be

Legacy Member
en toch is Alonso veruit de beste kandidaat. Raikonen heeft al bevestigd dat ferrari zijn laatste F1 team is en misschien zelfs stopt na 2009, ferrari moet dan een vervanger klaar hebben staan en massa is dat zeker en vast niet

hatetn

Legacy Member
falc.be zei:
en toch is Alonso veruit de beste kandidaat. Raikonen heeft al bevestigd dat ferrari zijn laatste F1 team is en misschien zelfs stopt na 2009, ferrari moet dan een vervanger klaar hebben staan en massa is dat zeker en vast niet


imo gaan ze dan toch voor een jonger talent gaan ze. alonso heeft ook al laten weten dat hij niet tot diep in de 30 wil racen en als ze dan 2-3 jaar later weer iemand anders moeten zoeken. kzie ze dan nog liever bourdais binnenhalen, die heeft de eerste race al bewezen dat hij een ferrari motor tot de limiet kan duwen

jeltex

Legacy Member
marlboroken zei:
Ik heb hier al meermaals gelezen van sommige dat ze alonso bij ferrari willen zien?
Dit is een nachtmerrie voor iedere ferrari fan.

Juist daarom, ik heb nooit beweerd dat ik een Ferrari-fan was hé :D

Nu ja of je hem nu een arrogante zak vindt of niet, iedereen moet wel bekennen dat hij zeker één van de betere rijders van het moment is, en dan is het gewoon jammer dat iemand met zoveel talent het materiaal niet heeft om mee te doen voor de overwinning. En aangezien het bij McLaren niet zo goed is afgelopen en Ferrari momenteel het enige andere topteam is, is het geen onlogische redenering.

Wesdude

Legacy Member
hatetn zei:
imo gaan ze dan toch voor een jonger talent gaan ze. alonso heeft ook al laten weten dat hij niet tot diep in de 30 wil racen en als ze dan 2-3 jaar later weer iemand anders moeten zoeken. kzie ze dan nog liever bourdais binnenhalen, die heeft de eerste race al bewezen dat hij een ferrari motor tot de limiet kan duwen

Vettel voor mij. Tegen dat Kimi op pensioen gaat heeft Vettel al wat ervaring en het is een toptalent, dat kunt ge nu al zien en is nog piepjong.

xDama

Legacy Member
Wesdude zei:
Vettel voor mij. Tegen dat Kimi op pensioen gaat heeft Vettel al wat ervaring en het is een toptalent, dat kunt ge nu al zien en is nog piepjong.

Tgohja Vettel... Hoogstwaarschijnlijk zal die jongen ooit wel nog is WK worden, maar atm heeft die mij nog totaal niet weten overtuigen vind ik.

Het is zeker en vast een goeie piloot, maar die paar goeie resultaten die hij al behaald heeft, heeft hij met een 'gelukje' behaald vind ik... En hij heeft atm ook niet de uitstraling of charisma van een ongeloofelijke piloot.

Ik zou nog het liefste van allemaal Sutil in een topteam zien. Toch een zwaar underrated piloot vind ik, hoewel hij dit jaar nog niet veel heeft laten zien.

Anoniem04

Legacy Member
1 2 Felipe Massa Ferrari 1:32.233
2 1 Kimi Räikkönen Ferrari 1:32.350 0.117
3 7 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:32.415 0.182
4 22 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:32.705 0.472
5 23 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:32.868 0.635
6 8 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 1:33.121 0.888
7 4 Robert Kubica BMW 1:33.333 1.100
8 11 Jarno Trulli Toyota 1:33.539 1.306
9 9 David Coulthard Red Bull-Renault 1:33.788 1.555
10 5 Fernando Alonso Renault 1:33.815 1.582
11 12 Timo Glock Toyota 1:33.929 1.696
12 10 Mark Webber Red Bull-Renault 1:33.950 1.717
13 6 Nelsinho Piquet Renault 1:33.981 1.748
14 3 Nick Heidfeld BMW 1:34.106 1.873
15 14 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 1:34.235 2.002
16 15 Sebastian Vettel STR-Ferrari 1:34.321 2.088
17 21 Giancarlo Fisichella Force India-Ferrari 1:34.892 2.659
18 16 Jenson Button Honda 1:34.915 2.682
19 17 Rubens Barrichello Honda 1:35.174 2.941
20 20 Adrian Sutil Force India-Ferrari 1:35.429 3.196
21 19 Anthony Davidson Super Aguri-Honda 1:36.145 3.912
22 18 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:36.536 4.303

Williams is sterk in de eerste training :)

marlboroken

Legacy Member
Idd,vettel en hamilton zijn jonge rijders en vettel wil ik wel eens de kans geven met die ferrari.
Alonso heeft al trouwens gezegd;als ik een 3de titel behaal dan stop ik ermee.Dusja,wat is ferrari ermee als dienen het jaar nadien al mee stopt tenzij em natuurlijk geen kampioen kan worden?
Ik wil die gewoonweg niet;het zal nooit één der groten zijn of worden en daarmee bedoel ik in het rijtje der 2 allerbesten ooit schumacher en senna,prost enz...
Verslagen worden door een rookie en vorig jaar bijzonder veel fouten gemaakt en heel slechte races gereden.

Romelus

Legacy Member
marlboroken zei:
Idd,vettel en hamilton zijn jonge rijders en vettel wil ik wel eens de kans geven met die ferrari.
Alonso heeft al trouwens gezegd;als ik een 3de titel behaal dan stop ik ermee.Dusja,wat is ferrari ermee als dienen het jaar nadien al mee stopt tenzij em natuurlijk geen kampioen kan worden?
Ik wil die gewoonweg niet;het zal nooit één der groten zijn of worden en daarmee bedoel ik in het rijtje der 2 allerbesten ooit schumacher en senna,prost enz...
Verslagen worden door een rookie en vorig jaar bijzonder veel fouten gemaakt en heel slechte races gereden.

Nja, Alonso blijft een enorm talent en een aanwinst voor iedere f1-team.

marlboroken

Legacy Member
volderke89 zei:
Nja, Alonso blijft een enorm talent en een aanwinst voor iedere f1-team.

Alonso is uiteraard geen slechte rijder,absoluut niet maar zijn manier van doen zint mij niet,die kan nooit eens volwassen doen.
Heeft ook niet de kwaliteiten van schumacher,senne en prost ect....
Nu krijgt alonso de kans om aan te tonen ook hij samen met renault nu deze aan de top kan brengen zoals bv schumacher met ferrari heeft gedaan.
Alonso wil daar niet voor werken en heeft liever dat alles op zijn schoot word gebracht;dit is geen grote kampioen voor mij.
Villeneuve heeft dat tenminste aangedurft ook al was het met nie zoveel succes uiteindelijk maar respect dat'em het toch nog gedurfd en geprobeerd heeft.

Nu goed;ieder zijn gedacht,alonso verdiend het niet om bij ferrari te rijden en ik denk dat vele ferrari fans die niet in een ferrari willen zien.FERRARI is professioneel ingesteld en daar behoren geen kinders toe.

Stancke

Legacy Member
Moet je trouwens normaal niet het stuur lossen om de impact op je polsen te minimaliseren?

Mee

Legacy Member
Stancke zei:
Moet je trouwens normaal niet het stuur lossen om de impact op je polsen te minimaliseren?
Ik zou denken dat dat gevaarlijker is want als hij overkop gaat vliegen zijn handen in het rond...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan