Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volderke89 zei:Wel obvious dat Alonso volgend jaar naar Ferrari gaat.

Wesdude zei:Ja ik heb ook liever iemand anders.

. + Dan kon ie weer overal gaan roepen dat hij de groten held is en dat hij Toyota erbovenop heeft gehaald.
666-Damarus-666 zei:Ferrari met 2 topmannen... Sure![]()
volderke89 zei:Kimi waarschijnlijk wel![]()


jeltex zei:Ik zou voorzichtig blijven over het eventuele vertrek van Massa bij Ferrari, en nog veel meer over de komst van Alonso. Ferrari heeft al altijd duidelijk een eerste en tweede rijder gehad, en vorig seizoen deed Massa het toch niet onaardig in die rol. Het is niet alsof Barrichello en Irvine zo'n supertalenten waren en ook zij hebben lang bij Ferrari gereden. Natuurlijk zal hij zn auto geen 5 races na elkaar in de grindbak mogen parkeren want dan wordt het toch wel iets te bont.
Hem vervangen door Alonso lijkt me niet erg logisch, aangezien die er ook een prioriteit van maakt nummer 1 te zijn binnen het team. Een soap zoals vorig jaar bij McLaren zullen ze bij Ferrari wel willen missen. Alonso is wel het type coureur dat perfect past bij de instelling van Ferrari, maar zolang Raikkonen er rond rijdt zal dat feesje niet doorgaan vrees ik. Al zou het wel fantastisch zijn die 2 tegen elkaar te zien racen.
Als Alonso naar Ferrari gaat zal Raikkonen terug naar McLaren moeten denk ik![]()
jeltex zei:Ik vrees dat je het lachende gezichtje achter mn laatste zin gemist hebt.

http://www.f1today.nl/nieuws/2008/03/27/briatore-gaat-liever-naar-het-verre-oosten-dan-naar-belgi/
Zoals er staat in de comments, als ze historische races als Spa, Monza, Silverstone en Monaco schrappen, dan is er helemaal niets meer aan.
666-Damarus-666 zei:Zoals ze nu bezig zijn rijden ze binnen 10 jaar enkel nog maar nachtrace's in landen waar we nog nooit van gehoord hebben.

jeltex zei:Als je nog nooit van Maleisië of Bahrein gehoord hebt ben je toch wat wereldvreemd vrees ik
Nee ik begrijp wel wat je bedoelt natuurlijk. Ik zou het ook jammer vinden mochten die typische circuits die al jaren meegaan verdwijnen. Maar als de nieuwe circuits uitdagend zijn en de spanning bevorderen heb ik er nu ook niet zoveel problemen mee. Uiteindelijk doet het circuit zelf er het meest toe, niet het land waarin het gelegen is. Races die jaar na jaar oersaai zijn door een gebrek aan plaatsen om in te halen (ik denk maar aan Imola en de Hungaroring bv) mogen ze voor mijn part gerust van de kalender schrappen.


jeltex zei:Simulatie-games? Over wat heb je het dan precies? Ik neem aan dat je dan niet gewoon Fomula One Championship op PS3 ofzo bedoelt want dat is uiteindelijk toch niet bijzonder representatief voor een echte race-ervaring![]()
