Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xDama

Legacy Member
Muismat zei:
ja da was lachen, heel de race had ik ook de indruk dat die aant opschuiven was als ne gek en dan opeens word hij als laatste gedubbeld.

Lache :D

Hij had een lekke band, dermee... Flauw weekendje van Williams, kwam ook nogal verrassend.

eniac

Legacy Member
Viel me trouwens op dat Kimi een stukje nuchterder begint te rijden. Over de start zei hij dat hij misschien wel had kunnen doorzetten, maar geen botsing tussen teamgenoten wou riskeren. Slim. Want eigenlijk vond ik Massa's manoeuvre toch redelijk agressief.

Ook opvallend trouwens, de taktiek van Kimi die we vorig jaar ook al meermaals hebben gezien. Hij controleerde het gat, mooi op 2sec houden, en eens Massa binnenkomt: 1 rondje knallen en er voorbij.

Lucian

Legacy Member
die heidfeld vind k nu eens de grootste non-racer die er bestaat...
buiten de start probeert die nu eens nooit iemand in te halen
verloor gisteren in de race continue tijd op een hamilton die niet eens webber voorbijkomt en gaat dan in de laatste ronde ff snelste tijd rijden?
type massa, goed als 2de rijder maar zal nooit iets winnen

Dr. Doezel

Legacy Member
LuCian zei:
die heidfeld vind k nu eens de grootste non-racer die er bestaat...
buiten de start probeert die nu eens nooit iemand in te halen
verloor gisteren in de race continue tijd op een hamilton die niet eens webber voorbijkomt en gaat dan in de laatste ronde ff snelste tijd rijden?
type massa, goed als 2de rijder maar zal nooit iets winnen

Euhm, ik heb heidfeld wel een mooie inhaalactie zien doen hoor (op ne Redbull en alonso, met 3 naast elkaar). Maar het is een feit, er zijn gewoon veel minder inhaalacties, en iedereen probeert via pitstops een plaats te winnen. Hamilton vind ik dan nog veel zwakker, met zijn mclaren heel de tijd achter Webber zitten... wetende dat hij na vorige race bezig was dat ie nog veel sneller had gekunnen.

Muismat

Legacy Member
LuCian zei:
type massa, goed als 2de rijder maar zal nooit iets winnen

:unsure:

Ik vind toch dat Massa niet zo goed is als 2de rijder hoor. Als 2de rijder hoor je regelmatig punten te sprokkelen, en af en toe is een uitschieter te hebben. Vorig seizoen was het (té) dikwijls alles of niets, en het bewijs - van Mclaren - dat je 2 rijders kunt hebben op hoog niveau is er.

Ik zou liever een type Kubica hebben voor Ferrari, misschien niet een Hamilton talent maar vrij regelmatig en als hij uitrijdt praktisch altijd in de punten.

Maargoed, het seizoen is nog lang en hopelijk bewijst Massa zijn kwaliteiten, die hij ongetwijfelt heeft, nog.

xDama

Legacy Member
LuCian zei:
die heidfeld vind k nu eens de grootste non-racer die er bestaat...
buiten de start probeert die nu eens nooit iemand in te halen
verloor gisteren in de race continue tijd op een hamilton die niet eens webber voorbijkomt en gaat dan in de laatste ronde ff snelste tijd rijden?
type massa, goed als 2de rijder maar zal nooit iets winnen

Vorig seizoen gemist zeker? Daar was het bijna elke race een duel tussen Alonso en Heidfeld, en daar zaten pareltjes tussen hoor!

falc.be

Legacy Member
Muismat zei:
:unsure:

Ik vind toch dat Massa niet zo goed is als 2de rijder hoor. Als 2de rijder hoor je regelmatig punten te sprokkelen, en af en toe is een uitschieter te hebben. Vorig seizoen was het (té) dikwijls alles of niets, en het bewijs - van Mclaren - dat je 2 rijders kunt hebben op hoog niveau is er.

Ik zou liever een type Kubica hebben voor Ferrari, misschien niet een Hamilton talent maar vrij regelmatig en als hij uitrijdt praktisch altijd in de punten.

Maargoed, het seizoen is nog lang en hopelijk bewijst Massa zijn kwaliteiten, die hij ongetwijfelt heeft, nog.

als massa ontslagen wordt zal Alonso wel in de ferrari zitten, ben daar bijna zeker van, of anders kubica. Vettel gaat prolly toch naar gewone red bull team verhuizen ooit. en Rosberg zit nog enkele jaren vast aan williams.

ik denk trouwens ook, nog 1 of 2 van die fouten en massa ligt onmiddelijk buiten

Anoniem04

Legacy Member
Ik hoop toch op Vettel in een Ferrari. Hij verdient het imo wel en als Alonso en Kubica weggaan bij hun teams zie ik Renault en BMW een beetje terugvallen en dan zijn we terug bij af. Hoewel Renault nu niet echt een geweldig team is, denk ik wel dat ze er met Alonso terug teboven geraken.

falc.be

Legacy Member
noway dat vettel vrijgelaten wordt door red bull, hij is de beste kans om overwinningen te pakken voor red bull.

Cash

Legacy Member
LuCian zei:
die heidfeld vind k nu eens de grootste non-racer die er bestaat...
buiten de start probeert die nu eens nooit iemand in te halen
verloor gisteren in de race continue tijd op een hamilton die niet eens webber voorbijkomt en gaat dan in de laatste ronde ff snelste tijd rijden?
type massa, goed als 2de rijder maar zal nooit iets winnen

Volgens mij hebt ge vorige race + heel vorig seizoen toch niet goed gekeken ze.
Heidfeld is één van de puurste racers die er tussenzit,
en tijdens de GP in Maleisie heeft hij toch een knap inhaalmanoevre gedaan: http://nl.youtube.com/watch?v=routJhzVp0Y

Mike Ty$on

Legacy Member
dat was de mooiste manoevre die ik zondag gezien had
chiq :applause:

Lucian

Legacy Member
BelgianTiger_6 zei:
Volgens mij hebt ge vorige race + heel vorig seizoen toch niet goed gekeken ze.
Heidfeld is één van de puurste racers die er tussenzit,
en tijdens de GP in Maleisie heeft hij toch een knap inhaalmanoevre gedaan: http://nl.youtube.com/watch?v=routJhzVp0Y

da was wel weer een manouvre in de start he, als iedereen kort opeen hangt, link mij eens een filmke waar hij een gat dichtrijdt en iemand passeert? kan mij der nieveel van herrineren van vorig jaar :p

edit, enige da k mij zo dadelijk voor de geest kan halen is een op alonso (?) op de nurnburgring (?) enkele jaren geleden, denk ik toch dat het was

Romelus

Legacy Member
di 25/03/08 - Omdat Felipe Massa zijn seizoensdebuut volledig heeft gemist, wordt Fernando Alonso al in verband gebracht met Ferrari.
Felipe Massa sprokkelde nog geen enkel punt in twee races. Meteen steken de geruchten de kop op dat Fernando Alonso de Braziliaan na dit seizoen zou vervangen bij Ferrari. "Ik ben weer bij Renault, omdat ik net als in 2005 en 2006 wedstrijden wil winnen", zegt Alonso. "En als dat dit jaar niet gebeurt, dan volgend jaar."

"Maar in mijn contract staat dat ik Renault na dit jaar mag verlaten als ik in een betere auto kan rijden", zegt Alonso. "En het is duidelijk dat Ferrari een van de beste auto's heeft."

Alonso zit dit jaar weer bij Renault, maar de bolide van Renault is nog niet competitief. "Je hoeft dit jaar dus niet al te veel verrassingen te verwachten", zegt de Spanjaard.

En over een eventuele overstap naar Ferrari: "Massa heeft twee slechte races achter de rug en maakte enkele foutjes. Maar het is nog te vroeg om te speculeren."

Wel obvious dat Alonso volgend jaar naar Ferrari gaat.

squan

Legacy Member
Ik zou Alonso nog wel graag eens in een Ferrari zien, maar of dat naast Kimi zal lukken? Doubt it ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan