Ik vind toch dat Massa niet zo goed is als 2de rijder hoor. Als 2de rijder hoor je regelmatig punten te sprokkelen, en af en toe is een uitschieter te hebben. Vorig seizoen was het (té) dikwijls alles of niets, en het bewijs - van Mclaren - dat je 2 rijders kunt hebben op hoog niveau is er.
Ik zou liever een type Kubica hebben voor Ferrari, misschien niet een Hamilton talent maar vrij regelmatig en als hij uitrijdt praktisch altijd in de punten.
Maargoed, het seizoen is nog lang en hopelijk bewijst Massa zijn kwaliteiten, die hij ongetwijfelt heeft, nog.