Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Steve-

Legacy Member
Goe gereden van Kimi, verdiend gewonnen. Spijtig van die eerste pitstop van Hamilton, nu is hij door die 5de plaats het grootste deel van zijn voorsprong kwijt.

Wesdude

Legacy Member
Pff Massa jong, zo een beginnersfout. Veel beter rijders die nooit de kans hebben gekregen om bij Ferrari te rijden.

Mee

Legacy Member
Stancke zei:
Awel, kweet het niet:p Zitten ook zwarte wolken bij heb ik al gezien, dacht ook dat er hier in de loop van de week gepost werd dat het ging regenen.
En ik zag druppels op Hamiltons camera :unsure:

Wesdude

Legacy Member
20% kans op regen werd gezegd voor de race, spijtig genoeg niet van gekomen.

Mee

Legacy Member
Hamiltoe zei:
zalig één van die vuile ferrari's uit de race
:ironic:

Het is in deze race wel duidelijk geworden dat de "mindere teams" als BMW, Toyota zo goed als de aansluiting met Ferrari en McLaren hebben gevonden...

eniac

Legacy Member
Hamiltoe zei:
zalig één van die vuile ferrari's uit de race

Ga ergens anders ordinair gaan wezen. Dit is de voetbalthread niet.


Enfin, ontopic: de Ferrari's waren echt een pak te snel voor de rest. Erg vreemd dat Mclaren ineens een stuk minder goed voor de dag kwam dan in Australië. Uiteindelijk wel nog een mooi resultaat voor Kovalainen.

Kimi foutloos en onbedreigd naar winst, en erg jammer dat Massa het verprutst. Alweer het gevolg van zonder ESP rondrijden? Je zou het beginnen denken...

eniac

Legacy Member
Mee zei:
Het is in deze race wel duidelijk geworden dat de "mindere teams" als BMW, Toyota zo goed als de aansluiting met Ferrari en McLaren hebben gevonden...

Met Mclaren misschien, maar Ferrari? Had Massa in de race gebleven, dan waren ze beiden met 40s+ voorsprong aangekomen denk ik, gezien het verschil voor de tweede pitstop al 25s bedroeg en Massa er toen al tien ronden uit lag.

Tsubasa

Legacy Member
Hamiltoe zei:
zalig één van die vuile ferrari's uit de race

:ironic:


ik was vorig jaar al wat fan van BMW maar nu nog meer, beiden (maar voorkeur voor Heidfeld :love: )
en stiekem ook voor alonso, ook al kon ik die vroeger totaal nie hebben
ma topfavoriet Kimi in zijn vuile ferrari :love: wel spijtig da wnr hij zijn bakkes open doet, hij precies ne mongool is, leer engels gast :p

edit: ff nog vergeten: massa, manneken toch

eniac

Legacy Member
evil-duckie zei:
wel spijtig da wnr hij zijn bakkes open doet, hij precies ne mongool is, leer engels gast :p

Achja, hij heeft een serieus accent, maar hij is perfect verstaanbaar en als het niet om je eigen moedertaal gaat vind ik dat zo enorm slecht nog niet. Mijn Frans is slechter dan zijn Engels tbh, en ik slaag er ook best in om me te redden in een tweetalige (eigenlijk drietalige, Engels is alomtegenwoordig) werkomgeving.


En Stancke, uw sig zuigt.

Anoniem04

Legacy Member
eniac zei:
En Stancke, uw sig zuigt.

Amai nog niet :unsure:

En dat Massa slipte kwam zeker door het gebrek aan TC, hij had niets geraakt dat hem af de baan zou kunnen laten schuiven en hij reed op de perfecte lijn.

Mee

Legacy Member
eniac zei:
Met Mclaren misschien, maar Ferrari? Had Massa in de race gebleven, dan waren ze beiden met 40s+ voorsprong aangekomen denk ik, gezien het verschil voor de tweede pitstop al 25s bedroeg en Massa er toen al tien ronden uit lag.
Da's waar, met McLaren alleen dus ;).

Ik heb mij trouwens (weer) rotgeërgerd aan de Sporza-commentatoren.
"En Hamilton maakt een fout!"
"Ah nee, het was Sutil".

Om maar 1 voorbeeld op te noemen...

En wat was dat met Bourdais?

Anoniem04

Legacy Member
Ik heb toch ook al een paar keer gehad dat ik in die Force India een McLaren zie hoor :lol:

Cash

Legacy Member
Mee zei:
:ironic:

Het is in deze race wel duidelijk geworden dat de "mindere teams" als BMW, Toyota zo goed als de aansluiting met Ferrari en McLaren hebben gevonden...

Met McLaren wel, die gaan het nog moeilijk hebben, maar Ferrari is toch een pak te snel voor de rest.

Muismat

Legacy Member
Mee zei:
Ik heb mij trouwens (weer) rotgeërgerd aan de Sporza-commentatoren.
"En Hamilton maakt een fout!"
"Ah nee, het was Sutil".

Om maar 1 voorbeeld op te noemen...

Noemt er dan is een deftig, dat was niet goed te zien vermits die kleuren van de auto's goed op elkaar lijken en Hamilton Sutil juist had gedubbeld.

Al dat gezever over de commentaar, precies dat ge het zelf beter kunt. En wij hebben geen ex-formule 1 rijders die er kunnen komen zitten, dus ge zult het hier mee willen doen.

PussyDuster

Legacy Member
Mooi van kimi. Duidelijk de zaken recht gezet na vorige week. Is wel opvallend dat hamilton niet voorbij webber geraakte terwijl hij toch een betere wagen heeft. Ben nog niet overtuigt of het afschaffen van die traction control mooiere races/meer inhaal bewegingen gaat opleveren.

eniac

Legacy Member
Mee zei:
Ik heb mij trouwens (weer) rotgeërgerd aan de Sporza-commentatoren.
"En Hamilton maakt een fout!"
"Ah nee, het was Sutil".

"Amai, die heeft daar veel overstuur". Paar seconden later: "ahnee, onderstuur".

Duh :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan