Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BelgianTiger_6 zei:Massa is echt Ferrari onwaardig...


En ik zag druppels op Hamiltons cameraStancke zei:Awel, kweet het nietZitten ook zwarte wolken bij heb ik al gezien, dacht ook dat er hier in de loop van de week gepost werd dat het ging regenen.

:ironic:Hamiltoe zei:zalig één van die vuile ferrari's uit de race
Hamiltoe zei:zalig één van die vuile ferrari's uit de race
Mee zei:Het is in deze race wel duidelijk geworden dat de "mindere teams" als BMW, Toyota zo goed als de aansluiting met Ferrari en McLaren hebben gevonden...
Hamiltoe zei:zalig één van die vuile ferrari's uit de race
)
wel spijtig da wnr hij zijn bakkes open doet, hij precies ne mongool is, leer engels gast 
Mee zei:En ik zag druppels op Hamiltons camera![]()

evil-duckie zei:wel spijtig da wnr hij zijn bakkes open doet, hij precies ne mongool is, leer engels gast![]()
eniac zei:En Stancke, uw sig zuigt.

Da's waar, met McLaren alleen duseniac zei:Met Mclaren misschien, maar Ferrari? Had Massa in de race gebleven, dan waren ze beiden met 40s+ voorsprong aangekomen denk ik, gezien het verschil voor de tweede pitstop al 25s bedroeg en Massa er toen al tien ronden uit lag.
.Mee zei::ironic:
Het is in deze race wel duidelijk geworden dat de "mindere teams" als BMW, Toyota zo goed als de aansluiting met Ferrari en McLaren hebben gevonden...
Mee zei:Ik heb mij trouwens (weer) rotgeërgerd aan de Sporza-commentatoren.
"En Hamilton maakt een fout!"
"Ah nee, het was Sutil".
Om maar 1 voorbeeld op te noemen...
Mee zei:Ik heb mij trouwens (weer) rotgeërgerd aan de Sporza-commentatoren.
"En Hamilton maakt een fout!"
"Ah nee, het was Sutil".
