Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foose

Legacy Member
falc.be zei:
tsja, ik weet nog altijd niet wat ik van d'ambrosio moet denken, die 3de plaats lijkt eerder geluk te zijn, voor de rest heeft ie bij de testen altijd vrij slecht gepresteerd. hij starte nu ook maar vanaf de 18de plaats

Die gast kan écht rijden hoor, neem het van mij aan :). Ge moet juist rekenen dat dit wel hét zwaarste kampioenschap buiten de F1 is... de besten uit alle raceklasses komen hier naartoe.

Lucian

Legacy Member
Schummi88 zei:
De ideale lijn ligt daar aan de linkerkant dus dat kalf dat aan de rechterkant aan het rijden was, wijkt uit voor Heidfeld die op de ideale lijn aan het rijden is :).

weet ik ook, maar als die ander 2 de linkse strook bezetten kunde toch op zen minst 2 hersencellen gebruiken en ook de rechtse niet gaan ophouden :p

Wesdude

Legacy Member
De regel is niet: volg de Mclaren rijders, maar: get the fuck off the racing line.

R|Jonas

Legacy Member
jup, vind ik ook....tis toch niet omdat 2 andere voor u het verkeerd doen, dat gij het ook moet doen.....zou maar al te belachelijk zijn

Anoniem04

Legacy Member
LuCian zei:
weet ik ook, maar als die ander 2 de linkse strook bezetten kunde toch op zen minst 2 hersencellen gebruiken en ook de rechtse niet gaan ophouden :p

Er is geen rechtse strook, dat is het probleem :unsure:

Een paar km sneller en de Mclarens zaten in de bocht, Heidfeld was er maar juist voor of hij had heel zijn bocht gemist.

hatetn

Legacy Member
LuCian zei:
weet ik ook, maar als die ander 2 de linkse strook bezetten kunde toch op zen minst 2 hersencellen gebruiken en ook de rechtse niet gaan ophouden :p



en wrm dan zit heidfeld helemaal slecht voor de volgende bocht. de sessie is nog niet eens afgelopen en ze zitten al aan het uitbollen op de ideale lijn. hopelijk veranderen ze de regels dat ze niet meer mogen uitbollen. moesten ze bij mclaren twee hersencellen gebruiken zaten ze waar de andere twee zaten, nl van de racelijn

Stancke

Legacy Member
Dillyracer zei:
Er is geen rechtse strook, dat is het probleem :unsure:

Een paar km sneller en de Mclarens zaten in de bocht, Heidfeld was er maar juist voor of hij had heel zijn bocht gemist.

Feit is: Heidfeld heeft tijd verloren door naar rechts te moeten uitwijken.

sink

Legacy Member
bah, waarom is dat ook op zo'n kl*te uur die race? ben net thuis van avondje/nachtje uit, en ofwel moet ik nog opblijven en kan ik pas maffen tegen 9u30 + m'n bioritme is compleet om zeep.. ofwel ga ik nu maffen en mis ik de race

Stancke

Legacy Member
rubmifer zei:
wa had ge nu gedacht :rofl:

Awel, kweet het niet:p Zitten ook zwarte wolken bij heb ik al gezien, dacht ook dat er hier in de loop van de week gepost werd dat het ging regenen.

Muismat

Legacy Member
massa eruit, zo zal ferrari nooit dichterbijkomen in het constructeurskampioenschap als hij zo blijft knoeien...

Romelus

Legacy Member
Godver*****!!!
Weeral Massa die het voor Ferrari verkloot ! Wa voor stomme fout was da nu weer......

Rubmifer

Legacy Member
Stancke zei:
Awel, kweet het niet:p Zitten ook zwarte wolken bij heb ik al gezien, dacht ook dat er hier in de loop van de week gepost werd dat het ging regenen.

iedere keer dat er met zekerheid regen wordt voorspeld blijft het gewoon droog :p

Anoniem04

Legacy Member
Dat Massa daar uit de bocht gaat is puur te wijten aan hoe hij zijn gas gebruikt, want hij zat op de juiste lijn.

Mooie race van BMW en Toyota, ook een paar mooie inhaalacties :)

Muismat

Legacy Member
Raikkonen wint, spijtig van Massa maar Ferrari doet wel een goede zaak in het rijderskampioenschap.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan