Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

squan

Legacy Member
iemand GP2 aan het kijken? Zal wss wel replay zijn nu maar daar regende het dus en D'Ambrosio ligt derde, mooi mooi.

squan

Legacy Member
falc.be zei:
eurosport zeker ?

Jup, D'Ambrosio is ook 3e geëindigd, knappe prestatie.


Over die McLaren-penalty: ik vond het eerst overdreven maar in de replay zie je dat het echt wel gevaarlijk is.

schumi

Legacy Member
B.U.R.N zei:
bron?
Vind dit op geen enkele site.

http://www.f1journaal.be/f1_nieuws.aspx?34_5=1812

Geheel terecht volgens mij deze bestraffing. Was één van de duidelijkste voorbeelden van hinderen tijdens een kwlaificatie die ik ooit gezien heb.

Gebeurde dan trouwens nog bij meer dan één wagen ...

Ik denk echter dta het niet heel veel invloed zal hebben op de uitslag. Bij een regenrace gebeurt er immers veel en de McLarens zullen wel naar voor geraken ...

falc.be

Legacy Member
squanman zei:
Jup, D'Ambrosio is ook 3e geëindigd, knappe prestatie.


Over die McLaren-penalty: ik vond het eerst overdreven maar in de replay zie je dat het echt wel gevaarlijk is.

tsja, ik weet nog altijd niet wat ik van d'ambrosio moet denken, die 3de plaats lijkt eerder geluk te zijn, voor de rest heeft ie bij de testen altijd vrij slecht gepresteerd. hij starte nu ook maar vanaf de 18de plaats

Exorikos

Legacy Member
Jarno Trulli heeft blijkbaar wel een mooie quali gereden. Met zijn Toyota op een 3de plaats (eigenlijk 5de maar dan nog).

Anoniem04

Legacy Member
Exorikos zei:
Jarno Trulli heeft blijkbaar wel een mooie quali gereden. Met zijn Toyota op een 3de plaats (eigenlijk 5de maar dan nog).

Inderdaad, in Q2 was hij zelfs eerste :p

shiftyke

Legacy Member
Exorikos zei:
Jarno Trulli heeft blijkbaar wel een mooie quali gereden. Met zijn Toyota op een 3de plaats (eigenlijk 5de maar dan nog).

Ik vind dat die man toch eens op het podium mag staan, heerlijk man (qua persoonlijkheid dan e :p)

jeltex

Legacy Member
Schummi88 zei:
Beelden van het voorval tussen Heidfeld en de McLarens

http://www.youtube.com/watch?v=z3_GjtJ9SIY

Mja toch zotjes wat Heidfeld daar moest doen, hij moet op 100 meter tussen 4 wagens door dus dat zal hem idd wel wat tijd gekost hebben.
Lijkt me dus wel een terechte bestraffing, al waren het niet alleen de McLarens die daar traagjes rondreden. Lewis en Heikki hadden gewoon pech dat Heidfeld hen net op het rechte stuk voorbij moest denk ik.

Een 1-2 voor Ferrari, ze kunnen dus terugslaan, al hoop ik van niet. Dat het maar serieus regent morgen, dan kan het nog alle kanten uit en maken de McLarens zeker nog een kans.

Lucian

Legacy Member
jeltex zei:
Mja toch zotjes wat Heidfeld daar moest doen, hij moet op 100 meter tussen 4 wagens door dus dat zal hem idd wel wat tijd gekost hebben.
Lijkt me dus wel een terechte bestraffing, al waren het niet alleen de McLarens die daar traagjes rondreden. Lewis en Heikki hadden gewoon pech dat Heidfeld hen net op het rechte stuk voorbij moest denk ik.

Een 1-2 voor Ferrari, ze kunnen dus terugslaan, al hoop ik van niet. Dat het maar serieus regent morgen, dan kan het nog alle kanten uit en maken de McLarens zeker nog een kans.

heel veel vind k er ni aan tbh, heidfeld heeft nog tijd om trug links te gaan en de bocht perfect aan te snijden... (trouwens wie is da kalf dat der rechts gaat uitrijden als er 50m voor u 2andere wagens links rijden :x
nuja kga niet klagen dat de mclarens alle 2 5 plaatsen achteruit vliegen, maar juist is juist en moesten het de ferrari's geweest zijn was k toch wat minder tevreden geweest :p

falc.be

Legacy Member
jeltex zei:
Mja toch zotjes wat Heidfeld daar moest doen, hij moet op 100 meter tussen 4 wagens door dus dat zal hem idd wel wat tijd gekost hebben.
Lijkt me dus wel een terechte bestraffing, al waren het niet alleen de McLarens die daar traagjes rondreden. Lewis en Heikki hadden gewoon pech dat Heidfeld hen net op het rechte stuk voorbij moest denk ik.

Een 1-2 voor Ferrari, ze kunnen dus terugslaan, al hoop ik van niet. Dat het maar serieus regent morgen, dan kan het nog alle kanten uit en maken de McLarens zeker nog een kans.

afwachten of het al dan niet regent, indien het effectief regent, zie ik iemand anders winnen dan een mclaren of ferrari

Schummi88

Legacy Member
LuCian zei:
heel veel vind k er ni aan tbh, heidfeld heeft nog tijd om trug links te gaan en de bocht perfect aan te snijden... (trouwens wie is da kalf dat der rechts gaat uitrijden als er 50m voor u 2andere wagens links rijden :x
nuja kga niet klagen dat de mclarens alle 2 5 plaatsen achteruit vliegen, maar juist is juist en moesten het de ferrari's geweest zijn was k toch wat minder tevreden geweest :p

De ideale lijn ligt daar aan de linkerkant dus dat kalf dat aan de rechterkant aan het rijden was, wijkt uit voor Heidfeld die op de ideale lijn aan het rijden is :).

Wesdude

Legacy Member
Heidfeld kan nie remmen waar hem wilt en gaat daardoor heel wijd + concentratieverlies. Logische straf.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan