Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Seek&Destroy

Legacy Member
hatetn zei:
in de preview op itv hadden ze een gesprek met de ontwerper van het circuit. het zal bijna net zijn alsof ze overdag races omdat er zoveel licht aanwezig gaat zijn
2 weken geleden was het opening van MotoGP seizoen, wel, de eerste race werd zo gereden...:applause:

wel jmmr van itv, beste zender, ik hoop dat ze allemaal meegaan want het programma zat, vond ik, perfect in elkaar.

Dus zondag is de laatste race op itv of is dit maar vanaf volgende seizoen?

Wesdude

Legacy Member
Ik denk volgend seizoen.

Ecclestone heeft bij BBC aangedrongen omdat die aflevering van top gear met Lewis Hamilton meer kijkers trok dan de Grote Prijs van Brazilië. :lol:

xDama

Legacy Member
Da's toch opmerkelijk dat hij van zo'n uitstapje al in stukken uit elkaar vliegt... Terecht dat ze dit verder onderzoeken.

Stancke

Legacy Member
In AUS had ik al het gedacht dat de RedBull breekbaar was.... (cfr. Coulthard)

Anoniem04

Legacy Member
Mooie kwalificatieplaats voor Trulli, Alonso heeft alles uit de Renault gehaald. van BMW had ik meer verwacht.

Wesdude

Legacy Member
Dat laatste rondje van Heidfeld was wel heel gevaarlijk vond ik. Met die uitbollende auto's daar tussen. Dat onboard beeld :eek:.

B.U.R.N

Legacy Member
Ik ben blij dat Ferrari de eerste startrij bezet.
Maar wat was er aan de hand met kubica, ik was maar om 7:30 uur beginnen kijken en op la deux waren ze precies bezig dat hij kwaad was op zijn team. Het kan ook zijn dat mijn frans zeer slecht is hoor.
Ook jammer voor Heidfeld, ik hoopte dat die nog tussen de ferrari's en de mclaren's geraakte.

edit: Waren de rijders nu in fout bij dat incident met Heidfeld. normaalgezien ging hij nog een goede tijd klokken.

Anoniem04

Legacy Member
Wesdude zei:
Dat laatste rondje van Heidfeld was wel heel gevaarlijk vond ik. Met die uitbollende auto's daar tussen. Dat onboard beeld :eek:.

Inderdaad, wat waren die eigelijk aan het doen allemaal, Q3 was nog niet afgelopen en ze zijn hun rondje rustig aan het uitrijden :wtf:

Heidfeld was nog maar juist optijd op zijn lijn voor de volgende bocht.

Wesdude

Legacy Member
Massa zijn handje al in de lucht, terwijl in theorie Hamilton nog een ronde had kunnen rijden.

Lag het aan mij of was die voorkant van Kimi wat onstabiel?

RaZoR be

Legacy Member
idd, ze waren allemaal voor de tijd om af gevlagt, dus in principe zouden ze allemaal nog een rondje kunnen rijden

hatetn

Legacy Member
RaZoR be zei:
idd, ze waren allemaal voor de tijd om af gevlagt, dus in principe zouden ze allemaal nog een rondje kunnen rijden

en nog een ronde extra naft verbruiken:eek:
nuja einde was idd vreemd en heidfeld was er ook niet blij om en heeft geklaagd over de radio omdat hij zich gehinderd voelde door de mclarens. dus dat wordt mss nog een penalty voor hen

Tah_b00nz0r

Legacy Member
hmm mooie grid :) kan wel is leuk worden nu tssn ferrari en mclaren.

alonso zal er denk ik ni echt aan te pas komen dit jaar of tmoe daar nog serieus beter. weer "pas" negende
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan