Dr. Doezel
Legacy Member
squanman zei:Wordt zowiezo alweer een interessant weekendje, maar er schijnt een redelijke kans op regen te zijn! :applause:
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/080320080144.shtml
En zonder tractie-controle :applause:, dit wordt weer een halve race achter de safety-car



En ze gaan ook "beelden" uitzenden op hun website BBC Sport
waarom? 