vishnusixclix
Legacy Member
Jongens, ik kijk vanaf nu niet meer naar TV1 hoor. Die pummels zijn te dom om hallo in een koei haar gat te roepen (cfr. "inhaalactie" van alonso op "pit-limiter"-kovalainen).
Ik kijk gewoon BBC, en als ik dat niet live kan zien, dan download ik het gewoon achteraf. Commentaar van oa. Blundell en fantastische interviews! Zo hadden ze daar D. Coulthard 5 minuten na zijn crash voor de micro en die heeft zich eens lekker laten gaan.
"if Massa doesn't take his responsibility I'm gonna kick 3 colours of shit out of the little bastard." daar lag ik toch wel ff strijk mee
Voor de rest:
Respect @ S. Bourdais! Die kerel stond met zijn krel van een wagen in de top 8 in de apex-speed chart. (bij de snelste mensen in de bochten).
Hij is zo sterk & snel dat zijn Redbull volledig aan gort is gereden! Dit in een tijdperk waar de machine doorgaan veel sterker is dan de racer (althans vorig jaar). Geef die vent een degelijk machien en hij haalt podia!
Ook Alonso heeft zijn nogal platte Renault op een hoger niveau getild! Puur op wilskracht heeft hij Heikki zo lang achter zich gehouden en dankzij dat klein beetje geluk is hij vierdes geraakt. Maar indien Renault niet enkele grote verbeteringen in het verschiet heeft, zie ik ze niet veel meer in de punten rijden...
Barichello verdiende meer dat WK puntje dan Raikkonnen, wat was die bezig zeg? Iceman? Alvast niet in Melbourne bij temperaturen tegen de 40°C...
Coulthard & Massa, mja... imo was DC een beetje te brutaal bij het verdedigen van zijn plaats, maar zijn LIVE commentaar achteraf was fantastisch! (zie hierboven
) haha, en de bbc commentatoren zich maar verontschuldigen voor de "strong language" van dc... Ja wat wil je als je een SCHOT interviewt 5 minuten nadat hij brutaal van de baan geramd is
Ik vind Hamilton een fantastisch figuur voor de F1, maar dit jaar zal ik hevig supporteren voor STR Torro Rosso, wat een fantastische drivers line-up hebben zij toch!
Ik kijk gewoon BBC, en als ik dat niet live kan zien, dan download ik het gewoon achteraf. Commentaar van oa. Blundell en fantastische interviews! Zo hadden ze daar D. Coulthard 5 minuten na zijn crash voor de micro en die heeft zich eens lekker laten gaan.
"if Massa doesn't take his responsibility I'm gonna kick 3 colours of shit out of the little bastard." daar lag ik toch wel ff strijk mee
Voor de rest:
Respect @ S. Bourdais! Die kerel stond met zijn krel van een wagen in de top 8 in de apex-speed chart. (bij de snelste mensen in de bochten).
Hij is zo sterk & snel dat zijn Redbull volledig aan gort is gereden! Dit in een tijdperk waar de machine doorgaan veel sterker is dan de racer (althans vorig jaar). Geef die vent een degelijk machien en hij haalt podia!
Ook Alonso heeft zijn nogal platte Renault op een hoger niveau getild! Puur op wilskracht heeft hij Heikki zo lang achter zich gehouden en dankzij dat klein beetje geluk is hij vierdes geraakt. Maar indien Renault niet enkele grote verbeteringen in het verschiet heeft, zie ik ze niet veel meer in de punten rijden...
Barichello verdiende meer dat WK puntje dan Raikkonnen, wat was die bezig zeg? Iceman? Alvast niet in Melbourne bij temperaturen tegen de 40°C...
Coulthard & Massa, mja... imo was DC een beetje te brutaal bij het verdedigen van zijn plaats, maar zijn LIVE commentaar achteraf was fantastisch! (zie hierboven
) haha, en de bbc commentatoren zich maar verontschuldigen voor de "strong language" van dc... Ja wat wil je als je een SCHOT interviewt 5 minuten nadat hij brutaal van de baan geramd is Ik vind Hamilton een fantastisch figuur voor de F1, maar dit jaar zal ik hevig supporteren voor STR Torro Rosso, wat een fantastische drivers line-up hebben zij toch!
)


