Blijft toch ongelooflijk hoe Massa daar is weggekomen zonder schade, hij heeft die Red Bull echt wel herleid tot een schroothoop, die auto hangt echt nog amper aaneen als DC hem parkeert
Wat me ook opviel in dat filmpje is hoe snel ze toch alles doorhebben bij ITV. Nadat de safety car de baan op gaat na het incident krijg je een beeld van Kovalainen en Raikkonen erachter die de pits instuurt maar dan toch plots uitwijkt en op het circuit blijft. Die ITV-commentator zegt heel droogjes dat dat logisch is omdat de pitlane eventjes wordt gesloten bij een safety car, terwijl ze bij la deux (en dus ongetwijfeld op 1 ook

) al in paniek schieten en beginnen te roepen dat Raikkonen de pits mist door een stuurfout en dat dat nu wel eens de strategie van Ferrari helemaal om zeep zou kunnen helpen ... :ironic:
Leve vakkennis zeg ik dan.