SilentSpring
Legacy Member
Daarnet toch maar eens de herhaling bekeken nada'k op HLN zag dat het een nogal turbulente race was.
Aan crashes in ieder geval geen gebrek. Kimi 2x in dezelfde bocht een foutje gemaakt ook blijkbaar, Barrichello die de brandstofslang wil meenemen, Coulthard die aangetikt wordt in de bocht,... Ze moesten het precies allemaal terug een beetje gewoon worden ofzo.
Enneuh, wtf is dat allemaal met die teams. De grotere teams sponsoren de kleintjes ofzo?
Vorig seizoen las ik enkel de verslagen in de krant, dit seizoen ga ik de draad terug oppikken en iets aandachtiger volgen
Aan crashes in ieder geval geen gebrek. Kimi 2x in dezelfde bocht een foutje gemaakt ook blijkbaar, Barrichello die de brandstofslang wil meenemen, Coulthard die aangetikt wordt in de bocht,... Ze moesten het precies allemaal terug een beetje gewoon worden ofzo.
Enneuh, wtf is dat allemaal met die teams. De grotere teams sponsoren de kleintjes ofzo?
Vorig seizoen las ik enkel de verslagen in de krant, dit seizoen ga ik de draad terug oppikken en iets aandachtiger volgen


, kan precies echt niet overweg om zonder tractie controle te rijden, Raikkonen heeft toch ook enorm geblunderd vond ik... hoeveel keer hij niet van de baan spinde
.
. Ze zouden daar es een regel moeten maken dat ge bij SC periode's uw voorsprong en positie kunt behouden... dit vind ik nu echt oneerlijk.
.
.