Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

m4nTiS

Legacy Member
bewogen race :eek:
Glock z'n jump
nu weer die stoot van Barichello (allee, z'n lollypop man)

shumi-

Legacy Member
tis ne schone race,ma damn ferrari :(,maar als heel het seizoen zo gaat zijn,gaan we nog veel te zien krijge :d

en damn,barrichello,die gaat nog es zijn eigen pitmense in de vernieling rijden :p

shumi-

Legacy Member
idd! zoveel uitvallers :d
en alonso,super hoe die gereden heeft,in zo ne 'trage wagen' de mclaren zo lang afhoude,en zelfs weer voorbijsteken,echt maf :)

squan

Legacy Member
Alonso is echt zalig om te zien rijden, keb echt een David vs Goliath gevoel. :)

En verder zwaar mis voor Ferrari en zeer mooi voor Williams.

m4nTiS

Legacy Member
ferme race
Proper gereden van Hamilton
pech voor Ferrari
Alonso...mja, da laatste stuk. Had geluk dat Kovalainen zich verslikte (snelheidsbegrenzer?) en dat er zoveel uitvaller waren want zo super von k m ni.

Al bij al veel spektakel...meer van da :D

JackM

Legacy Member
zot raceke geweest :D
da belooft voor tseizoen.

nu nog ffkes in men nest gaan kruipen

Wesdude

Legacy Member
Ik hoop dat dieje kerel van hier enkele pagina's terug onze raad heeft gevolgd ivm een safety car of niet. :lol: Wat een race.

Typisch Ferrari, hele winter amper een probleem, km's rijden zonder iets, eerste race en het is weer miserie. Dieje Massa is toch ook ne wust hé. Ik wist het dat er niet kon rijden zonder tractiecontrole. 1e bocht en hij hangt wee in de muur. Toch gene Ferrari rijder ze.

Tsubasa

Legacy Member
kben een ferrari fan ma massa is toch ook mijn favoriet niet, heidfeld on the other hand :love:

Wesdude

Legacy Member
Raikkonen kan toch nog een punt halen als Barrichello gediskwalificeerd wordt voor door het rood rijden. :applause: :sop: :(

-Steve-

Legacy Member
Wa een race, kheb mij gene minuut verveeld. Da kon ook ni anders, slecht 7 rijders over de finish. Die Bourdais heeft mij verbaasd, spijtig dat die 3 ronden vant einde uitvalt, die ging verdorie 4de worden.

Voor de rest benk heel content da Hamilton gewonnen heeft.

Cash

Legacy Member
Ferrari heeft denk ik toch wel de snelheid. Raikkonen bleek toch wel goed in racetempo te zitten, enkel veel pech. Dus dat komt wel goed, en hij heeft toch 1 puntje, das beter dan niks.

Massa daarentegen is en blijft toch een sukkelaar zenne. Zo zal hij moeilijk n1 status binnen het team kunnen afdwingen.

Anoniem04

Legacy Member
Ik kan mij niet meer herinneren dat ik mijn wekker heb afgeduwt, dus ik heb het weer gemist :sad:

achja, straks samenvatting bekijken en wachten tot de race wordt geupload.

Typhon`

Legacy Member
digitale tv for the win :p.
Zeer spannende race, vergelijkbaar met de betere regenweer-racen. Hopelijk meer van de het gehele seizoen :).

Handsome Hermit

Legacy Member
mm, doorgesnurkt deze morgen, al was ik wel van plan om op te staan. Maar goed, ferrari niet gewonnen hier wat op zich nog geen ramp hoeft te zijn, door zijn unieke karakteristieken is de wagen die in Australië de beste is, dat vaak niet in de rest van het seizoen. Volgende week Maleisië lijkt mij belangrijker te gaan worden. Al stel ik mij wel hoe langer hoe meer vragen bij massa. Een zeer sympathieke kerel maar geen wereldkampioen in wording vrees ik.

Wesdude

Legacy Member
Handsome Hermit zei:
mm, doorgesnurkt deze morgen, al was ik wel van plan om op te staan. Maar goed, ferrari niet gewonnen hier wat op zich nog geen ramp hoeft te zijn, door zijn unieke karakteristieken is de wagen die in Australië de beste is, dat vaak niet in de rest van het seizoen. Volgende week Maleisië lijkt mij belangrijker te gaan worden. Al stel ik mij wel hoe langer hoe meer vragen bij massa. Een zeer sympathieke kerel maar geen wereldkampioen in wording vrees ik.

Het is volgende week al in Maleisië inderdaad, dus Ferrari gaat met dezelfde auto rijden, aka zo onbetrouwbaar als iets. Zelfs de Ferrari motor van Toro Rosso trekt het niet.

Massa wisselen met Vettel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan