Dr. Doezel
Legacy Member
Stancke zei:Allez, eens kijken vanmiddag met al die uitvallersSC geweest of niet?
Ne keer of 3

Beide ferrari's moterpech

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:Allez, eens kijken vanmiddag met al die uitvallersSC geweest of niet?


. Spijtig van Raïkkönen, maar chapeau voor Heidfeld en Rosberg, ook leuk om andere teams eens op't podium te zien. Hamilton natuurlijk goeie rijder, maar kent precies toch ook wel steeds dat beetje geluk op't juste moment, deze keer met zijne pitstop vlak voor de safety car.
!
)


Darth-Falcon zei:blijkbaar zijn ook sutil en fisichella uitgevallen met motor problemen, samen met bourdais maakt dat 5 kapotte ferrari motoren, hier klopt niets nie ze
t viel trouwens wel op dat de wat oudere en ervaren rijders meer moeite hadden zonder tractie controle, raikonnen bv is verschillende keren driftend uit een bocht gekomen


Darth-Falcon zei:t viel trouwens wel op dat de wat oudere en ervaren rijders meer moeite hadden zonder tractie controle, raikonnen bv is verschillende keren driftend uit een bocht gekomen
blaatschaap zei:hamilton heeft elke keer geluk gehad met de SC
shiftyke zei:Hoe komt dai Kimi nog een punt krijgt omdat hij niet finishte?

PR4YING M4NTIS zei:Bij mijn weten heeft Hamilton van de eerste SC meer last gehad dan geluk want hij had al een schone voorsprong en die was ineens weg door de SC.
2de keer was hij net gaan tanken voor de SC...das geluk hebben...ma nu precies doen of het zijn schuld is :ironic:
