Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RB26DETT

Legacy Member
Toffe race :)

Aja: wat is er met trulli gebeurd? heb het eerste uur niet gezien.

Muismat

Legacy Member
was een ZALIGE race, de moeite om op te staan! en raikkonen heeft nog 1 WK punt, beter dan niks.

Darth-Falcon

Legacy Member
goeie race, beide ferrari rijders hebben het serieus verknald moet k zeggen

Krisix

Legacy Member
Wat een race was me dat :applause:! Deze nacht thuis gekomen en wakker gebleven tot de race. Geen moment dat verveelde en op't einde was't gewoon de uitvallers beginnen te tellen :crazy:. Spijtig van Raïkkönen, maar chapeau voor Heidfeld en Rosberg, ook leuk om andere teams eens op't podium te zien. Hamilton natuurlijk goeie rijder, maar kent precies toch ook wel steeds dat beetje geluk op't juste moment, deze keer met zijne pitstop vlak voor de safety car.

Meer van dat volgende week :cool:!

blaatschaap

Legacy Member
heb mijne wekkerradio gezet en dan gewoon direct tv op (jaja, geluk dat em naast mijn bed sta :p)

ook geen spijt dak ben opgestaan, wat een race :love:

alleen spijtig voor kovalainen, hamilton heeft elke keer geluk gehad met de SC
Heidfeld is toch ook ne goeie rijder ze, die rijdt beter zonder TC dan met (is da int verleden ook al nie zo geweest?)

ben benieuwd naar volgende week, al zou ik nie weten hoe ik mijne prono moet invullen :D

Darth-Falcon

Legacy Member
blijkbaar zijn ook sutil en fisichella uitgevallen met motor problemen, samen met bourdais maakt dat 5 kapotte ferrari motoren, hier klopt niets nie ze :wtf:

t viel trouwens wel op dat de wat oudere en ervaren rijders meer moeite hadden zonder tractie controle, raikonnen bv is verschillende keren driftend uit een bocht gekomen

shiftyke

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
blijkbaar zijn ook sutil en fisichella uitgevallen met motor problemen, samen met bourdais maakt dat 5 kapotte ferrari motoren, hier klopt niets nie ze :wtf:

t viel trouwens wel op dat de wat oudere en ervaren rijders meer moeite hadden zonder tractie controle, raikonnen bv is verschillende keren driftend uit een bocht gekomen

The revenge of nigel stepny :evil:

Wie vroeg er ook weer of de safety car zou moeten uitrukken?:lol:

Cash

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
t viel trouwens wel op dat de wat oudere en ervaren rijders meer moeite hadden zonder tractie controle, raikonnen bv is verschillende keren driftend uit een bocht gekomen

Dat er driftend uit een bocht gekomen werd wil niet noodzakelijk zeggen dat ze er moeilijkheden mee hadden he.
Bovendien kwam Raikkonen bijna bijna 60% van de race wel in beeld, dus is het logisch dat ge dat sneller opmerkt bij diegenen die veel in beeld komen.

Wesdude

Legacy Member
Binnen een bepaald aantal ronden wordt ge nog geklasseerd. Kimi was 9e maar Barrichello zal waarschijnlijk gediskwalficeerd worden, dus is Kimi nog 8e.

m4nTiS

Legacy Member
blaatschaap zei:
hamilton heeft elke keer geluk gehad met de SC

Bij mijn weten heeft Hamilton van de eerste SC meer last gehad dan geluk want hij had al een schone voorsprong en die was ineens weg door de SC.
2de keer was hij net gaan tanken voor de SC...das geluk hebben...ma nu precies doen of het zijn schuld is :ironic:

Schummi88

Legacy Member
Voor degenen die het gemist hebben, om 14u op Sporza ;).

Ik ben toch blij dat ik ben opgestaan om de race te zien, het was de moeite waard :D.

denkimi

Legacy Member
shiftyke zei:
Hoe komt dai Kimi nog een punt krijgt omdat hij niet finishte?

de eerste 8 krijgen (denk ik) zowiezo punten, zelfs als ze niet aangekomen zijn.


al bij al was het geen al te spectaculaire race, de helft van het veld valt uit door mechanische pech :(
ik begrijp niet dat een team als ferrari na al die jaren ervaring er niet in slaagt een motor te bouwen die een weekend meegaat

blaatschaap

Legacy Member
PR4YING M4NTIS zei:
Bij mijn weten heeft Hamilton van de eerste SC meer last gehad dan geluk want hij had al een schone voorsprong en die was ineens weg door de SC.
2de keer was hij net gaan tanken voor de SC...das geluk hebben...ma nu precies doen of het zijn schuld is :ironic:

ik ben hamilton fan, maar hij heeft gewoon meer geluk gehad met de SC dan de rest (kovalainen etc)

en mensen, kijk eens naar heel de race...
nie alle ferrari motoren zijn uitgevallen met pech
int begin zijn er aanrijdingen geweest, massa in de muur, bourdais ging van de baan etc
dat van massa kan evengoed door die smak geweest zijn, ook al was alleen zijn neus kapot
nen andere werd nog gesandwisht int begin, naam vergeten
dus nie allemaal puur mechanische pech :)

xDama

Legacy Member
Ferrari en Kimi met name hebben toch laten zien dat die wagen serieus snel is. Alleen jammer dat zowel beide piloten het meermaals verknald hebben + dat er problemen waren. Ik denk had Kimi ergens vooraan gestart, dat hij easy gewonnen had.

Nuja, het is nu zo. Enorm leuke race! Ik kijk al met spanning uit naar de volgende!

Darth-Falcon

Legacy Member
zo'n tikje gaat gene motor vernielen ze, botsing met coulthard was harder dan dat.

Gianelli

Legacy Member
wat een klote race voor ferrari zeg :'( het zat
hun allemaal tegen vandaag :(
Bourdais ook dikke pech gehad :'( had die man wel graag zien finishen op de 4de plaats

Dat het maar rap volgende week is :( kwil meer! :D na het zien van deze race
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan