Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Muismat zei:Noemt er dan is een deftig

Al dat gezever over de commentaar, precies dat ge het zelf beter kunt.
. Massa eigen domme fout gemaakt, hmm. Moest Hamilton niet 20 seconden in de pit gezeten hebben had hem misschien nog voor podiumplaats kunnen gaan, maar BMW is toch sterk bezig zoals verwacht werd dit seizoen, chapeau! Dat duel met 3 naast elkaar was wel zalig
, en Coulthard (?) gaf ni direct van zich af daarna. Leuk om te zien zoiets, volgende race mag dus terug meer zoals die van vorige week zijn
.Dat was inderdaad den ergste...eniac zei:"Amai, die heeft daar veel overstuur". Paar seconden later: "ahnee, onderstuur".
Duh![]()
Muismat zei:Noemt er dan is een deftig, dat was niet goed te zien vermits die kleuren van de auto's goed op elkaar lijken en Hamilton Sutil juist had gedubbeld.
Al dat gezever over de commentaar, precies dat ge het zelf beter kunt. En wij hebben geen ex-formule 1 rijders die er kunnen komen zitten, dus ge zult het hier mee willen doen.
Wesdude zei:Dat duel in het begin met 3 langs elkaar, Heidfeld, Alonso en Coulthard was wel![]()

ad:... heerlijk om te zien hoe Toyota en bij name Trulli helemaal vooran kan rijden, had ik totaal niet verwacht.
... hopelijk smijten ze hem voor die tijd eruit en geven ze de kans aan veel betere jongens in de F1.
.
.Mee zei:Het is in deze race wel duidelijk geworden dat de "mindere teams" als BMW, Toyota zo goed als de aansluiting met Ferrari en McLaren hebben gevonden...
, over Toyota geef ik u volledig gelijk... maar om ook BMW Sauber te bestempelen als een minder team is een stap te ver vind ik, als ge ziet wat een mooi seizoen ze vorig jaar hebben gehad en het dit jaar kunnen doortrekken, chapeau!!! eniac zei:Enfin, ontopic: de Ferrari's waren echt een pak te snel voor de rest. Erg vreemd dat Mclaren ineens een stuk minder goed voor de dag kwam dan in Australië. Uiteindelijk wel nog een mooi resultaat voor Kovalainen.
Muismat zei:Noemt er dan is een deftig, dat was niet goed te zien vermits die kleuren van de auto's goed op elkaar lijken en Hamilton Sutil juist had gedubbeld.
Muismat zei:Al dat gezever over de commentaar, precies dat ge het zelf beter kunt. En wij hebben geen ex-formule 1 rijders die er kunnen komen zitten, dus ge zult het hier mee willen doen.
eniac zei:Allez, nog zo'n fout daarstraks: Heidfeld (of was het Hamilton?) komt uit de pits, terwijl hij nog in de pit lane zit zeggen de commentatoren "jaja daar komt Webber voorbij" terwijl het, als je een beetje in de race zit en er wet gevoel voor hebt, overduidelijk was dat dat absoluut Webber nog niet kon zijn. Drie wagens verder kwam Webber er dan daadwerkelijk aan, maar dat was toch alweer een aantal seconden later.
Muismat zei:En wij hebben geen ex-formule 1 rijders die er kunnen komen zitten, dus ge zult het hier mee willen doen.
volg je wel F1... Belgisch ex-Formule 1 test en reserve rijder Bas Leinders hebben we toch, die zat dit weekend bij de rtbf commentaar te geven, ie zat zelfs 1 week voor de GP van Australië bij Sporza, om het nieuwe seizoen te bespreken.PussyDuster zei:Ben nog niet overtuigt of het afschaffen van die traction control mooiere races/meer inhaal bewegingen gaat opleveren.
PussyDuster zei:Mooi van kimi. Duidelijk de zaken recht gezet na vorige week. Is wel opvallend dat hamilton niet voorbij webber geraakte terwijl hij toch een betere wagen heeft. Ben nog niet overtuigt of het afschaffen van die traction control mooiere races/meer inhaal bewegingen gaat opleveren.
LuCian zei:wtf was da met die nakijamie of hoe ge da ook schrijft
vertrekt laatste, ineens ziet ge die een hoop volk voorbij rijden en zit em 12de of 13 de, en uiteindelijk komt die nog laatste aan![]()

Muismat zei:ja da was lachen, heel de race had ik ook de indruk dat die aant opschuiven was als ne gek en dan opeens word hij als laatste gedubbeld.
Lache![]()