xDama
Legacy Member
jeltex zei:Simulatie-games? Over wat heb je het dan precies? Ik neem aan dat je dan niet gewoon Fomula One Championship op PS3 ofzo bedoelt want dat is uiteindelijk toch niet bijzonder representatief voor een echte race-ervaring![]()
Rfactor met bijna elke uitgekomen F1 mod.
F1 Challenge met eveneens elke uitgekomen mod
GP3/GP4 met mods
GTR & GTR2 maar da's dan enkel voor de tracks nzo
Zijn toch zo wat de 4 beste race sims die er ooit geweest zijn en uiteindelijk krijg je daar wel een mooi beeld van.
Die PS2/PS3/Xbox/etc F1 games zijn al jaaaaaren gewoon verschrikkelijk. En dan vinden ze het raar dat die games niet verkopen... Als je jaar na jaar hetzelfde spel met dezelfde physics verkoopt...





