Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
falc.be zei:Q1 zulde bedoelen zeker, zelfs piquet is in Q2 geraakt deze keer.

Ah ok damn.falc.be zei:vanaf volgend jaar ja.
dopingrennen is op canvas, F1 op één
Daar trekt het ten minste nog op iets, kversta er wel niet alles van maar toch véél beter dan op één.Rm^^ zei:De race is natuurlijk ook altijd te volgen op La Deux vanaf 13.25. Er is reeds een warmp up vanaf 13.00. En voorafgaande is er ook "auto mobile" vanaf 12.35 met verslagen van de WRC, IRC, WTC, etc...
Al een chance dat de race om 14u begintWesdude zei:Op één is het nieuws om 13 uur (waarschijnlijk 15+ minuten over de ronde), dan nog het weerbericht, wa reclame voor flikken van deze avond ofzo en dan de race die al 4 ronde bezig is.

Mee zei:Wat is da nu voor een uur.
Eén kan er maar beter voor zorgen dat ze klaar zijn...
in Bahrein is het dan al 14:00...tomhuveners zei:joa, die staat zolang op de pole, totdat de rooi lichten uit gaan morgen ^^
en alonse, tja die gade nie veel zien dees jaar denk ik