EternalSilence
Legacy Member
wat een saai parcour zeg
bah
en nergens echt grindbakken ook, tenzij dat zand, maar daar kon je precies nog heel gemakkelijk uitrijden.
Mooi van massa, maar ferrari had gewoon beste auto dusja.
Ik kijk alvast uit naar een 3strijd, ferrari, bmw en mclaren.
Kimi was precies wel een beetje ontgoocheld, maar goed.
hij is nu leider.
@ hamilton toen die achter alonso reed?
die reed daar gewoon volle bak op.. hoe dom is dat niet?
bah
en nergens echt grindbakken ook, tenzij dat zand, maar daar kon je precies nog heel gemakkelijk uitrijden.
Mooi van massa, maar ferrari had gewoon beste auto dusja.
Ik kijk alvast uit naar een 3strijd, ferrari, bmw en mclaren.
Kimi was precies wel een beetje ontgoocheld, maar goed.
hij is nu leider.
@ hamilton toen die achter alonso reed? die reed daar gewoon volle bak op.. hoe dom is dat niet?




