Stancke
Legacy Member
Weg met TC, het zal de redding zijn van F1!
http://www.kolumbus.fi/johnny/Schumi_Barcelona_TC_OFF.gif
http://www.kolumbus.fi/johnny/Schumi_Barcelona_TC_OFF.gif
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

).

Darth-Falcon zei:blijkbaar krijgen de achterbanden 6 groeven volgend jaar....
hebben ze het nu nog niet geleerd ??
http://en.wikipedia.org/wiki/F1_2008
Full cockpit will be added to shield the driver from flying debris

Dr.Gay zei:Wederom is er toch weer geen greintje consequense te bespeuren in het kampioenschap
Illigale benzine, en ze weten het dan nog, is onreglementair dus diskwalificatie is dan de boodschap, wat er op volgt is bijzaak.
Tgaat om het principe en bs zoals niet goed voor de sport en dit en dat, zo'n gezeik is even rot.
Muismat zei:Onconstructief wat je daar zegt. Het is juist dat het regelement niet naar de letter is toegepast, maar ik meen mij te herinneren dat Hamilton & Alonso niet gestraft zijn voor hun aandeel in het spionage-schandaal, dat Hamilton tijdens de kwalificaties/vrije trainingen van een GP (weet niet meer welk) 3 soorten banden had gebruikt ofzoiets en daar normaal een halve seconde straftijd moeten krijgen en dat is ook niet gebeurt.

YuRiPa zei:Heb een beetje een dubbel gevoel bij deze uitspraak. Aan de ene kant is t goed dat de titel op de baan beslist wordt en niet achter de groene tafel, maar aan de andere kant zijn er 3 wagens niet gestraft voor het illegaal zijn. Als dit midden in t seizoen gebeurd was waren ze waarschijnlijk wel gediskwalificeerd. Dus ergens klopt er iets niet. Ben benieuwd hoe de FIA dit gaat aanpakken, want straks komt elk team volgend jaar met iets te koude brandstof die dan zeggen "ja maar in Brazilië 2007 was t ook toegestaan". Een reden waarom t erg jammer is dat de uitspraak is zoals ie is is dat Bernie Ecclestone nu blijft. Die had gezegd dat ie de F1 zou verlaten als McLaren zou winnen. (Niet dat je Bernie moet geloven, maja).
Al met al ben ik wel blij met deze beslissing, al had ik liever gehad dat Hamilton gewoon nie zo stom gedaan had in Brazilië.
Anyway, hopelijk wordt t volgend seizoen weer een topseizoen met een mooie strijd tussen Kimi en Lewis Hamilton. Denk dat Massa het niet meer kan bijbenen zonder TC. Massa zit nu al te zeuren dat t (te) gevaarlijk wordt...![]()
http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=32&nid=6625
hatetn zei:wete wa het vreemde is aan die zaak. het zijn net degenen die voor hamilton zijn gefinished da beschuldigd zijn en de temp van de vierde rijder van het team gaat dan wel legaal rondrijden, imo is er van heel die zaak geen kloot waard en was het een wanhoopspoging om hamilton nog kampioen te krijgen want zeg nu zelf, is het geen beetje verdacht dat een team bij de ene een fout gaat maken en bij de andere niet
trouwens wete wie het meest gaat terugvallen imo, alonso want die gast kan geneen bocht nemen zonder da die tc volledig begint te werken, ofwel moet em heel zijn rijstijl aanpassen en daar gaat ook wel veel tijd inkruipen

hatetn zei:trouwens wete wie het meest gaat terugvallen imo, alonso want die gast kan geneen bocht nemen zonder da die tc volledig begint te werken, ofwel moet em heel zijn rijstijl aanpassen en daar gaat ook wel veel tijd inkruipen
hatetn zei:trouwens wete wie het meest gaat terugvallen imo, alonso want die gast kan geneen bocht nemen zonder da die tc volledig begint te werken, ofwel moet em heel zijn rijstijl aanpassen en daar gaat ook wel veel tijd inkruipen
Darth-Falcon zei:wie ik wel zie terugvallen is massa die al om de veiligheid begint te wenen.
wie zich prolly helemaal niet heeft hoeven aan te passen is Sebastien Bourdais, vermits die uit champcar komt met 700 pk motoren
.Defkes zei:En Bourdais gaat zich niet moeten aanpassen aan het feit dat er geen tc is, maar wel aan al de rest. Die jongen gaat zo verloren gereden worden door Vettel e.
