YuRiPa
Legacy Member
http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=32&nid=6611
Artikel die bij de komst van Brawn bij Honda hoort. Had dit nie verwacht, maar wel cool. Ben benieuwd of ie van Honda een winnend team kan maken. Zou wel es gaaf zijn als Honda een keer een titel pakt. Dan krijgt Button mss toch zn zin, een goede auto waarmee ie kan winnen.
Ook wel leuk voor Rubinho, om weer herenigd te worden met Brawn denk ik. Hopelijk zien we Rubinho snel weer vooraan meestrijden.
Artikel die bij de komst van Brawn bij Honda hoort. Had dit nie verwacht, maar wel cool. Ben benieuwd of ie van Honda een winnend team kan maken. Zou wel es gaaf zijn als Honda een keer een titel pakt. Dan krijgt Button mss toch zn zin, een goede auto waarmee ie kan winnen.
Ook wel leuk voor Rubinho, om weer herenigd te worden met Brawn denk ik. Hopelijk zien we Rubinho snel weer vooraan meestrijden.

ad: