Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
YuRiPa zei:http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=32&nid=6611
Ook wel leuk voor Rubinho, om weer herenigd te worden met Brawn denk ik. Hopelijk zien we Rubinho snel weer vooraan meestrijden.![]()
.
.666-Damarus-666 zei:Bwa, ik weet dat zo nog niet. Imo gaan beide coureurs volgend jaar hard op hun doos gaan. Bourdais uiteraard nog het hardste van al, want Vettel kan soms wel nog is een flits laten zien, waartegenover Bourdais gwn hopeloos achteraan zal rijden.
Ik kijk uit naar volgend jaar. Eindelijk terug powerslides, auto's die terug in het rond gaan![]()
![]()
*EDIT*
Op formula1.com staat nu eens een enorm aantrekkelijke poll:
"Put them head to head in identical Ferrari F2007s and who would be quickest over a single lap?"
*- Massa
*- Raikkonen
*- Schumacher
Da's nu is iets wat ik feitelijk wel is zou willen weten. Volgens mij zou het o n g e l o o f e l i j k close moeten zijn.
Defkes zei:Ma jongen toch. Alonso liet in een Minardi ZONDER tc toch al enkele mooie dingen zien waardoor hij naar Renault kon. Als er een iemand wel F1 zonder tc kan rijden, zal hij het wel zijn. Hij heeft het namelijk al gedaan.
BelgianTiger_6 zei:Ja, 4 grote prijzen waarin nu ook niet veel te zien viel.
eniac zei:Wat heeft Alonso eigenlijk zo laten zien bij Minardi? Dat hij sneller was dan zijn teamgenoot, en dat was het toch zo ongeveer? En weetwel, het was Tarso Marques, ook niet bepaald het groot licht.
Doorgans eindigde Alonso daar gewoon (op zijn teamgenoot na) als laatste van diegenen die de finish haalden, enkele uitzonderingen daargelaten.
666-Damarus-666 zei:Op formula1.com staat nu eens een enorm aantrekkelijke poll:
"Put them head to head in identical Ferrari F2007s and who would be quickest over a single lap?"
*- Massa
*- Raikkonen
*- Schumacher
Da's nu is iets wat ik feitelijk wel is zou willen weten. Volgens mij zou het o n g e l o o f e l i j k close moeten zijn.
).
.Bourdais heeft in Amerika idd rondgereden zonder TC, dus wat dat betreft heeft ie idd een streepje voor op Vettel..Defkes zei:Bwa. Massa gaat niet terugvallen hoor. Hij is btw niet de eerste die om veiligheid aan t zagen is e. Ik denk dat de helft van de grid dat al wel heeft vernoemd.
En Bourdais gaat zich niet moeten aanpassen aan het feit dat er geen tc is, maar wel aan al de rest. Die jongen gaat zo verloren gereden worden door Vettel e.

Defkes zei:Moest je de MS van 10 jaar geleden pakken, maken Kimi en Massa geen schijn van kans.
sink zei:Bourdais heeft in Amerika idd rondgereden zonder TC, dus wat dat betreft heeft ie idd een streepje voor op Vettel..![]()
666-Damarus-666 zei:"Put them head to head in identical Ferrari F2007s and who would be quickest over a single lap?"
*- Massa
*- Raikkonen
*- Schumacher