Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darth-Falcon

Legacy Member
t zal nie beteren want ben er zeker van dat 1 team er niemer bij is in 2009, prolly toyota

hatetn

Legacy Member
ik vind het eigenlijk terecht wat de andere teams hebben gedaan, want in principe gingen die gewoon met een mclaren rijden(zelfde motor + chasis)
en van spyker kunde et toch verwachten da ze zoiets gingen doen ze deden het vorig jaar ook bij torro rosso en spyker


en schumi gaat weer testen in jerez:applause:
sebiet werkt die aan een comeback:unsure:

YuRiPa

Legacy Member
hatetn zei:
ik vind het eigenlijk terecht wat de andere teams hebben gedaan, want in principe gingen die gewoon met een mclaren rijden(zelfde motor + chasis)
en van spyker kunde et toch verwachten da ze zoiets gingen doen ze deden het vorig jaar ook bij torro rosso en spyker


en schumi gaat weer testen in jerez:applause:
sebiet werkt die aan een comeback:unsure:

Schumi volgend jaar in de McLaren.:p

McLaren zegt dat Renault wel degelijk geprofiteerd heeft btw van de data die ze hadden van McLaren. Vind wel dat Renault ook uit t WK gegooid moet worden, nog onder McLaren moeten eindigen dan en een boete van $100 miljoen. Schijnheilige idioten (vooral Briatore), eerst McLaren afzeiken en zelf niks beter zijn...:wtf:

http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=32&nid=6643

Darth-Falcon

Legacy Member
ik begin stilaan te denken dat we maar 20 wagens gaan zien volgend jaar, renault zit nog dieper in de shit dan mclaren als ik het overal lees

Lucian

Legacy Member
YuRiPa zei:
Schumi volgend jaar in de McLaren.:p

McLaren zegt dat Renault wel degelijk geprofiteerd heeft btw van de data die ze hadden van McLaren. Vind wel dat Renault ook uit t WK gegooid moet worden, nog onder McLaren moeten eindigen dan en een boete van $100 miljoen. Schijnheilige idioten (vooral Briatore), eerst McLaren afzeiken en zelf niks beter zijn...:wtf:

http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=32&nid=6643

mclaren zei ook dat ze niks van ferrari hadden, geloofwaardigheid weetje :)

Dr. Doezel

Legacy Member
mss dat Alonso wacht tot de uitspraak er is voor hij aankondigt naar welk team hij vertrekt?

Darth-Falcon

Legacy Member
niet mss, dat is gewoon zo.

Tegen renault hebben ze veel meer bewijs blijkbaar dan mclaren. het zou me niet verbazen moest renault in 2008 uitgesloten worden.

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Burti doet het niet slecht :)


edit: haha barichello heeft het precies verknalt in de laatste ronde xD

eniac

Legacy Member
YuRiPa zei:
McLaren zegt dat Renault wel degelijk geprofiteerd heeft btw van de data die ze hadden van McLaren.

Te grappig. Zij hebben zelf geen voordeel ondervonden van de data die ze van Ferrari hadden, maar Renault heeft wel geprofiteerd hoor! Jaja!

Serieus, hoe geloofwaardig is Mclaren nog?

Darth-Falcon zei:
Tegen renault hebben ze veel meer bewijs blijkbaar dan mclaren.

Meer dan e-mails tussen coureurs en 1000 pagina's aan technisch materiaal? :)


Maar inderdaad, ik ben ermee akkoord dat ook Renault een straf moet krijgen die in dezelfde grootte-orde ligt.

Darth-Falcon

Legacy Member
eniac zei:
Te grappig. Zij hebben zelf geen voordeel ondervonden van de data die ze van Ferrari hadden, maar Renault heeft wel geprofiteerd hoor! Jaja!

Serieus, hoe geloofwaardig is Mclaren nog?



Meer dan e-mails tussen coureurs en 1000 pagina's aan technisch materiaal? :)


Maar inderdaad, ik ben ermee akkoord dat ook Renault een straf moet krijgen die in dezelfde grootte-orde ligt.

die de FIA nooit onder ogen gekregen heeft, mclaren is gestraft op basis van de emails van Alonso en De la rosa.

FIA zou echter in bezit zijn van alles wat renault van mclaren had waardoor ze rechtstreeks bewijs hebben. Ik zie renault echt uitgesloten worden en zich prolly definitief terug trekken

Defkes

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
die de FIA nooit onder ogen gekregen heeft, mclaren is gestraft op basis van de emails van Alonso en De la rosa.

De FIA heeft die documenten van Ferrari wel degelijk gevonden. Ze konden alleen niet aantonen dat ze die documenten effectief hebben gebruikt, tot ze de e-mails van Alonso en de la Rosa kregen.

FIA zou echter in bezit zijn van alles wat renault van mclaren had waardoor ze rechtstreeks bewijs hebben. Ik zie renault echt uitgesloten worden en zich prolly definitief terug trekken

Imo moet Renault een straf van 100 mio dollar krijgen. Gewoon lekker consequent zijn.

EternalSilence

Legacy Member
(is die discussie hier nu nog altijd bezig? :p)

hoe het ook zij, we zullen het nooit echt goed weten.
maar 1 ding staat vast, kimi rijdt volgend seizoen met nummer 1

hatetn

Legacy Member
Doom Dragon zei:
(is die discussie hier nu nog altijd bezig? :p)

hoe het ook zij, we zullen het nooit echt goed weten.
maar 1 ding staat vast, kimi rijdt volgend seizoen met nummer 1



pas maar op. sebiet heeft bmw doc van renault en komt later uit dat ferrari doc heeft van bmw

jeltex

Legacy Member
hatetn zei:
pas maar op. sebiet heeft bmw doc van renault en komt later uit dat ferrari doc heeft van bmw

Hehe dan is de cirkel rond en kunnen Super Aguri en Toro Rosso volgend jaar voor de werledtitel gaan strijden :D

MasterOfTerror

Legacy Member
jeltex zei:
Hehe dan is de cirkel rond en kunnen Super Aguri en Toro Rosso volgend jaar voor de werledtitel gaan strijden :D

Nah torro rosso is gebaseerd op de red bull's .. dusja die vliegen er ook al uit..

Gevolg, team india en super aguri schieten over :p

hatetn

Legacy Member
MasterOfTerror zei:
Nah torro rosso is gebaseerd op de red bull's .. dusja die vliegen er ook al uit..

Gevolg, team india en super aguri schieten over :p



super aguri rijdt rond met info van honda dus die vliegen ook(volgens spyker toch) en honda levert het:eek:
toyota heeft er ook nog niets mee te zien mss da ze zo volgend jaar eigenlijk een goede positie krijgen en er blijven
t'is gewoon een pot nat om geld terug te krijgen bij mclaren:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan