Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hatetn zei:ik vind het eigenlijk terecht wat de andere teams hebben gedaan, want in principe gingen die gewoon met een mclaren rijden(zelfde motor + chasis)
en van spyker kunde et toch verwachten da ze zoiets gingen doen ze deden het vorig jaar ook bij torro rosso en spyker
en schumi gaat weer testen in jerez:applause:
sebiet werkt die aan een comeback![]()


YuRiPa zei:Schumi volgend jaar in de McLaren.
McLaren zegt dat Renault wel degelijk geprofiteerd heeft btw van de data die ze hadden van McLaren. Vind wel dat Renault ook uit t WK gegooid moet worden, nog onder McLaren moeten eindigen dan en een boete van $100 miljoen. Schijnheilige idioten (vooral Briatore), eerst McLaren afzeiken en zelf niks beter zijn...
http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=32&nid=6643

YuRiPa zei:McLaren zegt dat Renault wel degelijk geprofiteerd heeft btw van de data die ze hadden van McLaren.
Darth-Falcon zei:Tegen renault hebben ze veel meer bewijs blijkbaar dan mclaren.

eniac zei:Te grappig. Zij hebben zelf geen voordeel ondervonden van de data die ze van Ferrari hadden, maar Renault heeft wel geprofiteerd hoor! Jaja!
Serieus, hoe geloofwaardig is Mclaren nog?
Meer dan e-mails tussen coureurs en 1000 pagina's aan technisch materiaal?
Maar inderdaad, ik ben ermee akkoord dat ook Renault een straf moet krijgen die in dezelfde grootte-orde ligt.
Darth-Falcon zei:die de FIA nooit onder ogen gekregen heeft, mclaren is gestraft op basis van de emails van Alonso en De la rosa.
FIA zou echter in bezit zijn van alles wat renault van mclaren had waardoor ze rechtstreeks bewijs hebben. Ik zie renault echt uitgesloten worden en zich prolly definitief terug trekken
Doom Dragon zei:(is die discussie hier nu nog altijd bezig?)
hoe het ook zij, we zullen het nooit echt goed weten.
maar 1 ding staat vast, kimi rijdt volgend seizoen met nummer 1
hatetn zei:pas maar op. sebiet heeft bmw doc van renault en komt later uit dat ferrari doc heeft van bmw

jeltex zei:Hehe dan is de cirkel rond en kunnen Super Aguri en Toro Rosso volgend jaar voor de werledtitel gaan strijden![]()

MasterOfTerror zei:Nah torro rosso is gebaseerd op de red bull's .. dusja die vliegen er ook al uit..
Gevolg, team india en super aguri schieten over![]()
