Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tenzij Renault volgend jaar nog mag meedoen, anders zie ik echt geen openingen hoor. Die rijderscontracten zijn min of meer nog solide. Die kunnen niet 'zomaar' verbroken worden omdat ze een andere coureur kunnen aannemen.DJ Close_Up zei:In ruil voor geld kan alles.



YuRiPa zei:http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=32&nid=6676
Mosley verdedigt de kostenbesparende maatregelen voor de F1. Opmerkelijkste is wel dat ie vindt dat t mogelijk moet zijn dat teams met mate technologieën met mekaar delen. Dan was McLaren nog nie eens zo fout bezig dit jaar, ze waren alvast de nieuwe regels aan t testen, ze liepen gewoon vast vooruit op de regels.
Stomme regeling. Why techniek delen? Is zinloos en kansloos. Jippie, we worden wereldkampioen omdat we de technologie van ons vriendje gekregen hebben...![]()
Omdat dat verschrikkelijk gevaarlijk is. Er moet maar eens in een scherpe bocht een steentje/bump/brokstuk/whatever liggen en ge belandt in den decor omdat plots bijna al uwen downforce weg is.Darth-Falcon zei:ik snap nog steeds niet waarom ze het grondeffect niet terug toelaten
Grondeffect als in ventilators die lucht onderaan de auto's wegzuigen.Stancke zei:Grondeffect als in bodemplaat?
.Kermit zei:senna zou op die manier verongelukt zijn: te kort op de grond gelegd, waardoor op een bepaald moment heel de auto zich naar de grond zoog en alle downforce weg
nu ja, er zijn verschillende theorieën over zijn crash...

666-Damarus-666 zei:Best raar dat je in de jaren 80 en begin jaren 90 constant vonken vanonder de auto's zag komen omdat ze tegen de grond kwamen. Zelfs in bochten, maar bij Senna zou daardoor de auto zo onbestuurbaar geworden zijn dat hij eruit vloog...
Hmmm... Ik geloof er geen zak van
En het is naar mijn weten NGC die dat als enige officieël vertelt. Dat proces en onderzoek naar de oorzaak is nog altijd niet afgerond.