Lucian
Legacy Member
tjah tis te opvallend he, mclaren die al 8 races op rij met hun 2 auto's aan de finish komenDefkes zei:Eeeeeeeeeeen het heeft wel degelijk een verband met Nigel Stepney!!! (check link in m'n voorgaande post).

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tjah tis te opvallend he, mclaren die al 8 races op rij met hun 2 auto's aan de finish komenDefkes zei:Eeeeeeeeeeen het heeft wel degelijk een verband met Nigel Stepney!!! (check link in m'n voorgaande post).

Defkes zei:Het is Coughlan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.f1media.be/index.php?q=node/304
Manmanman, dit gaat nog een serieus staartje krijgen hoor!

YuRiPa zei:Ik denk dat er niks aan de hand is. Ferrari doet t niet goed en gaan meteen zo beginnen. McLaren is gewoon beter dit jaar, punt.It's as simple as that.
![]()

:ironic:YuRiPa zei:Ik denk dat er niks aan de hand is. Ferrari doet t niet goed en gaan meteen zo beginnen. McLaren is gewoon beter dit jaar, punt.It's as simple as that.
![]()
mclaren bekent nu rap schuild om zo geen sancties opgelegd te krijgen, of ze er al van wisten of niet, valt nog over te discussieren, maar dat ze er voordeel uit halen/gehaald hebben zal waarschijnlijk wel waar zijneniac zei:Eerst even nadenken voor je iets zegt. Voor zover ik het zaakje kan volgen heeft McLaren nu zelf ook wat naar buiten gebracht en er moet alleszins al wel iets van aan zijn als je leest dat er al huiszoekingen met resultaat zijn gebeurt.
Of is McLaren omgekocht door Ferrari om schuld te bekennen?![]()
LuCian zei:mclaren bekent nu rap schuild om zo geen sancties opgelegd te krijgen, of ze er al van wisten of niet, valt nog over te discussieren
YuRiPa zei:Ik denk dat er niks aan de hand is. Ferrari doet t niet goed en gaan meteen zo beginnen. McLaren is gewoon beter dit jaar, punt.It's as simple as that.
![]()
jeltex zei:Bah, ik hoop echt dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen, want als de beschuldigingen waar blijken te zijn en McLaren betrokken was worden ze vast en zeker uit het WK geknikkerd. En zonder McLaren is het WK echt wel heel hard naar de ruk.



YuRiPa zei:Ik vraag me eigenlijk af of sancties tegen het complete team van McLaren wel mogelijk zijn. Coughlan is meteen op non-actief gezet door McLaren en dus heeft ie hoogstwaarschijnlijk gewoon alleen gehandeld. Dus niet in naam van het team ofzo. Dus, dan kan je het team van McLaren hooguit straffen omdat ze hun werknemers niet goed in de gaten gehouden hebben, maar van spionage kan je het hele team dan moeilijk veroordelen. Maja, als ze dan toch iets doen van straf, knal dan alle constructeurspunten weg, en laat de coureurspunten gewoon staan. De coureurs kunnen er niks aan doen en ik vraag me af wat Ron Dennis en martin Whitmarsh eraan (hadden) kunnen doen. Mss weten ook zij het pas nu. McLaren is geen team dat bij anderen spioneert om te winnen. Maja, ben benieuwd wat er gebeurt, aangezien iedereen weet dat Ferrari wel het favo team is van Bernie... Maja, ik vind dat ze McLaren moeilijk kunnen beschuldigen van spionage, zolang ze niet kunnen bewijzen dat Ron Dennis en Martin Whitmarsh (en de overige leden van de teamleiding) van die spionage af wisten. Ben er van overtuigt dat zij er nie vanaf wisten. En dan moet Ferrari ook nog maar gaan bewijzen dat McLaren echt voordeel had van de Ferrari data, mss is die data nooit gebruikt, dat weet je niet. Dus, zolang Ferrari niet kan bewijzen dat McLaren ook daadwerkelijk voordeel had van de Ferrari data kunnen ze imho McLaren als team niet gaan straffen, maar dan moet die Coughlan gewoon verbannen worden uit de F1, evenals Stepney, die naar Honda zou gaan. Er waren dus ook geruchten dat Honda iets met deze zaak te maken heeft.

RaZoR be zei:mja, wat zouden de mogelijke gevolgen kunnen zijn?
*Mclaren wordt eruit gekikkerd
*Mclaren verliest al haar punten
*Mclaren mag de x volgende races niet meer meedoen
Ik denk MOCHT er een sanctie komen, is het WK om zeep, tenzij ze er 1tje vinden, waardoor het niet zo is![]()

Doom Dragon zei:
zo zie je maar hee, miss hebben ze die informatie gebruikt, zonder dat ze het zelf wisten.
jaja