Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darth-Falcon

Legacy Member
de kans zit er dik in dat we een herhaling gaan krijgen van 1998.

zware regen tijdens Gp van engeland

Stancke

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
de kans zit er dik in dat we een herhaling gaan krijgen van 1998.

zware regen tijdens Gp van engeland

:applause: :applause: :applause: :applause:

Defkes

Legacy Member
FIA stelt onderzoek in naar de Stepneyzaak

http://www.f1media.be/?q=node/350

en McLaren houdt een intern onderzoek om het op te helderen

http://www.f1media.be/?q=node/351

Persoonlijk denk ik dat McLaren echt van niets wist, maar als uw hoofdontwerper documenten heeft, kan het natuurlijk ook onbewust gebeuren e. Het toeval wil dat de documenten eind april zijn overhandigd en McLaren sinds eind mei sterker is dan Ferrari... Maar of we de link zo ver mogen doortrekken is uiteraard maar de vraag. Het is in ieder geval een smet op het seizoen.

marcel

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
de kans zit er dik in dat we een herhaling gaan krijgen van 1998.

zware regen tijdens Gp van engeland

zoals er veel kans was dat het zou regenen tijdens de GP van Frankrijk?

Cash

Legacy Member
marcel zei:
zoals er veel kans was dat het zou regenen tijdens de GP van Frankrijk?

True, maar als je wat naar Wimbledon kijkt is het duidelijk dat het weer in Engeland niet al te best is.

marcel

Legacy Member
Silverstone ligt wel 78 miles van London (125 km). de kans is dus groot dat er daar ander weer is...

Defkes zei:
Het toeval wil dat de documenten eind april zijn overhandigd en McLaren sinds eind mei sterker is dan Ferrari... Maar of we de link zo ver mogen doortrekken is uiteraard maar de vraag. Het is in ieder geval een smet op het seizoen.

dan zou Mclaren wel snel gewerkt hebben...
een maand om technologie van een andere wagen op de uwe over te zetten, met alle aanpassingen vandoen... héél kort

denkimi

Legacy Member
Defkes zei:
FIA stelt onderzoek in naar de Stepneyzaak

http://www.f1media.be/?q=node/350

en McLaren houdt een intern onderzoek om het op te helderen

http://www.f1media.be/?q=node/351

Persoonlijk denk ik dat McLaren echt van niets wist, maar als uw hoofdontwerper documenten heeft, kan het natuurlijk ook onbewust gebeuren e. Het toeval wil dat de documenten eind april zijn overhandigd en McLaren sinds eind mei sterker is dan Ferrari... Maar of we de link zo ver mogen doortrekken is uiteraard maar de vraag. Het is in ieder geval een smet op het seizoen.

het is natuurlijk te zien wat je beschouwt als "mclaren"
als het over de hoofdingenieur gaat, lijkt het me moeilijk te ontkennen dat mclaren ervan wist

Darth-Falcon

Legacy Member
marcel zei:
zoals er veel kans was dat het zou regenen tijdens de GP van Frankrijk?

zoals er veel kans is dat silverstone al zo goed als overstroomd is en het nog minstens een week zo gaat regenen

Stancke

Legacy Member
Ferrari lijkt terug boven water te komen, het is een felle strijd met McLaren (vooral Hamilton dan... Alonso lijkt de 3e hond:x)

hatetn

Legacy Member
silverstone verzuipt

Silverstone zet extra man in om de wegen rond het circuit en de parkeerterreinen begaanbaar te houden. Ook zal het circuit samen met de lokale autoriteiten de situatie op de kampeerterreinen in de nabije omgeving monitoren. Circuitdirecteur Ian Phillips: "De weersomstandigheden houden het land in hun greep. Hele delen van Groot-Brittannië staan onder water, Wimbledon lijkt een derde week tegemoet te gaan en andere evenementen worden vervroegd beëindigd. We zullen de weersituatie goed in de gaten moeten houden en we hebben nu een aantal maatregelen genomen om de overlast voor de racefans zoveel mogelijk te beperken."

en wie weet komt er een aanslag:unsure:

EternalSilence

Legacy Member
mooi zo, een avontuurtje in de regen, wil dan wel eens zien wie er als overwinnaar uitkomt.

meteen de eerste race in de regen dan.

en ja .. miss is het plotseling: BOEM!, in de paddock :p

hopelijk bij MC-laren

TX.Conn

Legacy Member
hatetn zei:
en wie weet komt er een aanslag:unsure:

Hmm terroristen die een aanslag plegen tijdens een F1 gebeuren zie ik nog niet gauw gebeuren... alhoewel alles nu mogelijk is.

Zolang de security hun werk maar goed doen rondom het circuit... herriner u de GP van England 2003.
Mss nog een gedacht voor zo'n terrorist, met explosieven rondom hem zo de baan oplopen :p. Hopelijk gebeurt het niet!

Anoniem04

Legacy Member
Doom Dragon zei:
mooi zo, een avontuurtje in de regen, wil dan wel eens zien wie er als overwinnaar uitkomt.

meteen de eerste race in de regen dan.

en ja .. miss is het plotseling: BOEM!, in de paddock :p

hopelijk bij MC-laren

Zonder streep :sop:

Als je dan toch een team niet afkan, spel het dan tenminste juist :sop:

Scifo

Legacy Member
Man iemand de kwalificaties gezien? Damn dat was spannend! Spannender dan de races zelf :p
Ik vind ze alle 4 evenwaardig, niet echt iemand die erboven uitsteekt.

Jammer van dat laatste foutje van Kimi :( but on the other hand, GO Hamilton GO!! :applause:

RaZoR be

Legacy Member
idd, als die dat foutje nie had gemaakt had em de pole gehad denk ik...

Maar ik dacht zo, ahnee, nu gaat em geen pole meer pakke door die fout ... en toch was em sneller dan alonso ^^

Stancke

Legacy Member
Heb de quali gemist... hopelijk nog altijd regen morgen tijdens de race?

blaatschaap

Legacy Member
het lijkt erop dat kimi zich eindelijk wat beter begint te voelen in die ferrari, al vind ik hem der nog altijd nie in passen :x
nu hopen dat bmw nog wa beter wordt, da we ne spannendere strijd krijgen vooraan :)

Wesdude

Legacy Member
Vies spannende kwalificatie ja.

Massa daar in sector 2 een paar duizendeste sneller als alonso en dan aan de meet 1 tiende. De mclarens lijke zich beter op hun gemak te voele in de tragere bochten.

Kimi die net buite het circuit ging, anders had hij mss de pole. Hopelijk rijdt hij morge aggressief
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan