Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Darth-Falcon zei:de kans zit er dik in dat we een herhaling gaan krijgen van 1998.
zware regen tijdens Gp van engeland
Darth-Falcon zei:de kans zit er dik in dat we een herhaling gaan krijgen van 1998.
zware regen tijdens Gp van engeland
marcel zei:zoals er veel kans was dat het zou regenen tijdens de GP van Frankrijk?
Defkes zei:Het toeval wil dat de documenten eind april zijn overhandigd en McLaren sinds eind mei sterker is dan Ferrari... Maar of we de link zo ver mogen doortrekken is uiteraard maar de vraag. Het is in ieder geval een smet op het seizoen.
Defkes zei:FIA stelt onderzoek in naar de Stepneyzaak
http://www.f1media.be/?q=node/350
en McLaren houdt een intern onderzoek om het op te helderen
http://www.f1media.be/?q=node/351
Persoonlijk denk ik dat McLaren echt van niets wist, maar als uw hoofdontwerper documenten heeft, kan het natuurlijk ook onbewust gebeuren e. Het toeval wil dat de documenten eind april zijn overhandigd en McLaren sinds eind mei sterker is dan Ferrari... Maar of we de link zo ver mogen doortrekken is uiteraard maar de vraag. Het is in ieder geval een smet op het seizoen.
marcel zei:zoals er veel kans was dat het zou regenen tijdens de GP van Frankrijk?

hatetn zei:en wie weet komt er een aanslag![]()
. Hopelijk gebeurt het niet!Doom Dragon zei:mooi zo, een avontuurtje in de regen, wil dan wel eens zien wie er als overwinnaar uitkomt.
meteen de eerste race in de regen dan.
en ja .. miss is het plotseling: BOEM!, in de paddock
hopelijk bij MC-laren

