Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
666-Damarus-666 zei:Da's in de F1 ook hoor. Op de lange stukken mag je 1x van je lijn komen om je tegenstander te blokkeren. Of dat heb ik me tenminste toch laten wijsmaken.
Maak wel een onderscheid tussen van je lijn komen en de deur dichtdoen in een bocht.
Ff nog een ander vraagje: die testdagen in Spa. Kan je gelijk waar gaan zitten/kijken? Of is dat slechts op bepaalde delen? En welke teams/coureurs komen testen?
666-Damarus-666 zei:Da's in de F1 ook hoor. Op de lange stukken mag je 1x van je lijn komen om je tegenstander te blokkeren. Of dat heb ik me tenminste toch laten wijsmaken.
Maak wel een onderscheid tussen van je lijn komen en de deur dichtdoen in een bocht.
Ff nog een ander vraagje: die testdagen in Spa. Kan je gelijk waar gaan zitten/kijken? Of is dat slechts op bepaalde delen? En welke teams/coureurs komen testen?

666-Damarus-666 zei:Da's in de F1 ook hoor. Op de lange stukken mag je 1x van je lijn komen om je tegenstander te blokkeren. Of dat heb ik me tenminste toch laten wijsmaken.
Maak wel een onderscheid tussen van je lijn komen en de deur dichtdoen in een bocht.
Ff nog een ander vraagje: die testdagen in Spa. Kan je gelijk waar gaan zitten/kijken? Of is dat slechts op bepaalde delen? En welke teams/coureurs komen testen?
YuRiPa zei:Dus dan moet Doornbos gewoon in de US blijven, daar kan ie echt naam en faam maken. Wat hij presteert is volgens mij niet meer gebeurd sinds Nigel Mansell in 1993 (denk ik)
marcel zei:oh jawel, Bourdais in 2003... die doet toen zelfs beter dan Mansell. Doornbos doet het minder goed, eigenlijk, nog maar zijn eerste overwinning, en nog geen enkele pole
Maja, dat komt wel goed met Doornbos daar, alleen jammer dat SBS6 die de rechten heeft om t in NL uit te zenden het nooit live uitzendt, alleen een half uurtje een week na de GP... Dus Mont Tremblant zal a.s. zondag pas uitgezonden worden.
Beetje idioot, maja.. Doornbos moet idd toch es een pole gaan pakken.marcel zei:oh jawel, Bourdais in 2003... die doet toen zelfs beter dan Mansell. Doornbos doet het minder goed, eigenlijk, nog maar zijn eerste overwinning, en nog geen enkele pole
Mss bedoel je 2002 ipv 2003.
Darth-Falcon zei:bourdais debuteerde in 2003 en won zijn 3de race
Doom Dragon zei:het ziet er naar uit dat Ferrarie gisteren toch weer mee kon met de mc-larens
hopelijk blijft het zo, en word het alsnog een spannend EK.
ipv van constant daar 2 mc-larens te zien staan
R!|)|)L3R zei:'t Is Ferrari, dus zonder die E achteraan en 't is een WK en geen EK........![]()