Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
YuRiPa zei:Woohoo!! Doornbos for champion in Champ Car!Geweldig wat hij presteert in Amerika, echt super!
En Albers, die dacht dat ie een nieuwe mobiele tankinstallatie uitgevonden had waardoor ie continu brandstoftoevoer had, dus nooit meer hoefde te pitten voor brandstof. Alleen had ie t systeem nog nie zo goed uitgewerkt.Maja, nie meteen met Albers spotten he, iedereen heeft gezien dat het niet zijn schuld is maar die van Sutil.
Maja, daar gaan Albers zn gespaarde spaarpunten van het tankstation dat ie zelf ff mobiel maakte. En die gast had t gewoon ook nie door, hoe dom kan je zijn.
Echt, Albers moet weg, liever gister dan vandaag, die gast kan echt helemaal niks. Ja, klagen kan ie, heel erg goed. Maar een F1-bolide besturen? Nee, da's nie voor m weggelegd. Hij kan beter botsautocoureur worden...
Het moment van de race vind ik de inhaalactie van Alonso op Heidfeld, voor de snelle rechts-links combinatie (5e en 6e bocht voor de finish). Wat een actie was dat, echt super.Dat hele gevecht was trouwens briljant, mooi gereden ook van Heidfeld, alleen wel verrassend dat Alonso slechts als 7e over de eindstreep kwam ipv dat ie voor Heidfeld kwam.
Hamilton had gewoon een slechte strategie, anders had ie dichterbij gestaan. Kweenie of ie uberhaupt een kans had gemaakt op de overwinning, maja. Hopen dat ie volgende week zn thuis GP wint.
Met Alonso dan op plek nummer 2.
En Kubica op 3, zou wel cool zijn.
![]()
Darth-Falcon zei:zucht....
sutil had geen boordradio meer. schuld kan niet bij hem gelegd worden.
Albers wordt imo serieus overschat.
Dat is de redenering van Albers, nie van mij. Mijn redenering is dat Albers 200% fout is en liever gisteren uit de F1 moet verdwijnen dan vandaag. Die gast heeft er niks te zoeken. Snap nie waarom ie uberhaupt Sutil de schuld geeft, Albers rijdt door de lollypopman heen, niet Sutil. Albers moest wachten op Sutil, shit happens, slecht gepland van Spyker. Maar bij Ferrari staan ze ook wel es op mekaar te wachten in de pit (dan wel met Safety Cars of als er plots een hevige regenbui is, maja) en zij rijden geen tankinstallatie omver. Serieus zwak dus weer van Albers en hij blijft t keer op keer bevestigen, hij kan niks... Maja, zijn vriendje Michiel Mol is teambaas bij Spyker, dus Albers zal nog wel ff zeker zijn van zn plaatsje helaas...
Darth-Falcon zei:bourdais kanecht niet tegen verlies, serieus arrogante zak ze.
Da die maar uit F1 weg blijft
. Echt zwaar de waarheid.... en profictiat Kimi!!!!!eniac zei:Bon, Alonso leek in het begin van de wedstrijd uitstekend begonnen maar de eindbalans was voor hem toch vrij bedroevend: heeft uiteindelijk maar 2 geslaagde inhaalmanoeuvres gedaan maar door persoonlijke fouten er 1 van teniet gedaan. Alweer veel teveel fouten gemaakt. Dan deed Hamilton het toch beter bij zijn inhaalmanoeuvre (het enige?).
Dan heb je er toch wel een pak gemist vrees ik. Heidfeld alleen al heeft hij 2 keer ingehaald ...Scifo zei:Dit was echt wel een leuke race. The battle Heidfeld<->Alonso was wel geweldig
Een 4de plaats had er toch gemakkelijk ingezeten voor Alonso, maar hij heeft het gewoon verprutst.
Ook leuk dat de ferrari's er weer staan.![]()
Darth-Falcon zei:hamilton was een pak sneller in de eerste stint
jeltex zei:2 geslaagde inhaalmanoeuvers???Dan heb je er toch wel een pak gemist vrees ik. Heidfeld alleen al heeft hij 2 keer ingehaald ...
Alonso heeft er echt bijna alles uitgehaald wat er uit te halen viel vandaag.
YuRiPa zei:Dat het Sutils schuld is was sarcastisch bedoeld he.Dat is de redenering van Albers, nie van mij. Mijn redenering is dat Albers 200% fout is en liever gisteren uit de F1 moet verdwijnen dan vandaag. Die gast heeft er niks te zoeken. Snap nie waarom ie uberhaupt Sutil de schuld geeft, Albers rijdt door de lollypopman heen, niet Sutil. Albers moest wachten op Sutil, shit happens, slecht gepland van Spyker. Maar bij Ferrari staan ze ook wel es op mekaar te wachten in de pit (dan wel met Safety Cars of als er plots een hevige regenbui is, maja) en zij rijden geen tankinstallatie omver. Serieus zwak dus weer van Albers en hij blijft t keer op keer bevestigen, hij kan niks... Maja, zijn vriendje Michiel Mol is teambaas bij Spyker, dus Albers zal nog wel ff zeker zijn van zn plaatsje helaas...
![]()


dragjeh zei:Bourdais kan tenminste wel rijden (maar Doornbos ook). Oké hij is frans.. maar so what? Kvind em best nog sympa voor ne fransman.
dragjeh zei:Sorry maar ik moet mijn woorden inslikken na deze foto: http://www.champcarworldseries.com/content/photos/2007/By800/20070701P_0054.jpg
Maja, super van Doornbos, en ik zou zeggen, gewoon in Amerika blijven, daar kan ie meedoen voor de overwinningen, en vooral niet instappen in een 3e rangs F1 team, dus nie naar Spijker gaan. RBR komt ie prolly niet, aangezien Webber zal blijven en RBR waarschijnlijk een ruil gaat doen van Vettel voor Kubica. Vettel is van Red Bull, en die gaat voor BMW racen waarschijnlijk volgend jaar en dan komt Kubica naar RBR. Dus dan moet Doornbos gewoon in de US blijven, daar kan ie echt naam en faam maken. Wat hij presteert is volgens mij niet meer gebeurd sinds Nigel Mansell in 1993 (denk ik).
Echt super, de Hamilton van de Champ Cars!
:applause: