Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

marcel

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
bwo nie echt ze, viso had niet gemerkt da de wagens voor hem vertraagden.

zo'n dingen gebeuren nu eenmaal in lagere klasses.

t is niet omdat het een lagere klasse is, dat het door de vingers kan gezien worden ze
(gele vlaggen waren er al toen het veld Adelaide instuurde...)

Alonso had in 2004 de vlaggen in Brazilië ook niet gezien, die heeft ook een straf gekregen.

Darth-Falcon

Legacy Member
is stefaan lammens gestopt als commentator ??

Sammy is al nu al enkele races commentator, samen met gert vermesh.

xDama

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
is stefaan lammens gestopt als commentator ??

Sammy is al nu al enkele races commentator, samen met gert vermesh.

We kunnen dat alleen maar aanmoedigen.

Ik vind het wel leuke commentaar vandaag. Zeker Vermersch met zijn commentaar op Ecclestone en sommige piloten :')

xDama

Legacy Member
Allééé Vermersch :')

"Zo dom, zo dom zo dom... Niet alleen arrogant die Nederlander, maar ook al dom"

TX.Conn

Legacy Member
:rofl: Christijan Albers :rofl:

Die dacht zeker als ik de tank installatie meeneem moet ik nimeer gaan pitten en kan ik de race winnen :p.

VinceFeet

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
niet alleen arrogant maar ook dom :rofl:

Is dat ook niet vrij gevaarlijk? Allé, ik ben geen kenner maar is het niet mogelijk dat je iemand van de pitcrew gewoon meesleurt op die manier? Spijtig dat die gast met dat bordje z'n bord nog snel omhoog deed...

Dr. Doezel

Legacy Member
VinceFeet zei:
Is dat ook niet vrij gevaarlijk? Allé, ik ben geen kenner maar is het niet mogelijk dat je iemand van de pitcrew gewoon meesleurt op die manier? Spijtig dat die gast met dat bordje z'n bord nog snel omhoog deed...

Dat bordje was nog beneden :) Albers kon niet wachten.

En der vloog ne man of 4 op de grond :p

VinceFeet

Legacy Member
Dr. Doezel zei:
Dat bordje was nog beneden :) Albers kon niet wachten.

En der vloog ne man of 4 op de grond :p

Ja, maar die pitkerel had nog de reflex om dat bord snel omhoog te trekken. Had grappiger geweest indien Albers een educatieve tik had gekregen van dat bord. :p

En ik heb ook gezien dat er wat volk tegen de grond vloog, maar dat is op zich niet zo 'gevaarlijk'. Maar iedereen staat zo dicht bij die wagen, als die dan plots wegaccelereert is het toch niet onmogelijk dat er iemand op één of andere manier aan die wagen blijft hangen?

whatever9

Legacy Member
jeeeeej raikkonen heeft eindelijk nog eens gewonnen :) was best wel een mooi race met nog redelijk wat knappe acties (zoals die inhaalbeweging van alonso daar... hij heeft precies wel ballen aan zijn spaanse lijfje hangen)

xDama

Legacy Member
Ik ben eens nieuwsgierig wat ze bij Spyker gaan zeggen over Albers zijn akkefietje. Als ze hem nu niet buitensmijten, dan weet ik het niet meer.

squan

Legacy Member
Dju, geen regen, heloas

Leuk voor Raikonnen dattie nog eens wint, maar enthousiast zal je hem toch nooit zien ... :)

Lucian

Legacy Member
squanman zei:
Dju, geen regen, heloas

Leuk voor Raikonnen dattie nog eens wint, maar enthousiast zal je hem toch nooit zien ... :)
moet da? kvind da wel cool hoe gelaten raikonnen der overal op reageert
teken van zelfvertrouwen, gwoon weten dat hij het kan en het dan niet meer dan normaal vinden dat die wint :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan