marcel
Legacy Member
Darth-Falcon zei:bwo nie echt ze, viso had niet gemerkt da de wagens voor hem vertraagden.
zo'n dingen gebeuren nu eenmaal in lagere klasses.
t is niet omdat het een lagere klasse is, dat het door de vingers kan gezien worden ze
(gele vlaggen waren er al toen het veld Adelaide instuurde...)
Alonso had in 2004 de vlaggen in Brazilië ook niet gezien, die heeft ook een straf gekregen.
Raindrops are falling on my head
ad:
Christijan Albers
.
Albers kon niet wachten.
