Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darth-Falcon

Legacy Member
de GP2 moet weeral een spektakel geweest zijn.

achterlijken telenet IK WIL EUROSPORT TERUG !!!!!!!!!!!

Darth-Falcon

Legacy Member
wtf dat dien zen hoofd nog heeft :wtf:

in welke bocht is dat gebeurd ?? niet de haarspeltbocht

Stancke

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
wtf dat dien zen hoofd nog heeft :wtf:

in welke bocht is dat gebeurd ?? niet de haarspeltbocht

Het is toch op Campos dat je het hebt éh? Dat is dan toch wél in de haarspeldbocht?

Typhon`

Legacy Member
Volgens mij in da lang recht stuk na de 2de u-turn. (indien ge het over het recente ongeluk hebt)
En da van campos is ni in de eerste U-turn maar in de 3de, zo die zwakke U-turn (dus op't einde van da stuk van die crash van de gp2 vandaag).

Typhon`

Legacy Member
oké, kheb die eerste, héél grote U-vormige bocht ni meegerekend, da's ook ni echt een U-turn maar eerder ene halve ronde dat ze doen :).
Ge hebt dus heel grote u -> heel scherpe U -> Meer afgeronde grotere U -> meer een stompe V (campos ongeluk).
Moeilijk uit te leggen dus dna maar prentje gepakt:
http://www.sporttours.com.au/images/magny-cours_map.gif
Ik denk dat het campos ongeluk in Chateau D'eau was...

Scifo

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Ik hoop dat Hamilton morgen zwaar op zijn doos gaat. Kwestie van eens een andere verrassing te zien.

Go Kimi en Massa als we nog een kampioenschap willen zien!!

Wtf ik hoop juist dat Hamilton meestrijdt voor de overwinning en dat Alonso vooral geen punten pakt. Dan pas is de wedstrijd geslaagd voor mij.

Sorry maar F1 begint me weer te boeien nu Alonso geen reet meer wint :)

jeltex

Legacy Member
Scifo zei:
Wtf ik hoop juist dat Hamilton meestrijdt voor de overwinning en dat Alonso vooral geen punten pakt. Dan pas is de wedstrijd geslaagd voor mij.

Sorry maar F1 begint me weer te boeien nu Alonso geen reet meer wint :)

"Geen reet meer wint" is toch lichtelijk overdreven als je in acht neemt dat er geen enkele piloot al meer gewonnen heeft dit seizoen dan Alonso (ex aequo met Hamilton en Massa weliswaar, maar toch).

Voor deze race gok ik op een derde overwinning op rij voor Hamilton. Volgens mij zal het niet lang duren voor hij Massa het nakijken heeft. Van Alonso verwacht ik een mooie inhaalrace, maar het podium halen vanaf p10 zal moeilijk zijn denk ik.

Maar goed, als het regent kan er vanalles en nog wat gebeuren dus wie weet ...

Slynx

Legacy Member
Imo perfect doenbaar hoor van in top 3 te eindigen :)
Anyway, ik hoop zeker dat het nog eens regent ook, hoelang is dat al niet geleden.

Ben benieuwd naar wat kubica zal doen vandaag, de startgrid ligt toch weer heel anders.:)

Darth-Falcon

Legacy Member
Typhon` zei:
oké, kheb die eerste, héél grote U-vormige bocht ni meegerekend, da's ook ni echt een U-turn maar eerder ene halve ronde dat ze doen :).
Ge hebt dus heel grote u -> heel scherpe U -> Meer afgeronde grotere U -> meer een stompe V (campos ongeluk).
Moeilijk uit te leggen dus dna maar prentje gepakt:
http://www.sporttours.com.au/images/magny-cours_map.gif
Ik denk dat het campos ongeluk in Chateau D'eau was...


campos was weldegelijk in de adelaide bocht

het ongeluk van viso was in de flauwe bochten na de adelaide bocht

marcel

Legacy Member
over de crash van Viso:

die zal wel een staartje krijgen. het incident bij de start had immers een SC-situatie veroorzaakt. Viso is dus gecrasht onder SC...

Darth-Falcon

Legacy Member
bwo nie echt ze, viso had niet gemerkt da de wagens voor hem vertraagden.

zo'n dingen gebeuren nu eenmaal in lagere klasses.

User_BELGIUM

Legacy Member
wtf @ commentator op de vrt :s
verkeerde intonaties, woorden afkappen.. o_O
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan