Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:Wat is de kans op regen morgen?

Darth-Falcon zei:wtf dat dien zen hoofd nog heeft
in welke bocht is dat gebeurd ?? niet de haarspeltbocht
Typhon` zei:Volgens mij in da lang recht stuk na de 2de u-turn. (indien ge het over MC ongeluk hebt)

.666-Damarus-666 zei:Ik hoop dat Hamilton morgen zwaar op zijn doos gaat. Kwestie van eens een andere verrassing te zien.
Go Kimi en Massa als we nog een kampioenschap willen zien!!

Scifo zei:Wtf ik hoop juist dat Hamilton meestrijdt voor de overwinning en dat Alonso vooral geen punten pakt. Dan pas is de wedstrijd geslaagd voor mij.
Sorry maar F1 begint me weer te boeien nu Alonso geen reet meer wint![]()
Typhon` zei:oké, kheb die eerste, héél grote U-vormige bocht ni meegerekend, da's ook ni echt een U-turn maar eerder ene halve ronde dat ze doen.
Ge hebt dus heel grote u -> heel scherpe U -> Meer afgeronde grotere U -> meer een stompe V (campos ongeluk).
Moeilijk uit te leggen dus dna maar prentje gepakt:
http://www.sporttours.com.au/images/magny-cours_map.gif
Ik denk dat het campos ongeluk in Chateau D'eau was...
Darth-Falcon zei:achterlijken telenet IK WIL EUROSPORT TERUG !!!!!!!!!!!
