Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cash

Legacy Member
Kermit zei:
al iemand opgevallen dat de ofiiciële site www.f1.com vernieuwd is? :)

edit: niet echt bruikbaar in opera meer :(
kunt niet meer stemmen op de poll en in de layout herspringt de hele tijd vanal als je er met je pijltje overgaat

Update uw Opera eens :p
9.21 hier en alles op die site werkt.

TX.Conn

Legacy Member
Het kan zijn dat het bij de komende Grand Prix die in Frankrijk nu komend weekend kan regenen tijdens de race... de kans dat het ging regenen werd ook gezegd bij de Grand Prix van Monaco maar de regen bleef toen uit.

Weekend weather update - rain a possibility at Magny-Cours
There is a 30 percent likelihood of showers on Thursday when the ambient temperature will reach a high of 19 degrees Celsius. While Friday will be cloudy and 20 degrees, it will be warmer on Saturday at 24 degrees, but there will be a 30 percent likelihood again of scattered showers. On Sunday that rises to 60 percent, with a temperature high of 22 degrees.
bron

Hopelijk regent het!

BaRtHoLoMeUs

Legacy Member
Ferrari vrij sterk tijdens de eerste vrije ritten...
Free Practice 1

Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps
1 6 Kimi Räikkönen Ferrari 1:15.382
2 5 Felipe Massa Ferrari 1:15.447 0.065
3 1 Fernando Alonso McLaren-Mercedes 1:16.154 0.772
4 16 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:16.214 0.832
5 14 David Coulthard Red Bull-Renault 1:16.268 0.886
6 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:16.277 0.895
7 9 Nick Heidfeld BMW 1:16.338 0.956
8 17 Alexander Wurz Williams-Toyota 1:16.407 1.025
9 10 Robert Kubica BMW 1:16.441 1.059
10 12 Jarno Trulli Toyota 1:16.603 1.221
11 18 Vitantonio Liuzzi STR-Ferrari 1:16.895 1.513
12 22 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:16.967 1.585
13 8 Rubens Barrichello Honda 1:16.990 1.608
14 7 Jenson Button Honda 1:17.047 1.665
15 19 Scott Speed STR-Ferrari 1:17.103 1.721
16 23 Anthony Davidson Super Aguri-Honda 1:17.166 1.784
17 11 Ralf Schumacher Toyota 1:17.168 1.786
18 3 Giancarlo Fisichella Renault 1:17.226 1.844
19 4 Heikki Kovalainen Renault 1:17.348 1.966
20 15 Mark Webber Red Bull-Renault 1:17.435 2.053
21 21 Christijan Albers Spyker-Ferrari 1:18.178 2.796
22 20 Adrian Sutil Spyker-Ferrari 1:18.419 3.037

Free Practice 2

Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps
1 5 Felipe Massa Ferrari 1:15.453
2 6 Kimi Räikkönen Ferrari 1:15.488 0.035
3 19 Scott Speed STR-Ferrari 1:15.773 0.320
4 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:15.780 0.327
5 18 Vitantonio Liuzzi STR-Ferrari 1:15.952 0.499
6 14 David Coulthard Red Bull-Renault 1:15.958 0.505
7 16 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:16.003 0.550
8 1 Fernando Alonso McLaren-Mercedes 1:16.049 0.596
9 23 Anthony Davidson Super Aguri-Honda 1:16.162 0.709
10 11 Ralf Schumacher Toyota 1:16.184 0.731
11 3 Giancarlo Fisichella Renault 1:16.205 0.752
12 10 Robert Kubica BMW 1:16.236 0.783
13 17 Alexander Wurz Williams-Toyota 1:16.260 0.807
14 12 Jarno Trulli Toyota 1:16.285 0.832
15 7 Jenson Button Honda 1:16.395 0.942
16 15 Mark Webber Red Bull-Renault 1:16.562 1.109
17 4 Heikki Kovalainen Renault 1:16.735 1.282
18 8 Rubens Barrichello Honda 1:16.950 1.497
19 9 Nick Heidfeld BMW 1:16.968 1.515
20 22 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:17.165 1.712
21 20 Adrian Sutil Spyker-Ferrari 1:18.213 2.760
22 21 Christijan Albers Spyker-Ferrari 1:18.708 3.255

RaZoR be

Legacy Member
toch , ze zijn toch minstens 0.300 sec sneller dan de rest :)... beide...

zouden ze een update hebben van hun Ferrari?

ergens hoop ik toch van wel, zodat Kimi & massa terug kunnen komen op Hamilton / alonso, om het kampioenschap spannender te maken :)

=>White<=

Legacy Member
RaZoR be zei:
toch , ze zijn toch minstens 0.300 sec sneller dan de rest :)... beide...

zouden ze een update hebben van hun Ferrari?

ergens hoop ik toch van wel, zodat Kimi & massa terug kunnen komen op Hamilton / alonso, om het kampioenschap spannender te maken :)

Ja er is een update van de ferrari :)

YuRiPa

Legacy Member
Goh, weer verrassend, diegene die op plek 21 en 22 staat in de 1e en 2e trainingen.:p Hopelijk kan Lewis wederom winnen, en hopelijk komt er een dubbel van McLaren.

Maar wat is er gebeurd? Wat staat BMW slecht.:eek: Hopelijk komt er net zo'n verrassende kwalificatie, met hopelijk toch een McLaren op pole.:D Denk dat McLaren wel weer vooraan staat, met daarachter Ferrari, die de strijd aan gaat met BMW.:) Hopelijk kan Renault ook weer wat dichterbij komen.:)

Darth-Falcon

Legacy Member
Heidfeld heeft last van een rugblessure en was al gestopt met rijden toen de rest nog een snel rondje deed

kubica staat op vrijdag meestal wel rond die plek

YuRiPa

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
Heidfeld heeft last van een rugblessure en was al gestopt met rijden toen de rest nog een snel rondje deed

kubica staat op vrijdag meestal wel rond die plek

Ah, ok, dat verklaart een hoop. Thanx voor de info.:)

=>White<=

Legacy Member
YuRiPa zei:
Goh, weer verrassend, diegene die op plek 21 en 22 staat in de 1e en 2e trainingen.:p Hopelijk kan Lewis wederom winnen, en hopelijk komt er een dubbel van McLaren.

Maar wat is er gebeurd? Wat staat BMW slecht.:eek: Hopelijk komt er net zo'n verrassende kwalificatie, met hopelijk toch een McLaren op pole.:D Denk dat McLaren wel weer vooraan staat, met daarachter Ferrari, die de strijd aan gaat met BMW.:) Hopelijk kan Renault ook weer wat dichterbij komen.:)

Ja, hopelijk is het kampioenschap al na 10 races beslist :doh: :doh: :doh: :doh: :doh:

Lucian

Legacy Member
alonso gaat nog 10 plaatsen achteruit voor de race morgen zeker als hij zen motor moet wisselen?
is wel de kans voor kimi en felipe om de kloof wat te dichten, moeten ze wel hamilton achter hun krijgen
en er is veel kans op regen schijnt het, hopelijk regent het ook echt, een goeie regenrace is altijd leuk :cool:

BaRtHoLoMeUs

Legacy Member
Als ze zijn motor wisselen ja... maar het zou zijn versnellingsbak zijn en dan blijft hij gewoon op plaats 10.

Stancke

Legacy Member
Spannende qualificatie gezien :D Ferrari die duidelijk op de betere weg is. Vond het beeld na het einde van Q3 wel grappig, het was precies of het de Renault Clio Cup was :D

TX.Conn

Legacy Member
BaRtHoLoMeUs zei:
Als ze zijn motor wisselen ja... maar het zou zijn versnellingsbak zijn en dan blijft hij gewoon op plaats 10.

Tijdens de laatste Qualify kwam er een slow motion beeld van Alonso waar ge zag dat er rook onderuit die kap kwam... dus denk wel dat het zijn motor is, dunno of een versnellingsbak ook rook kan produceren.

Denk dat hij 10 plaatsen zal mogen opschuiven, en starten vanaf P20 :(.
Hopelijk toont hij nog eens zijn furie zoals hij deed bij de GP van Canada :love:.

Ferrari en Renault hebben vooruitgang geboekt... ook al mooi, De Ferrari's op P1 & P3, de Renault's op P5 & P6.

YuRiPa

Legacy Member
Alonso heeft gezegd dat het een versnellingsbaksprobleem is, maar het team van McLaren heeft Lewis Hamilton over de boordradio verteld dat Alonso een motorprobleem had. Dus tis prolly een motorprobleem en Alonso zal achteraan gaan starten vrees ik.:( Hopelijk komt er regen, wil wel weer es een regenrace zien.:) Hopelijk wint Lewis morgen en hopelijk weet Alonso op t podium te eindigen.:) Denk wel dat Hamilton wederom zal gaan winnen.:D

En de reden dat Ferrari niet goed was de afgelopen GP's was dat ze probs hadden met de windtunnel.

xDama

Legacy Member
YuRiPa zei:
Alonso heeft gezegd dat het een versnellingsbaksprobleem is, maar het team van McLaren heeft Lewis Hamilton over de boordradio verteld dat Alonso een motorprobleem had. Dus tis prolly een motorprobleem en Alonso zal achteraan gaan starten vrees ik.:( Hopelijk komt er regen, wil wel weer es een regenrace zien.:) Hopelijk wint Lewis morgen en hopelijk weet Alonso op t podium te eindigen.:) Denk wel dat Hamilton wederom zal gaan winnen.:D

En de reden dat Ferrari niet goed was de afgelopen GP's was dat ze probs hadden met de windtunnel.

Ik hoop dat Hamilton morgen zwaar op zijn doos gaat. Kwestie van eens een andere verrassing te zien.

Go Kimi en Massa als we nog een kampioenschap willen zien!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan