Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
marcel zei:mja, maar als hij zou spioneren of saboteren zou hij niet bij ferrari werken ze
en moest het saboteren zijn, zal honda hem ook niet meer willen

Kermit zei:honda gaat dan toch niet ferrari saboteren, eerder eentje waar zij direct mee concurreren, zoals toyota, maar ik zie het de teams nog niet doen...
marcel zei:tuurlijk, maar dan gaan ze eerst Red Bull of Toyota gaan saboteren
ferrari is geen concurrent van hen, dus gaan ze die niet saboteren. spionage dan weer kan wel, want ferrari heeft een wagen die niet alleen veel beter is dan Honda, maar ook veel beter dan RBR of toyota


alesi zit dan zo een halve ronde achterop schumacher zen renault Mr Syphon zei:had vrijdag een video meegekregen van mijne maat
gp van canada in 1995, gewonnen door jean alesi
amai wat is de F1 fel veranderd, werd ook meer geknokt precies in die tijd
berger die hill van de baan rijd omdat hem maar ni voorbij geraakt
berger die ook bijna zonder benzine zit en nipt de pit in geraakt
schumacher die elektronische problemen krijgt, dan maar ff aan de pc hangen in de pit
de ferrari van alesi die stilvalt in zen ere-rondje, schumacher die alesi dan een lift aanbiedalesi zit dan zo een halve ronde achterop schumacher zen renault
was wel is leuk voor zo een race van 12 jaar geleden te zien
Ze zouden toch geen klacht indienen als er niets gebeurt is.Darth-Falcon zei:nee ik geloof er ook niets van.
ferrari is excuses aant zoeken
"I'm on a planned holiday with Ash (his fiancee) and our baby," he said. "Why would anyone say I am not contactable? I booked the flights through the Ferrari travel office. They know where I am."

en dan schumacher eens goed doortrekken op de rechte lijn ^^Exorikos zei:
Exorikos zei:

als barichello daar over de lijn passeert dan lopen de toeschouwers al over de baan, echt gekEBX zei:Doet er iemand mee aan Face for Charity ?
-> http://www.facesforcharity.com/#home
Je kan je eigen foto op de red bull wagens laten zetten, mijne staat er al op, veel zoekgenot
We zouden een hele 9Lives strip kunnen opkopen-> maar helaas is dat verboden
Wie volgt er![]()
Kermit zei:pfft, voor mij stopt het al omdat die site niet werkt in opera
marcel zei:voor de mensen die Montoya missen:
hij heeft zojuist zijn eerste NASCAR wedstrijd gewonnen in Sears Point (een road course)
