Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

marcel

Legacy Member
mja, maar als hij zou spioneren of saboteren zou hij niet bij ferrari werken ze

en moest het saboteren zijn, zal honda hem ook niet meer willen

Wesdude

Legacy Member
marcel zei:
mja, maar als hij zou spioneren of saboteren zou hij niet bij ferrari werken ze

en moest het saboteren zijn, zal honda hem ook niet meer willen

Ferrari zal denken: onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

En als hij saboteert in opdracht van Honda? :p

Kermit

Legacy Member
honda gaat dan toch niet ferrari saboteren, eerder eentje waar zij direct mee concurreren, zoals toyota, maar ik zie het de teams nog niet doen...

denkimi

Legacy Member
Kermit zei:
honda gaat dan toch niet ferrari saboteren, eerder eentje waar zij direct mee concurreren, zoals toyota, maar ik zie het de teams nog niet doen...

als ze de kans krijgen om het ongestraft te doen, zullen ze het echt niet laten hoor

marcel

Legacy Member
tuurlijk, maar dan gaan ze eerst Red Bull of Toyota gaan saboteren
ferrari is geen concurrent van hen, dus gaan ze die niet saboteren. spionage dan weer kan wel, want ferrari heeft een wagen die niet alleen veel beter is dan Honda, maar ook veel beter dan RBR of toyota

jeltex

Legacy Member
marcel zei:
tuurlijk, maar dan gaan ze eerst Red Bull of Toyota gaan saboteren
ferrari is geen concurrent van hen, dus gaan ze die niet saboteren. spionage dan weer kan wel, want ferrari heeft een wagen die niet alleen veel beter is dan Honda, maar ook veel beter dan RBR of toyota

Jullie zijn hier precies allemaal zo serieus over bezig ...
Ben ik dan de enige die geloof dat dit dikke BS is?

Mr Syphon

Legacy Member
had vrijdag een video meegekregen van mijne maat

gp van canada in 1995, gewonnen door jean alesi
amai wat is de F1 fel veranderd, werd ook meer geknokt precies in die tijd
berger die hill van de baan rijd omdat hem maar ni voorbij geraakt :p
berger die ook bijna zonder benzine zit en nipt de pit in geraakt
schumacher die elektronische problemen krijgt, dan maar ff aan de pc hangen in de pit :p
de ferrari van alesi die stilvalt in zen ere-rondje, schumacher die alesi dan een lift aanbied :p alesi zit dan zo een halve ronde achterop schumacher zen renault

was wel is leuk voor zo een race van 12 jaar geleden te zien

Exorikos

Legacy Member
Mr Syphon zei:
had vrijdag een video meegekregen van mijne maat

gp van canada in 1995, gewonnen door jean alesi
amai wat is de F1 fel veranderd, werd ook meer geknokt precies in die tijd
berger die hill van de baan rijd omdat hem maar ni voorbij geraakt :p
berger die ook bijna zonder benzine zit en nipt de pit in geraakt
schumacher die elektronische problemen krijgt, dan maar ff aan de pc hangen in de pit :p
de ferrari van alesi die stilvalt in zen ere-rondje, schumacher die alesi dan een lift aanbied :p alesi zit dan zo een halve ronde achterop schumacher zen renault

was wel is leuk voor zo een race van 12 jaar geleden te zien

http://youtube.com/watch?v=cUZoGfdQcR4

:')))

marcel

Legacy Member
Stepney antwoordt:

"I'm on a planned holiday with Ash (his fiancee) and our baby," he said. "Why would anyone say I am not contactable? I booked the flights through the Ferrari travel office. They know where I am."

:rofl:

Cash

Legacy Member
EBX zei:
Doet er iemand mee aan Face for Charity ? :-)

-> http://www.facesforcharity.com/#home

Je kan je eigen foto op de red bull wagens laten zetten :), mijne staat er al op, veel zoekgenot ;)

We zouden een hele 9Lives strip kunnen opkopen :) -> maar helaas is dat verboden :(

Wie volgt er :)

Ik zou wel willen, maar ik kan er niet echt goed aan uit.... ik heb een plek gekozen. Dan moet ik men naam + email ingeven en daarna krijg ik een login waar ik men email + paswoord moet geven. Maar ik heb me nog nergens ingeschreven, dus ik heb ook geen paswoord om daar in te loggen. Any help pls?

marcel

Legacy Member
voor de mensen die Montoya missen:
hij heeft zojuist zijn eerste NASCAR wedstrijd gewonnen in Sears Point (een road course)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan