Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cash

Legacy Member
Kermit zei:
pfft, voor mij stopt het al omdat die site niet werkt in opera

? Opera 9.21 hier, en die site werkt perfect.
Wat ik wel gemerkt heb is dat de Skynet anti-spam die mail van RedBull tegenhoud, dus ik kreeg geen email van hen met een paswoord. Dan maar een ander email adres gebruikt.

Ik heb een plek op Mark Webber zen auto, links op de motorkap.


Darth-Falcon zei:

Zijn 1e in de NASCAR Nextel series wat iets helemaal anders is dan zijn vorige overwinning.

marcel

Legacy Member
inderdaad. die race in Mexico was Busch Series, daar deed bijna geen enkele Nextel Cup driver mee, het niveau lag er zelfs nog lager dan een gewone Bush race

Kermit

Legacy Member
eniac zei:
?
Werkt perfect hier in Opera 9.21.

ik heb opera 9.00 maar zou toch normaal hetzelfde moeten zijn

bij mij stopt ie telkens als er staat LOADING CAR 50%

in ie werkt m dus wel, dus t ligt toch aan de browser

edit: wel een leuk initiatief, zowel voor het goede doel (toch?) als voor henzelf leuke publiciteit

Darth-Falcon

Legacy Member
ok dit had ik niert verwacht.

de champcar race op zolder wordt dus weldegelijk uitgezonden op vlaamse tv.

op vt4 ...

marcel

Legacy Member
waarschijnlijk wel he
alleja, t zou den eerste keer zijn dat een zender rekening houdt met de programmatie van een concurrent moesten ze het niet doen

Kermit

Legacy Member
al iemand opgevallen dat de ofiiciële site www.f1.com vernieuwd is? :)

edit: niet echt bruikbaar in opera meer :(
kunt niet meer stemmen op de poll en in de layout herspringt de hele tijd vanal als je er met je pijltje overgaat

Darth-Falcon

Legacy Member
slechste dat ze kunnen doen in het samen de F1 gaan zetten. voor de ticket verkoop zal het niet veel uitmaken, maar op tv wel. mensen gaan dan naar f1 zien en zo wordt er nauwelijks naar champcar gekeken, die kans nu al groter.

Champcars wil zich meer en meer gaan profileren als een wereldkampioenschap en in europa is nog veel geld te rapen. het is dus belangrijk dat champcars hier bekend wordt.

marcel

Legacy Member
wat bedoel je precies?

die centrale verbinding van de achtervleugel is er al sinds de start van het seizoen, de voorvleugel is er sinds monaco


mis ik iets?

xDama

Legacy Member
Voorvleugel heeft zo een extra latje gekregen vooraan, zo het onderste.

Achtervleugel lijkt me plots een stuk lager te liggen, alsook alsof er een flap weg is.

Schummi88

Legacy Member
precies ook enkele extra luchthappers ofzo in die vleugel, ofwel hebbek niet goed gekeken naar de vorige :p

TX.Conn

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
ok dit had ik niert verwacht.

de champcar race op zolder wordt dus weldegelijk uitgezonden op vlaamse tv.

op vt4 ...

Nice, als het niet samen valt met de F1 uitzending zal ik zeker eens kijken... nog geen enkele Champ Car race gezien.

Is dat die race die normaal gezien in Nederland zou moeten gereden worden, weet ni meer hoe dat circuit noemde maar werd verschoven naar ons land en wordt vereden op het circuit van Zolder omdat er protest was van nabij gelegen dorpelingen in Nederland die klaagden over het te hoge geluidsnorm?

Of zit ik mis :unsure:.

Schummi88

Legacy Member
Ja, de Champcar race in Zolder is nu voor de Champcar race in Assen omdat de F1 in Franchorchamps zogezegd hinder zou ondervinden van die race in Zolder :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan