marcel
Legacy Member
Darth-Falcon zei:
t zal een andere geweest zijn

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Darth-Falcon zei:

EBX zei:Doet er iemand mee aan Face for Charity ?
-> http://www.facesforcharity.com/#home
Je kan je eigen foto op de red bull wagens laten zetten, mijne staat er al op, veel zoekgenot
We zouden een hele 9Lives strip kunnen opkopen-> maar helaas is dat verboden
Wie volgt er![]()

marcel zei:t zal een andere geweest zijn![]()

Darth-Falcon zei:
"Sid saved Mika Häkkinen's life — twice!" marveled Jackie Stewart. "He jump-started Mika two times, right there on the track." Häkkinen flipped at Adelaide in 1995 and appeared lifeless when Watkins arrived. The doctor got Häkkinen's heart restarted once, but it quit again because he wasn't getting any air. So Watkins performed a tracheotomy on the spot. "Sid just took the right decision," Michael Schumacher said, "which in the end saved Mika's life. I can only speak positively about him."

EBX zei:Beide crashes waren heel erg ! Deze in 2001 gebeurde met een snelheid van 300Km/h door de krachten die op de ophanging inwerken , net op het moment dat hij wou remmen. Bij deze crash heeft hij trouwens zijn helm gebroken !
EBX zei:Hakkinen, een eenvoudigman van weinig woorden, met nooit geziene pech ! Zal altijd mijn favoriet blijven !
666-Damarus-666 zei:Toch niet die crash van Darth Falcon zijn filmpje hoor. Da's van Hakkinen in 1999. Maar idd in 2001 heeft hij in Australie een crash gehad toen zijn vering vooraan brak en waarbij de krachten zodaning groot waren dat zijn helm barstte.
666-Damarus-666 zei:Heeft idd veel pech gehad in zijn carriere maar in '98 en '99 zat het al bij al nog mee en heeft hij gekregen wat hij verdiende: 2 wereldtitels.
Op Senna na, is Mika mijn all time favorite. Met zijn vertrek, verloor de F1 meteen de meest sympathieke en charismatische persoon uit de F1 sinds jaren.
Massive.be zei:waar stade?![]()
Dus veel zoekgenot !
aléé met een beetje gelukt hé 
'. Mijn neef en ik wisten niet waar we het hadden! Erg vriendelijke man, wij zijn zelfs samen met hem op de foto gegaan, zal die wel is inscannen.
VinceFeet zei:Ik ben Mika Häkkinen ooit tegen het lijf gelopen in Monaco, no kidding. Was toen zelf nog maar een jaar of 13 denk ik maar dat was echt 'WAUW'. Mijn neef en ik wisten niet waar we het hadden! Erg vriendelijke man, wij zijn zelfs samen met hem op de foto gegaan, zal die wel is inscannen.
Waarom overkomt mij nooit zoiets?
ad:Kermit zei:iets meer uitleg?
Darth-Falcon zei:Het zou gaan om sabotage vlak voor de gp van monaco
nu is ferrari belachelijk aant doen ze. willen gewoon niet toegeven dat ze verkeerd zitten metd e wagen.
marcel zei:spionage of sabotage zal wel niet, want ze zeggen in hun press release duidelijk dat hij nog bij hun blijft werken...