xDama
Legacy Member
LuCian zei:ale dit weer, maar soit,
noem mij eens 1 rijder die schumacher uit frustratie eruit heeft gereden?
en neen in een 1v1 uw enige kans op de titel nog grijpen is niet frustratie...
Lol, nee da's gewoon het meest laffe dat je kan doen.
Of het was toevallig dat hij tegen Villeneuve reed zeker in '97 :')
Sorry ze :')

Mijn standpunt is alvast duidelijk.
) een winnaar pur sang, als die iemand nie voorbijraakte dan reed die der desnoods over, da is racen, en met schumi is de laatste echte racer uit de f1 verdwenen (kunt msschien sato nog wel tellen), het enige wat er nu inzit is een bende laffe rekenaars die elke vorm van duel mijden als de pest
