Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xDama

Legacy Member
LuCian zei:
ale dit weer, maar soit,
noem mij eens 1 rijder die schumacher uit frustratie eruit heeft gereden?
en neen in een 1v1 uw enige kans op de titel nog grijpen is niet frustratie...

Lol, nee da's gewoon het meest laffe dat je kan doen.

Of het was toevallig dat hij tegen Villeneuve reed zeker in '97 :')

Sorry ze :')

Greenie

Legacy Member
damn hammilton
we want alonso!

F1 begint meer en meer geensceneerd te lijken imo
eerst alonso die zo opkomt als de jongste WK ooit, en nu de rookie ...

Lucian

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Lol, nee da's gewoon het meest laffe dat je kan doen.

Of het was toevallig dat hij tegen Villeneuve reed zeker in '97 :')

Sorry ze :')
tjah, gij noemt da laf, ik noem da iets anders :)
schumi is(was:() een winnaar pur sang, als die iemand nie voorbijraakte dan reed die der desnoods over, da is racen, en met schumi is de laatste echte racer uit de f1 verdwenen (kunt msschien sato nog wel tellen), het enige wat er nu inzit is een bende laffe rekenaars die elke vorm van duel mijden als de pest

Lucian

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Lol, nee da's gewoon het meest laffe dat je kan doen.

Of het was toevallig dat hij tegen Villeneuve reed zeker in '97 :')

Sorry ze :')
tjah, gij noemt da laf, ik noem da iets anders :)
schumi is(was:() een winnaar pur sang, als die iemand nie voorbijraakte dan reed die der desnoods over, da is racen alles riskeren om de snelste/beste te zijn, en met schumi is de laatste echte racer uit de f1 verdwenen (kunt msschien sato nog wel tellen), het enige wat er nu inzit is een bende laffe rekenaars die elke vorm van duel mijden als de pest

xDama

Legacy Member
LuCian zei:
tjah, gij noemt da laf, ik noem da iets anders :)
schumi is(was:() een winnaar pur sang, als die iemand nie voorbijraakte dan reed die der desnoods over, da is racen, en met schumi is de laatste echte racer uit de f1 verdwenen (kunt msschien sato nog wel tellen), het enige wat er nu inzit is een bende laffe rekenaars die elke vorm van duel mijden als de pest

Dus als Justine Henin niet kan winnen tegen Sjarapova, dan mag zij even haar hand gaan breken zodat ze kan winnen?

Juist hetzelfde hé. Die daden van toen zijn gwn niet goed te praten.

Lucian

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Dus als Justine Henin niet kan winnen tegen Sjarapova, dan mag zij even haar hand gaan breken zodat ze kan winnen?

Juist hetzelfde hé. Die daden van toen zijn gwn niet goed te praten.
das niet hetzelfde he, dien andere moet maar zien dat hij ervoorbij raakt

squan

Legacy Member
LuCian zei:
en met schumi is de laatste echte racer uit de f1 verdwenen (kunt msschien sato nog wel tellen), het enige wat er nu inzit is een bende laffe rekenaars die elke vorm van duel mijden als de pest

Da vind ik ook wel, tegenwoordig gaat iedereen voor de consistentie en berekende risisco's. Niemand wil precies nog koste wat kost die zege pakken zoals Schumi, ook al moest je over lijken gaan. Als het niet op de baan was, was het misschien wel in de pits, discussieren of de ploegmaat al dan niet te passeren was.
Dat ze maar vlug die punten weer naar 10-6-4 aanpassen, zien of we dan weer racepiloten te zien krijgen ipv een hoopje puntensprokkelaars.

Costanza

Legacy Member
Puntenstysteem en andere regels geven allemaal idd minder spektakel en zorgen dat het allemaal redelijk voorspelbaar is.

als sportfanaat zie ik die regels liever verdwijnen, als sport bettor mogen ze die regels gerust houden =)

Schummi88

Legacy Member
"Radio Paddock meldt dat Kimi Raikkonen eind dit jaar al Ferrari verlaat. De Fin zou dan overstappen naar Toyota, waar hij Ralf Schumacher zou vervangen. Er wordt zelfs luidop gefluisterd dat Michael Schumacher zou terugkeren om Ferrari weer op de rails te zetten.

Ferrari lijkt na het Amerikaanse tweeluik wat op een dood spoor te zitten. En vooral Raikkonen wordt bij de Scuderia meer en meer het mikpunt van kritiek. Berichten in de Italiaanse media liegen er niet om. De Fin wordt vooral een gebrek aan beroepsernst aangewreven. Rond 16 uur al het circuit verlaten wordt minder en minder gepikt, zeker als de rijder in kwestie één van de beste betaalde op de grid is.

Ferrari zou Raikkonen eind dit seizoen bedanken, waarop Iceman zou terechtkomen bij Toyota. En daar zou Ralf Schumacher eruit geknikkerd worden. De grote vraag is dan wie Raikkonen bij Ferrari gaat opvolgen. Duitse bronnen menen dat Michael Schumacher zijn comeback zou maken, maar dat wordt in alle toonaarden tegengesproken door Schumi.

De F1 gaat boeiende weken en maanden tegemoet."

Bron: www.pitstoptv.be

we gaan nog leuke tijden tegemoet met al die roddels zo te horen :p

Darth-Falcon

Legacy Member
Ik nie denk niet da schumacher gaat terugkeren als racepiloot, Als testpiloot staat het volgens mij al vast dat ie terugkomt. Hij zou zelfs al verschillende keren in het gehiem hebben getest

Als vervanger zie ik Alonso nog gebeuren. zeker als ie er niet in slaagt sneller te gaan dan hamilton of als blijkt dat hamilton effectief de voorkeur krijgt.

Als dit effectief waar is bevestigt dit alleen maar wat ik al heel lang van kimi denk: hij kan alleen winnen als ie het juiste materiaal krijgt, en is niet in staat een team naar voren te brengen. Net zoals mika hakinnen.

jeltex

Legacy Member
Hmm, ik denk dat het nog een beetje vroeg in het seizoen is om al conclusies te trekken. We zullen wel zien wat er allemaal van waar is.

LuCian zei:
ale dit weer, maar soit,
noem mij eens 1 rijder die schumacher uit frustratie eruit heeft gereden?
en neen in een 1v1 uw enige kans op de titel nog grijpen is niet frustratie...

Het gaat er niet om of je er nu iemand uittikt uit frustratie of niet, het gaat erom of je onsportief genoeg bent om zoiets te doen of niet. Alonso mag dan wel al eens een onbezonnen uitspraak doen, ik zie hem nog niet meteen iemand van de baan rijden, en zeker zijn teammate niet. Als je zoiets beweert ben je gewoon onzin aan het verkopen, en daar reageerde ik dus op. En ja, als het dan toch gaat over wagens van de baan rammen, dan denkt een mens al eens spontaan aan Schumacher :)

LuCian zei:
das niet hetzelfde he, dien andere moet maar zien dat hij ervoorbij raakt

"De ander moet maar zien dat hij er voorbij raakt" is bezwaarlijk een argument te noemen, dus kunnen we concluderen dat het wel hetzelfde is.

YuRiPa

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
Als vervanger zie ik Alonso nog gebeuren. zeker als ie er niet in slaagt sneller te gaan dan hamilton of als blijkt dat hamilton effectief de voorkeur krijgt.

Als Hamilton idd kampioen wordt dit jaar en de voorkeur krijgt boven Alonso denk ik eerder dat Alonso terug gaat naar Renault. Zie Alonso nog nie in een Ferrari rondrijden tbh.

Wesdude

Legacy Member
Alonso in een ferrari? Nee bedankt.

Laat de kimi ma rijden, zal wel beter worden.

Darth-Falcon

Legacy Member
Nee Alonso zal niet terug gaan renault tenzij ze bereid zijn om zijn huidig loon te blijven betalen.

Trouwens als Alonso eind 2005 al niet voor mclaren had getekend had ie evengoed in de ferrari kunnen zitten nu, Todt heeft enkele maanden geleden al bevestigd dat ie maar 2 namen op zijn lijst had op schumacher te vervangen, Alonso en raikonnen. vermits Alonso al vastlag bij mclaren is het dus Raikonnen geworden.

Raanº³

Legacy Member
Trouwens, gelooft eens al die roddels niet van Schumacher en Raikonnen :)
Het 'Silly Season' is begonnen, en dan hoor je elk jaar weer van die geruchten dat langs geen kanten klopt! Zo zou Mika Hakkinen elk jaar moeten terugkeren in de Formule 1, net als Verstappen... Zo zou Raikonnen naar Renault gaan, Hamilton naar Ferrari...

Only Time will tell... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan