Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

squan

Legacy Member
Heb da ook opgemerkt, mss iets doorgesmolten of zo? Die was pretty pissed off.

Btw Ralf Schumacher weer 2 keer niks gepresteerd. Trulli rijdt voortreffelijk en Ralf crasht in de achterhoede ... kdenk dattie z'n monstersalaris gedag mag zeggen.

EBX

Legacy Member
hatetn zei:
mijn redenering komt van itv waar ze bij de mclaren garage stonden en ze zeiden da ze pissed waren door de actie van alonso waar em zo dicht bij hamilton ging rijden een ronde later gaat em naar die muur, wrm imo gewoon om ne keer te tonen wie hij is want em heeft daarna nog een hele tijd er dicht achter gezeten tot ze effectief zijn beginnen uitbollen

trouwens zo ver uitwijken om naar frisse lucht te happen yeah right, em zat op da moment 100% op de verkeerde lijn zelfs bijna van het ovaal moest het niet van die betonnen muur zijn da er nog stond

Natuurlijk jammer voor de samenzweringsaanhangers, heeft Alonso al zelf toegegeven dat het even 'een luchtje' happen was

Quote vanop http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2007/06/17/mclaren_viert_perfecte_een_twee/
Op een bepaald moment reden we zij aan zij, maar het gevecht verliep heel eerlijk. Ik zat constant bij Lewis in de slipstream en kreeg daardoor veel viezigheid van zijn remmen op mijn auto en op mijn helm. Een paar keer ging ik maar van mijn lijn af, om wat schone lucht te krijgen.

Ik heb niks tegen Alonso hoor, heb wel een probleem met mensen die het niet kunnen verkroppen dat Hamilton het net ietsje beter doet en daarom op zoek gaan naar 10 001 uitvluchten om ALonso's mindere prestatie te verklaren !

xDama

Legacy Member
Ik heb gisteren nog naar het eerste deel van de GP gekeken. Achteraan gebeurden er wel nog veel en enkele zeer mooie inhaalmanouvres, maar vooraan was het maar 'plat'.

Al bij al wel nog een leuke GP om naar te kijken, ookal laat de uitslag vermoeden van niet :)

Foose

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
Alonso heeft troouwens vlak voor zijn pitstop een fout gemaakt waar ie een seconde mee verloren heeft. Anders was ie voorbij hamilton gegaan.

Dat is racen weet je...

Kermit

Legacy Member
squanman zei:
Heb da ook opgemerkt, mss iets doorgesmolten of zo? Die was pretty pissed off.

Btw Ralf Schumacher weer 2 keer niks gepresteerd. Trulli rijdt voortreffelijk en Ralf crasht in de achterhoede ... kdenk dattie z'n monstersalaris gedag mag zeggen.

als toyota (en honda ook trouwens) niet zo angstvallig vasthielden aan hun japanse cultuur, dan streden ze nu mee met bmw, en misschien zelfs met ferrari of nog straffer met mclaren
uw mensen maar 2 jaar laten meedraaien en vernieuwen is mooi voor de mensen om het eens mee te maken, maar in de F1 win je geen races zonder de nodige ervaring, en die verlies je telkens bij een wissel
ok trulli rijdt veel beter dan ralf schumacher, maar die toyota had ondertussen eigenlijk zo goed moeten zijn, dat hij met slecht rijden zelfs in de top 10 zat

Raanº³

Legacy Member
EBX zei:
Natuurlijk jammer voor de samenzweringsaanhangers, heeft Alonso al zelf toegegeven dat het even 'een luchtje' happen was

Quote vanop http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2007/06/17/mclaren_viert_perfecte_een_twee/


Ik heb niks tegen Alonso hoor, heb wel een probleem met mensen die het niet kunnen verkroppen dat Hamilton het net ietsje beter doet en daarom op zoek gaan naar 10 001 uitvluchten om ALonso's mindere prestatie te verklaren !

En volgens een veel betrouwbaardere bron (autosport) claimt Martin Whitmarsh (CEO McLaren) dat Alonso wel degelijk zich wou laten tonen en woedend was dat hij er niet door kon etc etc

http://www.autosport.com/news/report.php/id/59941

Defkes

Legacy Member
eniac zei:
Raikkonen? Welke fout dan? Hij start op het slecht deel van de baan, krijgt (al dan niet daardoor) Heidfeld naast zich, en moet zich inhouden in de eerste bocht om niet op Heidfeld te vliegen waardoor Kovalainen ook kan passeren. Zie ik weinig fout in...

Maar goed, ik vond hem goed rijden vandaag. Agressiever dan anders, en hij was intrinsiek wel sneller dan Massa vandaag. Massa, die trouwens ook goed heeft gereden. De Ferrari's hadden er niets meer uit kunnen halen.

Nuja, fout is misschien zwaar uitgedrukt, maar hij verliest er toch weer 2 plaatsen. Iets waar hij al heel het seizoen mee sukkelt. Voor de rest zijn we het nog eens een keertje akkoord :).

The Iceman

Legacy Member
Gaan er nog mensen naar Spa op 10/11/12 juli?
Tzijn dan testritten waarbij bijna alle teams aanwezig zijn. Behalve spyker ofzo
Kostprijs voor 1 dag is 20 euro

Wesdude

Legacy Member
Ik ga de 12e juli, wel voor maar 5 euro omdat ik al een ticket heb voor de race.

xDama

Legacy Member
The Iceman zei:
Gaan er nog mensen naar Spa op 10/11/12 juli?
Tzijn dan testritten waarbij bijna alle teams aanwezig zijn. Behalve spyker ofzo
Kostprijs voor 1 dag is 20 euro

Héél misschien. T'is net voor Dour dus ik weet niet of ik hier thuis nog weg raak, maar als het aan mij ligt ga ik.

marcel

Legacy Member
ik ga de 2de naar Spa denk ik, FIA-GT testdag

ik had de USGP opgenomen, na de eerste stops ben ik gestopt met kijken...
na een heel weekend naar de 24 u van Le Mans gekeken te hebben, was er aan de F1 niets te zien :(

EBX

Legacy Member
Raanº³ zei:
En volgens een veel betrouwbaardere bron (autosport) claimt Martin Whitmarsh (CEO McLaren) dat Alonso wel degelijk zich wou laten tonen en woedend was dat hij er niet door kon etc etc

http://www.autosport.com/news/report.php/id/59941

persoonlijk vind ik een uitspraak van Alonso zelf iets betrouwbaarder.
Ik ga er vanuit dat Alonso zelf weet wat ie doet, dat andere hierover een verschillende mening hebben, lijkt me meer hun probleem !
Q: At another time you seemed to make a great big detour over to the pit-lane?
FA: Yes.

Q: The reason for that?
FA: I followed the other car [Hamilton’s] for so many laps my overalls and everything were so black because the carbon brakes were coming into me every braking point. I think my brakes were hotter, all my car was hotter than normal, so I tried to pull away from the slipstream sometimes just to cool the car
- formula1.com FIA post-race press conference - US

Nuja, uiteindelijk doet het er niet toe, je kan er zo eeuwig blijven over discursiëren. Hij is er niet voorbij geraakt en da's al !

hatetn

Legacy Member
EBX zei:
persoonlijk vind ik een uitspraak van Alonso zelf iets betrouwbaarder.
Ik ga er vanuit dat Alonso zelf weet wat ie doet, dat andere hierover een verschillende mening hebben, lijkt me meer hun probleem !

- formula1.com FIA post-race press conference - US

Nuja, uiteindelijk doet het er niet toe, je kan er zo eeuwig blijven over discursiëren. Hij is er niet voorbij geraakt en da's al !



tgaat em nie over wie het zei tgaat em over de bron

Teambaas Ron Dennis zei over de race: "Lewis en Fernando hebben van begin tot eind met elkaar gevochten. Gedurende de middelste stint ging Fernando echt helemaal tot het uiterste en kwam hij op een gegeven moment naast Lewis. Dat waren een paar opwindende seconden aan de pitmuur! Natuurlijk zijn we erg blij dat ze met elkaar om de zege konden vechten. Onze één-twee kwam daarbij nooit in gevaar. Vijftien ronden voor het einde gingen beide coureurs het wat rustiger aan doen, om zo de motoren te sparen voor de Franse Grand Prix, maar tot aan de finishvlag bleef het een spannende race."

komt van diezelfde eerste link en bij itv waar ze er naast stonden zeiden ze da ze bij mclaren kwaad waren door die actie's
en kga wel itv geloven voor u link
en ge gelooft toch echt niet da em in een persconferentie direct na de race gaat zeggen da em pissed was

Desperatozz

Legacy Member
vandaag stond in de krant dat er toch een merkbaar toenemende rivaliteit is tussen 2 kemphanen binnen het mc laren kamp :)

namelijk tussen diegene die zich de nummer 1 binneh het team waande als regerend wereldkampioen, en de rookie die nu op nummer 1 staat ...

tgaat toch nog wa geve denk'k :D

hatetn

Legacy Member
tuurlijk en alonso kennende gaat em er dees jaar nog hamilton uit frustratie ne keer uittikken

jeltex

Legacy Member
hatetn zei:
tuurlijk en alonso kennende gaat em er dees jaar nog hamilton uit frustratie ne keer uittikken

Ja hoor :ironic:
We hebben het hier over Alonso hé, niet over Schumacher.

eniac

Legacy Member
jeltex zei:
We hebben het hier over Alonso hé, niet over Schumacher.

Inderdaad, die Alonso. Je mag dan al Alonso-fanaat zijn, je moet toch wel toegeven dat de man af en toe doldriest tekeer gaat, zowel qua daden als qua uitspraken.

Ik zeg niet dat bovenstaande zal gebeuren, maar ik zou eerlijk gezegd niet verbaasd zijn mochten ze elkaar eens aantikken.

Lucian

Legacy Member
jeltex zei:
Ja hoor :ironic:
We hebben het hier over Alonso hé, niet over Schumacher.
ale dit weer, maar soit,
noem mij eens 1 rijder die schumacher uit frustratie eruit heeft gereden?
en neen in een 1v1 uw enige kans op de titel nog grijpen is niet frustratie...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan