Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hatetn zei:mijn redenering komt van itv waar ze bij de mclaren garage stonden en ze zeiden da ze pissed waren door de actie van alonso waar em zo dicht bij hamilton ging rijden een ronde later gaat em naar die muur, wrm imo gewoon om ne keer te tonen wie hij is want em heeft daarna nog een hele tijd er dicht achter gezeten tot ze effectief zijn beginnen uitbollen
trouwens zo ver uitwijken om naar frisse lucht te happen yeah right, em zat op da moment 100% op de verkeerde lijn zelfs bijna van het ovaal moest het niet van die betonnen muur zijn da er nog stond
Op een bepaald moment reden we zij aan zij, maar het gevecht verliep heel eerlijk. Ik zat constant bij Lewis in de slipstream en kreeg daardoor veel viezigheid van zijn remmen op mijn auto en op mijn helm. Een paar keer ging ik maar van mijn lijn af, om wat schone lucht te krijgen.
Darth-Falcon zei:Alonso heeft troouwens vlak voor zijn pitstop een fout gemaakt waar ie een seconde mee verloren heeft. Anders was ie voorbij hamilton gegaan.
squanman zei:Heb da ook opgemerkt, mss iets doorgesmolten of zo? Die was pretty pissed off.
Btw Ralf Schumacher weer 2 keer niks gepresteerd. Trulli rijdt voortreffelijk en Ralf crasht in de achterhoede ... kdenk dattie z'n monstersalaris gedag mag zeggen.
EBX zei:Natuurlijk jammer voor de samenzweringsaanhangers, heeft Alonso al zelf toegegeven dat het even 'een luchtje' happen was
Quote vanop http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2007/06/17/mclaren_viert_perfecte_een_twee/
Ik heb niks tegen Alonso hoor, heb wel een probleem met mensen die het niet kunnen verkroppen dat Hamilton het net ietsje beter doet en daarom op zoek gaan naar 10 001 uitvluchten om ALonso's mindere prestatie te verklaren !
eniac zei:Raikkonen? Welke fout dan? Hij start op het slecht deel van de baan, krijgt (al dan niet daardoor) Heidfeld naast zich, en moet zich inhouden in de eerste bocht om niet op Heidfeld te vliegen waardoor Kovalainen ook kan passeren. Zie ik weinig fout in...
Maar goed, ik vond hem goed rijden vandaag. Agressiever dan anders, en hij was intrinsiek wel sneller dan Massa vandaag. Massa, die trouwens ook goed heeft gereden. De Ferrari's hadden er niets meer uit kunnen halen.
.Raanº³ zei:En volgens een veel betrouwbaardere bron (autosport) claimt Martin Whitmarsh (CEO McLaren) dat Alonso wel degelijk zich wou laten tonen en woedend was dat hij er niet door kon etc etc
http://www.autosport.com/news/report.php/id/59941

The Iceman zei:Gaan er nog mensen naar Spa op 10/11/12 juli?
Tzijn dan testritten waarbij bijna alle teams aanwezig zijn. Behalve spyker ofzo
Kostprijs voor 1 dag is 20 euro
Raanº³ zei:En volgens een veel betrouwbaardere bron (autosport) claimt Martin Whitmarsh (CEO McLaren) dat Alonso wel degelijk zich wou laten tonen en woedend was dat hij er niet door kon etc etc
http://www.autosport.com/news/report.php/id/59941
- formula1.com FIA post-race press conference - USQ: At another time you seemed to make a great big detour over to the pit-lane?
FA: Yes.
Q: The reason for that?
FA: I followed the other car [Hamilton’s] for so many laps my overalls and everything were so black because the carbon brakes were coming into me every braking point. I think my brakes were hotter, all my car was hotter than normal, so I tried to pull away from the slipstream sometimes just to cool the car
EBX zei:persoonlijk vind ik een uitspraak van Alonso zelf iets betrouwbaarder.
Ik ga er vanuit dat Alonso zelf weet wat ie doet, dat andere hierover een verschillende mening hebben, lijkt me meer hun probleem !
- formula1.com FIA post-race press conference - US
Nuja, uiteindelijk doet het er niet toe, je kan er zo eeuwig blijven over discursiëren. Hij is er niet voorbij geraakt en da's al !


hatetn zei:tuurlijk en alonso kennende gaat em er dees jaar nog hamilton uit frustratie ne keer uittikken
jeltex zei:We hebben het hier over Alonso hé, niet over Schumacher.
ale dit weer, maar soit,jeltex zei:Ja hoor :ironic:
We hebben het hier over Alonso hé, niet over Schumacher.