Lucian
Legacy Member
moet alonso toch beginne gelijk te geven denk ik, ik kan geen ander reden bedenken waarom ze alonso bij de 2de stop eerst binnenroepen, dan om hamilton eerste te houden...
en nu 3 weken pauze, hopelijk dat ferrari in die 3 weken kan verbeteren want als mclaren de 2 volgende races weer 1&2 eindigt is het seizoen al gedaan
en nu 3 weken pauze, hopelijk dat ferrari in die 3 weken kan verbeteren want als mclaren de 2 volgende races weer 1&2 eindigt is het seizoen al gedaan


Is het weer niet goed 
.