Ja zot hé, ik heb gehoord dat Hamilton zijn mclaren 20 Pk meer heeft en 3 powerboost knopjes. Hamilton kan ook op afstand Alonso's remmen een beetje aanspannen, voor als ie er voorbij wil. Maar het ergste is toch wel de 'vlieg uit bocht 1'-knop die ze er sinds Canada hebben bijgezet ...
Bovendien is hij de best betaalde piloot in de Formule 1. McLaren legt 30 miljoen op tafel om hem als 2e rijder te gebruiken, koopje, niet ?
Ik snap niet hoedat je zo een zaken, 100% ongefundeerd (tenzij jij anders aan kan tonen) durft te stellen. Fanboyisme is verstaanbaar, maar doe op zijn minst een poging om een verklaring te geven, door zo'n uitspraken maak je enkel jezelf ongeloofwaardig en belachelijk.
McLaren is één van de langst in de Formule 1 zittende teams. Die weten dat het maar rond 1 ding draait nl. punten pakken. Als je echt denkt ze ze waardevolle punten laten liggen, om een coureur te pesten, ben je echt verkeerd !
OT: morgen zal de start beslissend zijn, als de Mcs vrije baan krijgen, ziet het er niet goed uit voor ferrari. Enigste hoop voor wat spektakel: regen ?(30% kans) of safety cars