Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Defkes zei:Blunder of noodzaak. Ik weet niet hoe het met hun banden en fuelload zat, maar misschien dat ze daarom wel moesten?
Kermit zei:waarom rijdt wurz niet mee? in zijn plaats rijdt een japanner: nakajima
heb k niets van gehoord
@darth: ik had het bericht al verwijderd, omdat ik mij realiseerde dat het wel eens illegaal kon zijn, ik weet het niet goed
het channel staat er gewoon bij bij mij
De uitslag van de tweede vrije oefensessie voor de GP Formule 1 van de Verenigde Staten:
Fernando Alonso (Spa/McLaren-Mercedes) 1:12.156 (gem. 209,147 km/u)
Lewis Hamilton (GBr/McLaren-Mercedes) 1:12.309
Felipe Massa (Bra/Ferrari) 1:12.435
Kimi Räikkönen (Fin/Ferrari) 1:12.587
Nick Heidfeld (Dui/BMW Sauber) 1:13.026
David Coulthard (GBr/Red Bull) 1:13.042
Nico Rosberg (Dui/Williams) 1:13.057
Heikki Kovalainen (Fin/Renault) 1:13.110
Rubens Barrichello (Bra/Honda) 1:13.144
Jenson Button (GBr/Honda) 1:13.202
Sebastian Vettel (Dui/BMW Sauber) 1:13.217
Mark Webber (Aus/Red Bull) 1:13.263
Vitantonio Liuzzi (Ita/Toro Rosso) 1:13.332
Anthony Davidson (GBr/Super Aguri) 1:13.364
Giancarlo Fisichella (Ita/Renault) 1:13.394
Alexander Wurz (Oos/Williams) 1:13.539
Jarno Trulli (Ita/Toyota) 1:13.692
Scott Speed (VSt/Toro Rosso) 1:13.712
Takuma Sato (Jap/Super Aguri) 1:13.753
Ralf Schumacher (Dui/Toyota) 1:13.765
Christijan Albers (Ned/Spyker ) 1:14.225
Adrian Sutil (Dui/Spyker ) 1:14.513
Qronicle zei:Ik ga voor een Super Aguri op het podium, verder mag Raikonnen nog wel eens winnen, als hij het verdient natuurlijk![]()
jeltex zei:Raikkonen heeft na Australië nog niet veel (om niet te zeggen niets) laten zien dit seizoen, dus in de VS zal er ook wel niet veel meer dan een podiumplaats inzitten. Zoals het er nu voor staat was hij echt beter bij McLaren gebleven.
TX.Conn zei:Kvind het eigenlijk ook wel zeer spijtig net nu wanneer Kimi naar een ander team gaat en zijn vorig team het nu echt zeer schitterend doet terwijl hij enkel tegenslagen heeft gekend bij McLaren.
[16-06] Lewis Hamilton heeft geluk gehad. Ondanks een probleem met zijn motor hoeft hij geen tien startplekken in te leveren. Dit omdat hij zijn motor nogmaals wisselde voordat hij er mee had gereden.
Goed nieuws voor Hamilton.
Vrijdagavond constateerden McLaren-monteurs tijdens het opwarmen een probleem met de vers ingebouwde krachtbron van de jonge Brit. Daarop werd besloten geen risico te nemen en een andere nieuwe motor in te bouwen. Aldus bevestigde Norbert Haug voor de camera's van SpeedTV.
De coureurs rijden op vrijdag met motoren die buiten de cyclus van twee races vallen. Zo zijn er geen knelpunten om naar buiten te gaan in de eerste twee vrije trainingen. Vervolgens wordt deze omgewisseld met de race-motor, die het zoals aangegeven twee races moet volhouden.
Omdat dit de zevende race van het seizoen is, Hamilton nog niet is uitgevallen en hij geen last heeft gehad van welk motorprobleem dan ook, begint hij in Amerika met een frisse motor. En omdat de Brit zijn achtcilinder nogmaals wisselde voordat hij zijn McLaren in de derde vrije training het circuit opstuurde, wordt er geen straf uitgedeeld.
