Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kermit

Legacy Member
waarom rijdt wurz niet mee? in zijn plaats rijdt een japanner: nakajima

heb k niets van gehoord

@darth: ik had het bericht al verwijderd, omdat ik mij realiseerde dat het wel eens illegaal kon zijn, ik weet het niet goed :)
het channel staat er gewoon bij bij mij

hatetn

Legacy Member
Defkes zei:
Blunder of noodzaak. Ik weet niet hoe het met hun banden en fuelload zat, maar misschien dat ze daarom wel moesten?



trulli had hetzelfde voor naar het einde toe
dan kwam ie in de pits tankte een beetje en van het moment dat de pits open was kwam ie terug binnen om volleidg te tanken en nieuwe banden
maar als ge binnenkomt en u volledige pits neemt zijde fout bezig


gp is om 19u tzelfde als vorige week dus en ge kunt kijken op la2 en itv

Wesdude

Legacy Member
Kermit zei:
waarom rijdt wurz niet mee? in zijn plaats rijdt een japanner: nakajima

heb k niets van gehoord

@darth: ik had het bericht al verwijderd, omdat ik mij realiseerde dat het wel eens illegaal kon zijn, ik weet het niet goed :)
het channel staat er gewoon bij bij mij

Op vrijdag moogt ge laten rijden wie dat ge wilt.

Lucian

Legacy Member
alonso gaat elke vrije training op 1 staan... gaat zich zo willen bewijzen dat die ofwel de race gaat winnen met een straat voorsprong ofwel een flater van jewelste gaat maken denk ik

Foose

Legacy Member
Ik gok op een Ferrari overwinning en BMW dat sterk voor de dag komt, net als McLaren.

Darth-Falcon

Legacy Member
lol vergeet het

Ferrari ging in canada ook winnen, ze zijn niet eens in de buurt gekomen

Qronicle

Legacy Member
Ik ga voor een Super Aguri op het podium, verder mag Raikonnen nog wel eens winnen, als hij het verdient natuurlijk ;)

EternalSilence

Legacy Member
interresant of niet:

De uitslag van de tweede vrije oefensessie voor de GP Formule 1 van de Verenigde Staten:

Fernando Alonso (Spa/McLaren-Mercedes) 1:12.156 (gem. 209,147 km/u)
Lewis Hamilton (GBr/McLaren-Mercedes) 1:12.309
Felipe Massa (Bra/Ferrari) 1:12.435
Kimi Räikkönen (Fin/Ferrari) 1:12.587
Nick Heidfeld (Dui/BMW Sauber) 1:13.026
David Coulthard (GBr/Red Bull) 1:13.042
Nico Rosberg (Dui/Williams) 1:13.057
Heikki Kovalainen (Fin/Renault) 1:13.110
Rubens Barrichello (Bra/Honda) 1:13.144
Jenson Button (GBr/Honda) 1:13.202
Sebastian Vettel (Dui/BMW Sauber) 1:13.217
Mark Webber (Aus/Red Bull) 1:13.263
Vitantonio Liuzzi (Ita/Toro Rosso) 1:13.332
Anthony Davidson (GBr/Super Aguri) 1:13.364
Giancarlo Fisichella (Ita/Renault) 1:13.394
Alexander Wurz (Oos/Williams) 1:13.539
Jarno Trulli (Ita/Toyota) 1:13.692
Scott Speed (VSt/Toro Rosso) 1:13.712
Takuma Sato (Jap/Super Aguri) 1:13.753
Ralf Schumacher (Dui/Toyota) 1:13.765
Christijan Albers (Ned/Spyker ) 1:14.225
Adrian Sutil (Dui/Spyker ) 1:14.513

jeltex

Legacy Member
Qronicle zei:
Ik ga voor een Super Aguri op het podium, verder mag Raikonnen nog wel eens winnen, als hij het verdient natuurlijk ;)

Raikkonen heeft na Australië nog niet veel (om niet te zeggen niets) laten zien dit seizoen, dus in de VS zal er ook wel niet veel meer dan een podiumplaats inzitten. Zoals het er nu voor staat was hij echt beter bij McLaren gebleven.

TX.Conn

Legacy Member
jeltex zei:
Raikkonen heeft na Australië nog niet veel (om niet te zeggen niets) laten zien dit seizoen, dus in de VS zal er ook wel niet veel meer dan een podiumplaats inzitten. Zoals het er nu voor staat was hij echt beter bij McLaren gebleven.

uhu...

Maarja niemand had wrs gedacht dat McLaren zo rap terug op topniveau zou komen na die paar seizoenen van tegenslagen telkens.

Kvind het eigenlijk ook wel zeer spijtig net nu wanneer Kimi naar een ander team gaat en zijn vorig team het nu echt zeer schitterend doet terwijl hij enkel tegenslagen heeft gekend bij McLaren.

xDama

Legacy Member
Albers en zijn management zijn gesplit deze GP. Ik denk de volgende GP dat Spyker en Albers zullen splitten ^^

Man man man, wat presteert die toch verschrikkelijk dit seizoen.

Dr. Doezel

Legacy Member
Ik begin toch fan te worden van Albers, 3de vrije training weeral laatste :evil:

jeltex

Legacy Member
TX.Conn zei:
Kvind het eigenlijk ook wel zeer spijtig net nu wanneer Kimi naar een ander team gaat en zijn vorig team het nu echt zeer schitterend doet terwijl hij enkel tegenslagen heeft gekend bij McLaren.

Das idd waar, hij heeft het geluk nog niet veel aan zn zijde gehad tijdens zn F1-carriere. Maar toch is het dit keer zn eigen schuld, hij had maar niet moeten overlopen van McLaren naar Ferrari. Nah!

Qronicle

Legacy Member
Ik denk dat Raikonnen gwn te weinig met/voor het team bezig is, daarin verschillen bvb Schumacher en Alonso.

User_BELGIUM

Legacy Member
uhm wanneer is die Qualificatie nu? ik dacht 19u?

maar nu lees ik op f1-live dat het om 19u CET is en gezien wij door het zomeruur nu op GMT+2 staan, om 21u? o_O

*edit* hmm zo te zien hebben ze het weer veranderd naar "01:00mp gmt-4"

EternalSilence

Legacy Member
[16-06] Lewis Hamilton heeft geluk gehad. Ondanks een probleem met zijn motor hoeft hij geen tien startplekken in te leveren. Dit omdat hij zijn motor nogmaals wisselde voordat hij er mee had gereden.

Goed nieuws voor Hamilton.
Vrijdagavond constateerden McLaren-monteurs tijdens het opwarmen een probleem met de vers ingebouwde krachtbron van de jonge Brit. Daarop werd besloten geen risico te nemen en een andere nieuwe motor in te bouwen. Aldus bevestigde Norbert Haug voor de camera's van SpeedTV.

De coureurs rijden op vrijdag met motoren die buiten de cyclus van twee races vallen. Zo zijn er geen knelpunten om naar buiten te gaan in de eerste twee vrije trainingen. Vervolgens wordt deze omgewisseld met de race-motor, die het zoals aangegeven twee races moet volhouden.

Omdat dit de zevende race van het seizoen is, Hamilton nog niet is uitgevallen en hij geen last heeft gehad van welk motorprobleem dan ook, begint hij in Amerika met een frisse motor. En omdat de Brit zijn achtcilinder nogmaals wisselde voordat hij zijn McLaren in de derde vrije training het circuit opstuurde, wordt er geen straf uitgedeeld.

is dit nu wel correct?

dus, ze vervangen de motor = 10 plaatsen achteruit
doet er training en races mee.
ze vervangen opnieuw de motor naar de oorspronkelijke racemotor = straf is opgezegt?

:wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan