Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jeltex zei:Goed ja, zelfs al blijkt het dan toch verboden te zijn, dat doet nog steeds niets af aan mijn eerste twee punten, die je dan wel weer wijselijk achterwege laat.
jeltex zei:Waarvoor dank
Rode lichten negeren en pitten onder de SC blijven echter niet te vergeven missers die niet door topteams/piloten zouden worden mogen gemaakt. Het is dus niet omdat 1 van mijn 3 stellingen hierbij wordt weerlegd, dat ik ze niet incompetent mag vinden![]()

eniac zei:Lol, Alonso is weer zijn groot intellect aan het bewijzen. Hij heeft nochtans nog niet zoveel gecrasht dat hij hersenbeschadiging heeft opgelopen zodat hij zich niet eens 2GP's tegelijk kan herinneren?
Lololol.
Toevallig dat zo'n commentaar komt wanneer hij geklopt wordt door Hamilton. 
jeltex zei:Alonso moet geen excuses zoeken vind ik. Het was duidelijk dat de McLaren hier in staat was te winnen maar van bij de start ging hij al de mist in, waardoor Heidfeld kon passeren. En daarna nog 2 keer waardoor hij Massa voorbij zag gaan. En omdat hij toen al zoveel tijd verloren had draaiden de vele safety cars ook nog es negatief uit voor hem, met een stop & go tot overmaat van ramp. Het inhaalmanoeuver dat hij dan nog inzette werd daarna alweer teniet gedaan door, jawel, nog maar es een fout in de eerste bocht waar hij opnieuw plaatsen verloor.
Als je al die dingen optelt geef je als rijder beter toe dat je gewoon een zwakke race gereden hebt. Had hij vanaf het begin in Hamiltons spoor gereden zonder onnodige risisco's te nemen dan had hij al die miserie kunnen vermijden en misschien zelfs kans gemaakt op de overwinning. Hij heeft dus alles aan zichzelf te danken wat mij betreft.
Pitter zei:ik heb de race ni gezien, maar starte heidfeld ni als 2de?

BelgianTiger_6 zei:Alonso en Rosberg binnenhalen was niet echt een blunder..het was meer van niet kunnen, hadden ze nog een ronde moeten doen dan vielen ze ergens op het circuit zonder brandstof (Rosberg in alle geval, van Alonso ben ik niet 100% zeker).
Dr. Doezel zei:3des.![]()

Defkes zei:Blunder of noodzaak. Ik weet niet hoe het met hun banden en fuelload zat, maar misschien dat ze daarom wel moesten?
Wat de McLaren-coureur dan weer niet begrijpt is waarom de Britse media hun nieuwe held Hamilton zo de hemel in schrijven, oftewel hypen. ,,Het is allemaal zo simpel. Nu is Lewis de held, maar was de safetycar een ronde later naar buiten gekomen dan had hij de race niet gewonnen. Daar wordt te makkelijk aan voorbij gegaan. Wat dat betreft heeft de Spaanse pers gelukkig meer respect.”
eniac zei:Nog meer onzin van Alonso:
Rof-fucking-lol. Wat een zaagmeelhoofd.
Countertheorie van mijnentwege: was de SC niet naar buiten gekomen dan had hij iedereen gedubbeld.
Jaja, zo kunnen we wel weer. Ik vraag me wel echt af hoe die kerel reageert. Welja, was ze een ronde later buitengekomen, wat dan? Dan had hij nog altijd de eerste positie voor Heidfeld, en hij was pakken sneller dan Heidfeld. Wie zou dan gewonnen hebben volgens Alonso? Ahja, hijzelve zeker?
Wat een sukkel.
666-Damarus-666 zei:Ik snap Alonso zijn standpunt wel hoor.
Nuja, ik denk dat we van beide heren wel nog een leuke strijd op het circuit gaan zien. *Denkt terug aan Prost/Senna ^^*

eniac zei:Leg jij het mij dan even uit? Waarom zou Hamilton niet gewonnen hebben als de SC een ronde later was uitgekomen en wie zou dan wel gewonnen hebben? Ik zie het echt niet, met de beste wil van de wereld. Tenzij je er dan echt van uitgaat dat Alonso snel voorbij Heidfeld was geraakt, het gat met Hamilton had gedicht tegen de tweede pitstopreeks, hij een paar ronden later zou gaan pitten dan Hamilton en hem op die manier voorbijgaan. Maar dat zijn nog meer 'als'-en dan "wat als de SC een ronde later was uitgekomen"...
Oeh, ik hoop het maar. Ik denk niet dat we nog erg veel van Ferrari moeten verwachten, ik kan me wel vinden in een directe teamgenotenstrijd zoals in de goede oude tijd. Prost/Senna was inderdaad om te likkebaarden, teamgenoten die elkaar eruitrijden...![]()

eniac zei:Leg jij het mij dan even uit? Waarom zou Hamilton niet gewonnen hebben als de SC een ronde later was uitgekomen en wie zou dan wel gewonnen hebben? Ik zie het echt niet, met de beste wil van de wereld. Tenzij je er dan echt van uitgaat dat Alonso snel voorbij Heidfeld was geraakt, het gat met Hamilton had gedicht tegen de tweede pitstopreeks, hij een paar ronden later zou gaan pitten dan Hamilton en hem op die manier voorbijgaan. Maar dat zijn nog meer 'als'-en dan "wat als de SC een ronde later was uitgekomen"...
Oeh, ik hoop het maar. Ik denk niet dat we nog erg veel van Ferrari moeten verwachten, ik kan me wel vinden in een directe teamgenotenstrijd zoals in de goede oude tijd. Prost/Senna was inderdaad om te likkebaarden, teamgenoten die elkaar eruitrijden...![]()

eniac zei:Bjah, ik vind dat het telkens verliezen van je voorsprong ook niet bepaald "geluk" kan genoemd worden
Ochja, Hamilton wordt in Monaco duidelijk ingetoomd maar dat is Alonso al lang vergeten, haalt Hamilton dan een overwinning volledig uit eigen verdienste begint Alonso jaloerse uitspraken te doen... Niets nieuws eigenlijk, hebben dat vorig jaar ook al gezien van hem.
