Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blackdragon1990 zei:From the time the stewards' decision is notified on the timing monitors the relevant driver may cover no more than three complete laps before entering the pit lane and, in the case of a penalty under Article 16.3b), proceeding to his garage where he shall remain for the period of the time penalty.
However, unless the driver was already in the pit entry for the purpose of serving his penalty, he may not carry out the penalty after the Safety Car has been deployed. Any laps carried out behind the Safety Car will be added to the three lap maximum.
Mag dus niet![]()
Kubica dankt mirakel aan paus
Met 280 kilometer per uur in een betonnen muur knallen en wegkomen met een verstuikte enkel en een licht geklutste hersenpan: dat heet een mirakel. Het overkwam zondag Robert Kubica in Canada.
Tot nog toe werd het mirakel toegeschreven aan de overlevingscel in een Formule 1-bolide, maar Kubica genoot hogere bescherming, zoals de close-up van zijn helm aantoont: Jan Powel II, Johannes Paulus II, de voormalige paus en een landgenoot. Zoals elke Pool, is ook Kubica zeer katholiek. Je zou voor minder.
(sportwereld.be)
en een fotoke van de helm: Klik
Raanº³ zei:
marcel zei:Vettel rijdt in Indianapolis, ipv Kubica
http://www.autosport.com/news/report.php/id/59765
marcel zei:Vettel rijdt in Indianapolis, ipv Kubica
http://www.autosport.com/news/report.php/id/59765
Defkes zei:Blunder of noodzaak. Ik weet niet hoe het met hun banden en fuelload zat, maar misschien dat ze daarom wel moesten?

Darth-Falcon zei:ze kunnen zoveel zagen als ze willen, die SC regels gaan blijven om een ander misbruik te voorkomen.
2 jaar geleden was er in spa een safety-car.
Montoya lag eerst en kwam direct binnen, Raikonnen kwam tegelijkertijd binnen tegen serieuze slakkengang zodat ie niet moest stilstaan en wachten op montoya. daarbij hield hij wel heel het veld op.
Darth-Falcon zei:de FIA heeft op Indianapolis ondertussen al testen uitgevoerd in het donker ivm met belichting enz met het oog op nachtraces.