Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darth-Falcon

Legacy Member
zucht ...

De motoren regel geld alleen voor zaterdag en zondag, vrijdag moet er met nen andere motor gereden worden.

Er is een probleem gevonden met de motor van Hamilton nog voor dat er een meter mee gereden was op zaterdag, en vermits Hamilton zowiezo een nieuwe motor kreeg dit weekend krijgt ie geen straf. dus ja het is correct.

qualificatie is bezig btw.

koekoek

Legacy Member
haha, maja hamilton wordt voorgetrokken hé:ironic:

weet er trouwens iemand of je kan gaan zien wanneer de teams het nieuwe francorchamps komen verkenne? khad precies gehoord iets van begin juli... :cool:

marcel

Legacy Member
koekoek zei:
haha, maja hamilton wordt voorgetrokken hé:ironic:

weet er trouwens iemand of je kan gaan zien wanneer de teams het nieuwe francorchamps komen verkenne? khad precies gehoord iets van begin juli... :cool:

10 tot 12 juli
entree is 20€, 5€ als ge al een ticket hebt voor de GP

koekoek

Legacy Member
Pitter zei:
da zal, bij de 2de qualificatieronde reed em toch sneller als hemilton, en da was denk ik de snelste tijd van heel de qualificatie:niceone:

da was waarschijnlijk door minder naft hé, wrs andere strategie... want ze moette starten waarme ze na de derde ronde eindigen dus kan da alonso meer naft heeft bij start morgen hé...

EBX

Legacy Member
hatetn zei:
pff en da allemaal omda hamilton beter materiaal krijgt dan alonso:sad:

Ja zot hé, ik heb gehoord dat Hamilton zijn mclaren 20 Pk meer heeft en 3 powerboost knopjes. Hamilton kan ook op afstand Alonso's remmen een beetje aanspannen, voor als ie er voorbij wil. Maar het ergste is toch wel de 'vlieg uit bocht 1'-knop die ze er sinds Canada hebben bijgezet ...

Bovendien is hij de best betaalde piloot in de Formule 1. McLaren legt 30 miljoen op tafel om hem als 2e rijder te gebruiken, koopje, niet ?

Ik snap niet hoedat je zo een zaken, 100% ongefundeerd (tenzij jij anders aan kan tonen) durft te stellen. Fanboyisme is verstaanbaar, maar doe op zijn minst een poging om een verklaring te geven, door zo'n uitspraken maak je enkel jezelf ongeloofwaardig en belachelijk.

McLaren is één van de langst in de Formule 1 zittende teams. Die weten dat het maar rond 1 ding draait nl. punten pakken. Als je echt denkt ze ze waardevolle punten laten liggen, om een coureur te pesten, ben je echt verkeerd !

OT: morgen zal de start beslissend zijn, als de Mcs vrije baan krijgen, ziet het er niet goed uit voor ferrari. Enigste hoop voor wat spektakel: regen ?(30% kans) of safety cars :)

NightFlyer

Legacy Member
EBX zei:
Ja zot hé, ik heb gehoord dat Hamilton zijn mclaren 20 Pk meer heeft en 3 powerboost knopjes. Hamilton kan ook op afstand Alonso's remmen een beetje aanspannen, voor als ie er voorbij wil. Maar het ergste is toch wel de 'vlieg uit bocht 1'-knop die ze er sinds Canada hebben bijgezet ...

Bovendien is hij de best betaalde piloot in de Formule 1. McLaren legt 30 miljoen op tafel om hem als 2e rijder te gebruiken, koopje, niet ?

Ik snap niet hoedat je zo een zaken, 100% ongefundeerd (tenzij jij anders aan kan tonen) durft te stellen. Fanboyisme is verstaanbaar, maar doe op zijn minst een poging om een verklaring te geven, door zo'n uitspraken maak je enkel jezelf ongeloofwaardig en belachelijk.

McLaren is één van de langst in de Formule 1 zittende teams. Die weten dat het maar rond 1 ding draait nl. punten pakken. Als je echt denkt ze ze waardevolle punten laten liggen, om een coureur te pesten, ben je echt verkeerd !

OT: morgen zal de start beslissend zijn, als de Mcs vrije baan krijgen, ziet het er niet goed uit voor ferrari. Enigste hoop voor wat spektakel: regen ?(30% kans) of safety cars :)

Euhm hatetn zijn post leek me vrij sarcastisch bedoelt allemaal. :p

tomh

Legacy Member
hamilton doet het goed, zou wel eens nieuwe schumi kunnen worden, die het zelfs niet zo goed deed in zn eerste jaar.

jeltex

Legacy Member
EBX zei:
Ja zot hé, ik heb gehoord dat Hamilton zijn mclaren 20 Pk meer heeft en 3 powerboost knopjes. Hamilton kan ook op afstand Alonso's remmen een beetje aanspannen, voor als ie er voorbij wil. Maar het ergste is toch wel de 'vlieg uit bocht 1'-knop die ze er sinds Canada hebben bijgezet ...

Grappig :D

Al valt het me wel op dat velen op dit forum bijzonder graag aan Alonso-bashing doen. En ik snap eigenlijk niet goed waarom, want ik vind hem gewoon een prima rijder. Waarschijnlijk ex-Shumi fans die het nog steeds niet hebben kunnen verkroppen dat hij en niet hun idool WK is geworden vorig jaar en die nu maar een beetje aan Alonso-bashing gaan doen omdat er, door de povere prestaties van de Ferraris de laatste races, anders toch niet veel te zeggen valt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan