BaRtHoLoMeUs
Legacy Member
Amaai, Ecclestone is goe bezig met z'n rechten te verdedigen: bijna alle filmpjes van Kubica z'n crash zijn verwijderd vanop Youtube! Wat moeten de mensen doen die hem nog niet gezien hebben: wachten tot in december om het jaaroverzicht 2007 te kopen? Pff, geldwolven :ironic:

zo'n jonge knaap, en echt wel sympathiek en eerlijk in die persconferenties.
, volgens mij kunt ge de filmkes ook nog zien op dailymotion ofzo. Ik ben ni zeker ma daar is toch veel illegaliteit te verkrijge